Näin venyttelet eri tekniikoilla

Kommentit (4)

Vierailija

Näitä menetelmiä haluaisin ehdottomasti kokeilla. Juuri eilen olin kuntosalilla tuommoisen vaahtomuovi-lieriön päällä,
ensi kerralla yritän käyttää sitä näiden ohjeiden mukaan. Minulla on selässä kipeitä jumittuneita paikkoja, esimerkiksi "kirjanpitäjälihas", sanoi hieroja. Kun ei enää ole rahaa hierojakäynteihin, pitää yrittää itse hoitaa itseään parhaansa mukaan.
Googlettaessani huomasin, että menetelmä on "Feldenkrais" (eikä "Feldenkreis", kuten voisi luulla).
Terveisin:
Tupajumi

Vierailija

Pilates-rulla on hyvä myös alaselästä jalkaan säteilevään kipuun. Sain hierojaltani vinkin rullata tietyllä tavalla selälläni, kun valitin tätä kipua ja sillä olen saanut avun. Ilmeisesti jokin hermo jää pinteeseen, välillä se tulee ennalta varoittamatta vesijuoksussa, välillä ihan vaan jumppatunnilla. Alkuun kyllä rullailuasento tuntui vaikealta, mutta siihen tottui nopeasti.

Vierailija

Minä sain avun jalkaan säteilevään kipuun fysioterapeutilta. Hermopinnettä käsiteltiin muutama hoitokerta, käsittely sattui kyllä niin pahuksesti mutta auttoi. Hyvät jumppaliikkeet sain kotona tehtäviksi päivittäin ja kipu on pysynyt poissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat