Minkä vuoksi jonottaisit?

Vierailija

LifeStylessä oli artikkeli missä singaporelainen poika oli jonottanut läpi yön Mäkkärin Hello Kitty lelua jota oli valmistettu vain rajoitettu erä. Jokainen meistä joutuu joskus jonottamaan puhelimessa mutta mitä muuta olet jonottanut/olisit valmis jonottamaan?

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä Hello Kitty on tosi fanitettu juttu ainakin postikortti-klubissa! Ymmärrän singaporelaista täysin !

Vierailija

Joskus on jonotettu ent. neuvostoliitossa kaupan ulkopuolelle kiemurtelevassa jonossa sardiinipurkkia, että olisi jotakin syötävää turistillakin.
Siis en suostu enää jonottamaan mitään, en mitään.

Vierailija

Ettekös te muut ole koskaan jonottaneet kapakkaan?Minä olen elämäni aikani jonottanut sinnekin muutaman kerran.
Kapakkaillan jälkeen olen jonottanut nakkikioskilla ja sieltä taas olen siirtyny taksijonoon.
Vai olisiko ollut hienompaa puhua tanssiravintolasta?

Lisäksi olen jonottanut aikamoisen tovin Pietarin kirkkon, Anne Frankin talolle sekä Leninin mauseolumiin.

Ja jos minulla ei olisi rahaa eikä ruokaa, niin kyllä minä seisoisin leipäjonossakin...

Vierailija

Onhan todellakin saanut jonottaa noihin turistikohteisiin: Notre Dame, van Goghin museo, London Eye, Vahakabinetti jne. Ja silloin nuoruudessa jopa ravintoloihin.

Vierailija

Kyllä se on pankki jonne nykyään jonotetaan.
Jos on sellainen asia että ei oikein voi koneelta hoitaa.
Menin omaan tuttuun pankkiini jossa olen asioinut jo neljäkymmentä vuotta.
Pankin nimi ja liikepaikat ovat tietenkin moneen kertaan siinä ajassa muuttuneet.
Nyt kyllä tuli mittani täyteen.Avara ja viihtyisä pankkisali olikin nyt pieni koppero.
Siellä istui meitä avuttomn näköisiä pappoja ja mummoja noin parikymmentä ja kaksi virkailijaa oli tiskin takana.
Kuuma ja huono ilma tietenkin kun oli paljon ihmisiä ahdettu pieneen tilaan.Nappasin vuoronumeroni ja menin viereisiin liikkeisiin soppailemaan.Mietin että näin vain pannaan köyhät kyykkyyn...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat