Runo: Kun olet...

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Täällä sítä vaan kujerellaan taas :) Valone osaa pitää yllä toivonliekkiä. Tulee romanttiselle tuulelle täällä toisetkin, tässä musalinkki " cu-cu-ruccu-cuuu " - lemmen kyyhkyt lasketaan lentoon viemään timitimille - laulaja on legendaarinen Nana Mouskouri...mutta sehän on itse asiassa valone...

http://www.youtube.com/watch?v=y9GSXvekBB4

good night !

Vierailija

Hyvää huomenta ystäväni, hauska yllätys...ja tämä musiikki, kiitos!
Toivossa on hyvä elää, rakastaen. ;) nana...naa

Vierailija

Lainaus:

Kuinkahan moni kirjoittaa/vastaa itse itselleen :) Joskus nauratta lukea kommentteja, jotka ovat kuin itselleen olis kehuja antanu :)

Olet väärässä! Jos sinä olet yksinäinen ja yksin, minä en ole!
Meinaatko, että minulla ei olisi yhtään ihailijaa, tai ystävää! Olet täysin hakoteillä jos noin mietit.
Onhan selvää, että tämänikäiset ihmiset on kasvatettu huonoon itsetuntoon ja 50 luvun kateuteen, kun naapuri pystyi ostamaan auton, oli siitä koko muu naapurusto todella kateuksissaan ja phan puhujia.
Tällaisessa ympäritössä kasvaneena ja siitä ymmärtävänä ihmisenä irtautuneena, säälin heitä jotka eivät pahasta olostaan pysty päästämään irti, kasvamaan ja kehittymään ihmisenä. Kuin myös antamaan arvoa ja kunnioittamaan toista ihmistä ja antamaan tunnustusta ja kiitosta heille jotka osaavat.

Vierailija

Lainaus:

Kuinkahan moni kirjoittaa/vastaa itse itselleen :) Joskus nauratta lukea kommentteja, jotka ovat kuin itselleen olis kehuja antanu :)

Joskus on voinu luulla jonkun itse kehuskelevan ja antavan kommentteja.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Joskus on voinu luulla jonkun itse kehuskelevan ja antavan kommentteja.

Älä levitä pahaa verta. Luulo ei ole koskaan tiedon väärtti.

Vierailija

Lainaus:

Nämä jutut on näitä. Huvittavaa. Ja niin tuttua jo vuosien varrelta .Läpinäkyvää.

Montas vuotta sun nutturas on täällä tutissut?

Vierailija

Itsekehuskelu on hauskaa,kun siihen itse vain pystyy.
2012 luvun alkupuolella oli runoilijan oma kuvaus itsestään nettiet:ssä. "Vaikka olenkin uskovainen, olen kaunis, meikkaan itseäni ja pukeudun moderneihin vaatteisiin." Voiko paremmin itseään kehua. Ei tainnut huomata, että näin tekevät lähes kaikki naiset ja viime vuosina myös monet miehet. Ilmeisesti ei kovain paljon kuitenkaan ihalijoita, paitsi tietysti timtim.
Mutta, moni kakku päältä kaunis, mitä sisällä?? Kuitenkin, ainahan on yritettävä. Onnea siihen.

Vierailija

Lainaus:

2012 luvun alkupuolella oli runoilijan oma kuvaus itsestään nettiet:ssä. "Vaikka olenkin uskovainen, olen kaunis, meikkaan itseäni ja pukeudun moderneihin vaatteisiin." Voiko paremmin itseään kehua. Ei tainnut huomata, että näin tekevät lähes kaikki naiset ja viime vuosina myös monet miehet. Ilmeisesti ei kovain paljon kuitenkaan ihalijoita, paitsi tietysti timtim.
Mutta, moni kakku päältä kaunis, mitä sisällä?? Kuitenkin, ainahan on yritettävä. Onnea siihen.

Ilkeys huopussaan, edestäsi löydät!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Ilkeys huipussaan, edestäsi löydät!

Vierailija

Lainaus:

Sinua raukkaa, kun ei onnista yrittämälläkään. Epäonni kun vaivaa, olethan onnettoman kasvatuksen tulos, ilkeilevä, itsetunnon puutteesta kertoo ivailusi. Toivottavasti sait taas tasapainosi hetkeksi takaisin kun sait ilkeillä ihmiselle jota et mitenkään voi tuntea ja tietää. Silti minä kirjoitan runoja rakastan ja iloitsen, enkä piiruakaan välitä mielipiteistäsi.

Vierailija

Luin lainauksen ja hämmästyin. Olen ollut jo pitkään nettiET:ssä ja aikoinaan seurasin keskustelijoita.Olen myös huvittuneena lukenut tuon omakehun. Naisethan meikkaavat ja seuraavat muotia kuka haluaa ja varsinkin miehet hoitavat itseään. Eihän tuo ole mitään ilkeilyä.
Vastauksesi tuohon lainaukseen oli outo. Eihän se liittynyt millään tavalla lainauksen tekstiin. Taitaa itselläsi olla pahoja ongelmia. Mitä runot tai rakkaus liittyvät lainaukseen? Mielipidevastauksesi osoittaa tasapainottomuutta.

Onhan täällä muitakin ihmettelijöitä. Ovatko omia kirjoituksiasi, kun et niihin puutu?

Vierailija

Lainaus:

Luin lainauksen ja hämmästyin. Olen ollut jo pitkään nettiET:ssä ja aikoinaan seurasin keskustelijoita.Olen myös huvittuneena lukenut tuon omakehun. Naisethan meikkaavat ja seuraavat muotia kuka haluaa ja varsinkin miehet hoitavat itseään. Eihän tuo ole mitään ilkeilyä.
Vastauksesi tuohon lainaukseen oli outo. Eihän se liittynyt millään tavalla lainauksen tekstiin. Taitaa itselläsi olla pahoja ongelmia. Mitä runot tai rakkaus liittyvät lainaukseen? Mielipidevastauksesi osoittaa tasapainottomuutta.

Onhan täällä muitakin ihmettelijöitä. Ovatko omia kirjoituksiasi, kun et niihin puutu?

Sinä täällä olet outo, kun tuollaisiin turhan jauhantaan viitsit puuttua ja kommentoida!
Ilkeyttä maailmassa riittää, siitä on turha jatkaa eteenpäin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat