Seksi sattuu

Vierailija

Olen 44-vuotias nainen ja aina kun harrastan seksiä minä vuodan verta. Vuoto muistuttaa kuukautisia.
Sänky on veressä ja miesystäväni kysyy: "onko sinulla kuukautiset"? Ei ole. Vuodan vielä muutaman päivän verta seksin jälkeen, ja minulla on alavatsakipuja. Seksi myös sattuu, joudun sanomaan miesystävälleni seksin aikana, että olisi varovaisempi, koska syvälle sisääntyöntyminen sattuu. Varsinkin takaapäin. Mistä tämä verinen vuoto ja kipu seksin yhteydessä johtuu?

Kommentit (4)

Vierailija

Johan on kumma jos ei ton ikäinen ihminen oo aiemmin hakenut apua vaivaansa. Onkohan kyseessä joku pila?

Vierailija

Pila tai ei, mutta seksin ei pitäisi ainakaan tuon ikäisellä vielä aiheuttaa kipuja. Ja oli sitten minkä ikäinen tahansa, niin jos tuollaista verenvuotoa liittyy seksiin, kannattaa ihmeessä hakeutua gynekologin vastaanotolle. Normaalia se ei ole.
Voihan olla, että kyseessä on vaikkapa jokin kasvain, joka on tullut synnytinelimiin. Eikä sen pakko ole silti olla syöpää, joten rohkeasti vaan lääkärille! Seksi on liian arvokas asia tuhlattavaksi kipuun, jonka voi poistaa! :)

Vierailija

Lainaus:

Johan on kumma jos ei ton ikäinen ihminen oo aiemmin hakenut apua vaivaansa. Onkohan kyseessä joku pila?

Aloitus puheille siitä, kas kun on perjantaki ja panoilta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat