Tehdas Lampisen pullo

Tehdas Lampisen pullo

Olen perinnyt pullon, jonka pohjassa on leima Tehdas Lampinen Fabrik, sisältä löysin lapun jossa lukee etikkapullo 1800-luvulta Reisjärvi.
Onko tällaisesta pullosta jotain tietoa? Epäilen, että se ei ole niin vanha. Kiva olisi myös tietää, onko sillä Pullon korkeus on 20 senttiä. Marita...Lue koko juttu

Kommentit (5)

Onpa kaunis esine! Jos minulla olisi tuollainen, varmaan säilyttäisin lasin takana, jottei vaan putoaisi.

Lainaus:

Onpa kaunis esine! Jos minulla olisi tuollainen, varmaan säilyttäisin lasin takana, jottei vaan putoaisi.

Näkisipä jotakin! Onko sinulla joitakin taikoja, joilla näet sellaista mitä minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Näin siinä ihan omilla silmälasiliikkeen klaseillani valkoisen kukallisen pullon, jossa luki "Ättika". Jos en nyt ihan vikapaikasta katsonut. - Olen nyt pikakäynnillä kirjastossa, en ehdi tarkistamaan, kun sovittu tapaaminen...
Terv.
Etikkapullon ihastelija

Lainaus:

Näin siinä ihan omilla silmälasiliikkeen klaseillani valkoisen kukallisen pullon, jossa luki "Ättika". Jos en nyt ihan vikapaikasta katsonut. - Olen nyt pikakäynnillä kirjastossa, en ehdi tarkistamaan, kun sovittu tapaaminen...
Terv.
Etikkapullon ihastelija

Jos uudella otsikolla kuin..Tehdas Lampisen pullo..voisi laittaa vinkin mistä sen kuvan löytää? Eikö?

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat