Lasten huostaanotto

Vierailija

http://victoriamedia.fi/2013/07/11/video-suomalaisesta-huostaanotosta-le...

Onko mielestäsi viranomaisilla oikeus viedä lapset kotoa mitään selittelemättä?

Kommentit (7)

Vierailija

Höpön höpön,ei lapsia viedä jos ei ole syytä.yleensä te alatte mollaamaan sossuja kun lapsilla on paha olla ,on vanhemmilla mielenterveys ongelmia,he yleensä hyväksyy oton .Mutta alkoholistit ja muutenkin sen tapaiset vastustaa koska ei näe ongelmaa.Vilja Erika olis tarvinnut pysyvän paikan kun isäkään nähnyt mitään pahaa kun kiduttivat lasta.Monesti lapset näkee nälkää jätetään yksin kun vanhemmat äkkiä käy jossain,kuinka monta lasta löyty viimetalvena pihalta yöllä .Mun lapsia ainakaan ole otettu pois,ja vaikka aikuinen poika sortui aineisiin,kaikki sen parhaat kaverikin,nyt he on haudassa eikä syy oo sossun .Ite lopetin sen vähäisenkin a lkon käytön kun lapset pieniä,nyt kun olis mahdollista .mee peilin eteen ja puhu tottaitelles.Minä haen ensin itestä syyn .

Vierailija

Liian kauan toimitaan muiden kuin lasten etuja ajatellen. Tiedän useita tapauksia, joissa lapset toimitettu toistuvasti alkoholistien/narkomaanien vanhempien "kotiin" takaisin tilapäisen huostaanoton jälkeen, ehkä tukemaan vanhempien uutta alkua.
Lasten etu pitäisi AINA olla lähtökohtana!!!
Mielestäni Suomessa ollaan liian lepsuja vanhempia kohtaan ja lapsen etu unohtuu.

Vierailija

Liian kauan toimitaan muiden kuin lasten etuja ajatellen. Tiedän useita tapauksia, joissa lapset toimitettu toistuvasti alkoholistien/narkomaanien vanhempien "kotiin" takaisin tilapäisen huostaanoton jälkeen, ehkä tukemaan vanhempien uutta alkua.
Lasten etu pitäisi AINA olla lähtökohtana!!!
Mielestäni Suomessa ollaan liian lepsuja vanhempia kohtaan ja lapsen etu unohtuu.

Vierailija

Useimmiten lapsi tai lapset haluavat valita huonommatkin vanhemmat kuin huostaanoton.
Ja usein toinen vanhemmista yrittää pitää perhettä koossa vaikka meneekin huonosti.Tilanne on huono jos lapsi jää erossa yksin alkoholisoituneen Äidin kanssa.Olen törmännyt tilanteesee että juopunutta äitiä ryyppykaverit käyttävät hyväkseen ja lapsi yrittää vieläkin äitiään puolustaa.

Vierailija

Pah, kyllä lapsia viedään ihan suotta, jonkun silmäätekevän rahanahneuden vuoksi, niin meillekin vuosia sitten kävi. Olivat vaan sopineet jutun ja me ei oltu tehty muksuille mitään, koulumenestys oli hyvä, lapset eivät sairastelleet, avoimia, positiivisia ja luottavaisia kaikki. Itse en koskaan ole ollut humalassa ja tervekin olen suht vieläkin, eli kyllä maailmaan kaikkea vääryyttä mahtuu..

Vierailija

Lainaus:

Pah, kyllä lapsia viedään ihan suotta, jonkun silmäätekevän rahanahneuden vuoksi, niin meillekin vuosia sitten kävi. Olivat vaan sopineet jutun ja me ei oltu tehty muksuille mitään, koulumenestys oli hyvä, lapset eivät sairastelleet, avoimia, positiivisia ja luottavaisia kaikki. Itse en koskaan ole ollut humalassa ja tervekin olen suht vieläkin, eli kyllä maailmaan kaikkea vääryyttä mahtuu..

Suomen sossu onkuin natsisaksan sotilaat. Täysin mielivaltaista toimintaa. He tietää ja turpa kiinni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat