Nykästen toilailut

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Heti alkuun pitää todeta, että onneksi on lehtiä, joissa ei kirjoiteta kuinka ja miten Nykänen Merviään taasen hakkasi, mihin Nykänen on piiloutunut ym.
Mutta varsinainen asia on se, että haluammeko me ihmiset lukea tällaisia juttuja? Ei lehdet varmaan niistä muuten kirjoittaisi jos ei näin olisi. Silti se tuntuu niin kummalliselta. Nautimmeko siitä, että joku on saanut turpiinsa ja melkein henkensä heittänyt?
Mitäpä jos kaikki lehdet päättäisivät yhdessä, että vastaavia juttuja ei julkaista. Loppuisiko/vähenisikö hakkaaminenkin, kun ei sillä olisi mainosarvoakaan enää????

Kommentit (3)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei pikku puutarhuri,
Samaa olen monasti ajatellut, miksi ihmiset ostavat niin paljon roskalehtiä, joita myydään isoilla lööpeillä jonninjoutavista asioista. Minua ei ainakaan kiinnosta, kuka kenestäkin eroaa ja kenet nai seuraavaksi. Joku yksityisyys sentään saisi olla.
Sanamonalehden ja Et-lehden vielä tilaan.
Hyvää vuoden loppua toivottelee Aluisa

solopel
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa!
Minustakin Nykästen asioiden puinti menee jo meidän tavallisten ihmisten mielestä liiallisuuksiin.
Vaikka se onkin, että sillä voimin lehtiä saadaan kaupaksi. Sitä on kuitenkin samaa jauhettu vuosikaudet, ettei luulisi ketään enää koko asia kiinnostavan!
Minun mieheni sanoo, että se on mainos Tapolan makkaralle, mutta minä kyllä lupaan ostaa mustaa
makkaraa ilman näitä mainoksia, Kyllästyttää Nykäset....!
Oikein Hyvää alkanutta vuotta! Terv. Solopel

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olin mieheni kanssa marketissa kun huomasin tuon Nykäs jutun iltapäivälehdessä. Tuumasin, että voi herranen aika, eikö ne parempia juttuja löydä kirjoitettavaksi! Mieheni sanoi tapansa mukaan, että pitäähän niiden kirjoittaa, että saavat lehteä kaupaksi. Niinhän se tietenkin on tarkoitus, mutta ihmettelin minäkin mielessäni, että kiinnostaakohan tuo enää ketään oikeasti. En osta koskaan kyseistä lehteä. Mieheni ostaa joskus, mutta ei vastaavanlaisten juttujen takia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat