Sivut

Kommentit (166)

Oi, ihanaa Lumihuntu, kun olen löytänyt jälleen neulomisen/kutomisen = käsityön ! !

Mulle on "henki ja elämä" ... tehdä omin käsin sukkkia, lapasia, pipoja ja huiveja rakkaille läheisille; lapsille ja lapsosille. Itse saatan olla parsituissakin... Luojalle Kiitos, käteni toimii hyvin vielä, vaikka muuten liikkuminen on hankalaa ! ! Vain muutaman villapuseron olen eläissäin kutonu.

- On palkitsevaa nähdä kättentyöt ja ilolla antaa lahjaksi niitä. Olen "aina" kutonut omilleni, myös niinä "ruuhkavuosina". Joskus saanut vieraalta maksunkin ja siten leipärahaa, kun olin yksihuoltajana.
Nyt en enää ole paljoa tehnyt myyntiin. Riippuu tapauksesta. Joskus on vierailija vienyt jotku sukat ja niistä antanut pienen korvauksen, langan hinnan.
Haluan olla "vapaa" ja tehdä omaan tahtiini kaikki, kun ei ole joka päivä samassa voinnissa. Flunssaisena olen nyt jopa nukkunut päivällä....

Niin mielelläni olisin toivottanut Loossiin aurinkoista aamua..... mutta nyt on tyydyttävä hieman harmaampaan, hiukan sadetihkuisen keskipäivän toivotuksiin! Lämmintä sentään on! Ja lotossa kävi kuten uumoilinkin omalta kohdaltani.

Ai ai, joku mainitsi nuo valokuvat.... hyvät hyssyrät sentään, että niitä on minulle kertynyt sitten paljon! Todella liikaa, ne ei mahdu enää minnekään! Oon yrittänyt käydä niitä läpi ja heitellä turhempia pois... mutta kun ei millään raaskisi heittää, kaikissa on kivoja muistoja, palautuvat aina mieleen kun katsoo kuvaa. Muistaa jopa lapsuuden kuvista senhetkisen kuvaustilanteen ihan selvästi, samoin esim. minkä värinen mekko itsellä tai jollakulla muulla oli silloin... Nykyään saa sentään kuvat siirrettyä heti kamerasta koneelle, no, siihenkin taitaa kertyä niitä liikaa, kone voi tukkeutua jossain vaiheessa. Pitäisi hillitä oma kuvausintonsa!!

mummi62 tiedusteli sitä japanilaista kukka-asetelmien nimeä, se on Ikebana.

terveisin sirene

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Heh... Rupes lyyti kirjottaan.......... ;D

Mitäs kirjotettais? Kun ei ole maljakoita ja vaikka olisikin, mitä sitä kehumaan, vaikka on Sarpanevaa ja Kristallia ja hopeista, mitä näitä kehumaan. Onhan mulla tietysti niitä hopeita muitakin em. lusikoita voi mahoton miten monta, en taida niitä kaikkia tuoda esille, voitte vaikka kadehtia.
Joo ja se raakasilkkijakku joka on maailman kuulun Diorin suunnittelema, niin ja tietysti meinasin unohtaa onhan mun miehellä lukematon määrä niitä Maripaitoja, voi mahoton en saa laskettua montako, ainakin kaikki värit.
ja niitä vanhoja tinaesineitä on tuossa ikkunalla, voisin ottaa kuvan ja lähettää niin näette.
Joo ja sit mulla on kultaa, meinaan se on suussa. Joo ja kaulassa mahoton painava kääty, siis kultaa. Joo ja valkokultasormuksia, niin timantilla kahden karaatin kivellä, siis timantilla, niitä sormuksia on ainakin viisi. Kivaa päivää vaan kaikki kivat Loosilaiset.

Valmatar laittoi kuvaan kivat sukat, ihan kun minun ajatuksiini käypäset :-) Raidallisia ja yksivärisiä, millaisia sukkia sattuu syntymään, niitä haluan taas alkaa tekemään.
Olen jo tutkiskellut jos tekisin myös uusia teriä entisiin vahvoihin varsiin. On se neulominen/kutominen ihanaa terapiaa ja saa nähdä työnsä tuloksen.
Olet ollut tekevä, kun tienestiksi asti olet silloin aikoinaan neulonut.

Flunssaa on nyt liikkeellä, minullakin lievästi on ja monella tutulla ollut ihan kuumettakin.

Sirenellä on kuvien kanssa järjestelyä..onhan niitä lajittelemattomia kuvia tosiaan minullakin tai meillä, kaikenlaisia kesäkuvia ja juhlakuviakin ym.

Nyt on jo monta selitystä ja perustelua tehty miksi on tämmöinen loossi ja mitä se tarkoittaa jne. Eihän se haittaa jos on useita keskustelupaikkoja. Minulle sopii vapaamuotoiset juttelut, en välttämättä jaksa kiinnostua pitemmän päälle jostain tietystä rajatusta aiheesta.

Lainaus:

Lainaus:

Mitäs kirjotettais? Kun ei ole maljakoita ja vaikka olisikin, mitä sitä kehumaan, vaikka on Sarpanevaa ja Kristallia ja hopeista, mitä näitä kehumaan. Onhan mulla tietysti niitä hopeita muitakin em. lusikoita voi mahoton miten monta, en taida niitä kaikkia tuoda esille, voitte vaikka kadehtia.
Joo ja se raakasilkkijakku joka on maailman kuulun Diorin suunnittelema, niin ja tietysti meinasin unohtaa onhan mun miehellä lukematon määrä niitä Maripaitoja, voi mahoton en saa laskettua montako, ainakin kaikki värit.
ja niitä vanhoja tinaesineitä on tuossa ikkunalla, voisin ottaa kuvan ja lähettää niin näette.
Joo ja sit mulla on kultaa, meinaan se on suussa. Joo ja kaulassa mahoton painava kääty, siis kultaa. Joo ja valkokultasormuksia, niin timantilla kahden karaatin kivellä, siis timantilla, niitä sormuksia on ainakin viisi. Kivaa päivää vaan kaikki kivat Loosilaiset.

Tulipahan taas päivän "huumoripläjäys", eihän tuolle voi muuta kun nauraa.

[quote]
Vapaamuotoiset juttelut ovat oikein hyviä, sellainen kirjoittajakin pärjää joka ei mailman asioista mitään tiedä tai ei halukaan tietää, muusta kuin siitä mitä oman navan ja naapurin aidan välillä tpaht

Se ei kuulu sinulle 15.46 päättää mistä täällä saa keskustella !

Et tiedä kenenkään elämästä sanoa miten paljon tai vähän kukin tiedämme asioista, mutta näyttää siltä, että tiedämme paljon enemmän kuin sinä.

Ole hyvä, etsi itsellesi sopiva paikka, Älä riehu tällä sivulla, vaan osallistu niihin juttuihin jotka on aiheet nimetty, politiikkaa, yhteiskuntaa ym.löytyy.

<br /> [quote kirjoitti:

Vapaamuotoiset juttelut ovat oikein hyviä, sellainen kirjoittajakin pärjää joka ei mailman asioista mitään tiedä tai ei halukaan tietää, muusta kuin siitä mitä oman navan ja naapurin aidan välillä tpaht

Se ei kuulu sinulle 15.46 päättää mistä täällä saa keskustella !

Et tiedä kenenkään elämästä sanoa miten paljon tai vähän kukin tiedämme asioista, mutta näyttää siltä, että tiedämme paljon enemmän kuin sinä.

Ole hyvä, etsi itsellesi sopiva paikka, Älä riehu tällä sivulla, vaan osallistu niihin juttuihin jotka on aiheet nimetty, politiikkaa, yhteiskuntaa ym.löytyy.

En mielestäni sinutellut ketään, toisin kuin viimeinen kirjoittelija.
Sinäkö se minua määräilet, jo löit kirveesi kiveen! Minähän vai yritin saada vähän kehumisiinne vapaamuotoisia ehdotuksia ynnä hieman kevyttä mielipidettä tosikkomaiseen kehumiseenne. Jatkakaa vain kaikin mokomin.
Täytyy sitä hauskaa olla!

<br /> [quote kirjoitti:

Lainaus:

Lainaus:

Mitäs kirjotettais?

Tulipahan taas päivän "huumoripläjäys", eihän tuolle voi muuta kun nauraa.

No, gas vain, lyyti kynän löysi. löytyikö valoakin ?

Aina tuikku täytyy matkassa kulkea! Saa nauraa, on ollut niiiin kovin harmaa päivä ! ;)

Lainaus:

Onko ihan pakko pilata tämäkin ketju???

Mikä sitä pilaamista on?

Sekö jos joku kirjoittaa toisella tyylillä kuin haluat?

Suvaitsevaisuutta ihmiset, riittääkö mielessänne ja sydämessänne tilaa, muille kuin itsenne kaltaisille,
vai koetteko toisin ajattelevan tai kirjoittavan kilpailijaksi?
Ajattelette, että joku on parempi, joku on oivaltanut jotakin jota et itse ole ja koet vajavuutta sen tähden?
Miettikää miksi ette hyväksy, miksi ajattelette, että joku tuhoaa teidän sivustonne mielipiteillään?

Lainaus:

Koska täällä kirjoitetaan samaa tekstiä monikossa,mitä se kertoo tästä loosista?

Ihanaa iltaa kaikki valaistuneet Loossilaiset!
Tuohon lainaukseen sanoisin, että jotakuta jurppii niin maan perusteellisesti, kun ei osaa tänne kirjoittaa mitään muuta kuin trollata ja sotkea palstaa turhilla monistetuilla kopioinneillaan. On tainnut osua johonkuhun pahemman kerran. Voi voi surkeutta.

Päivän suosituin palsta :)

klo 20:12
Tämä kirjoittaja alittaa riman täydellisesti. On kirjoittajalla mielipiteet! Todella tyhjiä mielipiteitä..
Mikä saa arvostelemaan jonkun huumoritekstin kautta kirjoittajaa noin rankoin sanoin?
Kuka on arvollinen todistanut kunkin henkilön elämän totuutta?

On oikei huomata elämänarvonsa, se oli yksi kirjoitelmani ydin! Huomata kuinka materialista elämää elätte jos nuo tekstinne ovat tosia, kaiken ilkeyden keskellä.
"elämänarvoni on aivan toiset" jos on niin mitä niitä täällä repii.
Huumorintaju vain puuttuu, kuin suvaitsevaisuus. Se on nyt koeteltu heheeheee.
Iloapitää olla vaikka kyyneleet silmissä!

Elämä on lyhyt ilkeyteen ja nurkkakuntaisuuteen. "Kuppikuntien" määräämishalu ja suvaitsemattomuus kukoistaa.

Täällä ei aina muisteta, että nämä sivut on vapaat kirjoittaa, kuka mitenkin.
Mutta milloin miltäkin sivulta, jotakin kirjoittajaa kammetaan ulos.
Voisin hyvin muutamia heti nimetä, mutta olkoon ikäviä muistelematta.
Kai se olisi paras jättää tämä taitamaton jänkääminen ja suvaitsemattomuus ja poistua.
Iloitkaa jos osaatte.

Sopuisaa huomenta!

Oli se valtava ilon aihe aikoinaan, kun "loosissamme" kerättiin silmälaseja.
Tosin tehtiin monenmoista muuta auttamishyvää.
Niitä avustavien henkilöiden kera vietiin Intian kohteisiin. Silloin niitä tarvittiin, miten lienee on tänäpäivänä.

Iloista pilvipoutaista keskipäivän tienoota, arvoisat Loossilaiset ja kaikki toisetkin! Mukavaa kun on rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto. Joo, syksyltä jo hieman tuntuu, ja kun mainittiin tuo neulominen tahi kutominen.... Että olisikohan sitä taas ruvettava sukkia kutomaan... Muutama vuosi mennyt kun ei oo niitä tullut tehtyä. Se on kyllä kivaa hommaa! Ihan tavallisia sukkia aina teen, ei mitään kirjoneuleita minulta synny. No katsellaanpa kuinka käy. Mutta kun minun niitä valokuviakin pitäisi plarata?? Ihan urakkahommiksi menisi. -- Tuolla aiemmin joku ilmoitteli kaikki kultakäätynsä ja muut helynsä, Diorin raakasilkkijakkua myöten... heheh.. mulla on sentään Diorin huulipuna. Yksi kappale ;) Noh, mitäpä tuosta. Eikun hymyillään hullutuksille, omille ja toistenkin :)

terveisin kaikille
sirene

Kiitos sirene...taisit olla ainoa joka ymmärsi hullutteluni...feikkii, feikkii siis leikkii!
Mulla ei oo kuitenkaa ees Diorin huulipunaa. Mutta joitakin kynsilakkoja, kynsilakkoja jee! Moneen lähtöön!

Lainaus:

Elämä on lyhyt ilkeyteen ja nurkkakuntaisuuteen. "Kuppikuntien" määräämishalu ja suvaitsemattomuus kukoistaa.

Täällä ei aina muisteta, että nämä sivut on vapaat kirjoittaa, kuka mitenkin.
Mutta milloin miltäkin sivulta, jotakin kirjoittajaa kammetaan ulos.
Voisin hyvin muutamia heti nimetä, mutta olkoon ikäviä muistelematta.
Kai se olisi paras jättää tämä taitamaton jänkääminen ja suvaitsemattomuus ja poistua.
Iloitkaa jos osaatte.

Iloitkaa! Osaatteko?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat