Euroopan upein maa?

Vierailija

Mikä Euroopan maa on yllättänyt hienoudellaan?
Itselleni se on ehdottomasti Ranska.
Monipuolinen, upea maa.

Kommentit (5)

Vierailija

Ranska, todellakin, esi-isieni maa, mukavat muistot matkoista,
upea sanoisinko hienostunut, vaikka hieman sisäälämpiävä maa.
Ranskan maaseutu on mehevää ja todellakin kaunista.

Toinen ihana on Italia. Venetsia on aivan uskomaton elämys.
Kuin myös Gardajärvi, jylhine kallioineen kiehtovan kaunis.v.

Vierailija

Kyllä, Ranska on hieno ja monipuolinen maa. Hienostuneisuutta löytyy mutta myös sivistynyttä maaseutua.
Ranskalaiset pukeutuvat kauniisti, kaikenikäiset naiset, samoin miehet ovat huoliteltuja.
Pidän myös Itävallasta, Sveitsistä ja Saksasta mutta häviävät kyllä Ranskalle.

Vierailija

Minäpä vastaan tähän jotta Korsikka.
Toki olen tietoinen että se kuuluu Ranskalle mutta kuten korsikalaisetkin itsekin, niin pidän Korsikkaa aivan omana saarenaan.
Sen kesyttömät ja jäykkäniskaiset vuoret solineen ja rotkoineen ovat tehneet minuun lähtemättömän vaikutuksen.
Sopiva saari suuren sotapäällikön syntymäsaareksi.

Vierailija

Tähän mennessä Ranska näkyy olevan suosikki. Omat kaukaiset sukujuureni kulkeutuvat myös Ranskaan, Sveitsiin.
En itse ole ihmeemmin innostunut Ranskasta. Onhan se myös muodin ja ruoan kehto. Ihmeemmin en näistäkään ole kiinnostunut. Inhoan ranskalaisten suosimia merieläviä, hanhenmaksaa hanhien pakkosyötön julmuudesta. Pidän ranskalaisista juustoista.
Olen paljon ollut tekemisessä ranskalaisten kanssa. En erityisemmin haluaisi työkavereiksi heitä. Ovat todella rasittavan hössöttäviä, lyhytjännitteisiä ja äärettömän itsetietoisia, osaavat todella kehua itseään ja herkkiä riitelemään, pinna menee hetkessä.
Italia on ihana. Siellä muotoilu kukoistaa, hyvä ruoka. Siellä on jotenkin mukavampi ilmapiiri.
Jokaisessa maassa on hyvät ja vähemmän hyvät puolensa.
Minä pidän Pohjoismaista. Rehellistä porukkaa, hyvää ruokaa ja palvelut toimivat paljon paremmin. Mukavat työkaverit.

Vierailija

Tähän saakka käydyistäni paikoista on mielestä NORJA kaunein, luonnonkaunis vuoristoineen merenrantoineen ja kiemurtelevina kulkevine tieosuuksineen kun on kahdesti liikkunut siellä henkilöautolla. Yösija on aina löytynyt joko kotimajoitusesta tai mökistä kohtuu hintaisena.
Irlanti ja Uusiseelanti, mitä on kuvista katsellut, tuntuisivat kiehtovilta.
" Käymään mennään muttei olemaan "
Aina kotiin paluu on kuityenkin se paras. Kotimaassa on niin paljon hienoja paikkoja, että ehtis edes ne katsastamaan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat