Närästys ja mahakipua

Vierailija

Hei!
Joudun syömään beetasalpaajaa ja se ärsyttää vatsaani melko tavalla. Onko jollakin itsehoito konstia tällaiseeen röyhtäilyyn ja vatsan kipristelyyn, vähän lääkkeen oton jälkeen. Olen yrittänyt ottaa lääkkeet aina ruoan kanssa, mutta kuitenkin tulee vaivoja. Sen olen havainnut että piimän juominen auttaa jonkin verran.
Mutta onko jollain tiedossa joku muu ruoka? Pääsen lääkäriin vasta ensi viikolla.

Kommentit (8)

Vierailija

Beetasalpaaja tuskin aiheuttaa närästystäsi vaan sen kanssa käyttämäsi sopimaton ruoka. Tarkista ensin ruokatottumukset. Tai muut elämäntavat.

Vierailija

Minäkin olen vuosikaudet käyttänyt beetasalpaajaa ja ajoittain aika isoillakin annoksilla. Minulla ei ole koskaan ollut tällä lääkkeellä tuollaisia sivuoireita.
Närästys ja vatsavaiva, hmmmm....kannattaisi tutkia sydäntä. Joskus näillä oireilla diagnoosi löytyy sydämen valtimoiden ahtaumasta. Terveisin kokenut sair.hoit.

Vierailija

Lainaus:

Minäkin olen vuosikaudet käyttänyt beetasalpaajaa ja ajoittain aika isoillakin annoksilla. Minulla ei ole koskaan ollut tällä lääkkeellä tuollaisia sivuoireita.
Närästys ja vatsavaiva, hmmmm....kannattaisi tutkia sydäntä. Joskus näillä oireilla diagnoosi löytyy sydämen valtimoiden ahtaumasta. Terveisin kokenut sair.hoit.

Hei! Mihin aikaan päivästä olet ottanut nuo salpaajat? Voisiko ne aiheuttaa myös unihäiriöitä, jos ottaa illalla?

Vierailija

Voi ite sain närästyksen kuriin en närästyslääkkeellä vaan joku actumel ,söin kuurin eli mulla oli liian vähän happoa tuntuu aivan uskomattomalta. googlasin liian vähän happoja ja sieltä löyty ohjeet,.Söin ja söinnärästys lääkkeitä ja oli päinvastoin.

Vierailija

Minulla on beetasalpaaja lääkitys 2 kertaa pä'ivässä, joten otan sitä aamulla ja illalla. Olen aina ollut huono nukkuja joten en ole eroa nyt huomannut mihinkään suuntaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat