ET-netti petti kirjoittajat.

Vierailija

Varmaan vuosi on aikaa kun palstaa luvattiin uudistaa, eikä yhtään mitään ole näköjään tapahtunut, ei edes tärkeintä, eli rekisteröintiä ole saatu aikaan, anonyymit mellastaa samoin kuin vuosi sittenkin!
Tarttis tehdä jotain, ehkäpä uuisa väkeä sinne toimitukseenkin!
Nimimerkki on valmiina kun uudistus astuu voimaan.

T: Pohjan akka.

Sivut

Kommentit (234)

Vierailija

Olisikohan aika lopettaa toimituksen ja ylläpidon jatkuva sättiminen. Heillä on varmasti muutakin tekemistä kuin paneutua kakaramaisten ikäihmisten keskinäisiin nettikahakoihin. Annetaan arvo heidänkin työlleen. Tuskin kukaan ehtii täysipäiväisesti täällä vahtimaan aikuisia ihmisiä.

Minua hävettää noiden alati toimitusta moittivien puolesta.

Vierailija

Voisiko ajatella niinkin päin, että me kirjoittajat olemme pettäneet ET-foorumin?
Voisimmeko olla aktiivisempia, yleisemmin perehtyviä osallistujia sen sijaan että
tuotamme narinaa, jupinaa ja sättimistä?

Mitä hyvää toimitus on saanut Sinun teksteistäsi?

Vierailija

Lainaus:

Olisikohan aika lopettaa toimituksen ja ylläpidon jatkuva sättiminen. Heillä on varmasti muutakin tekemistä kuin paneutua kakaramaisten ikäihmisten keskinäisiin nettikahakoihin. Annetaan arvo heidänkin työlleen. Tuskin kukaan ehtii täysipäiväisesti täällä vahtimaan aikuisia ihmisiä.

Minua hävettää noiden alati toimitusta moittivien puolesta.

Sitten kun on kiitoksen aika kiitetään ei muulloin!

Eeropoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen yhtä mieltä siitä, että suuri petos ja kaikkien huutojen naurettavuus lähtee kirjoittajista ja menee heidän / meidän piikkiimme. Kirjoitusten avuton taso on syvän myötähäpeän aihe. Aloittaja "Pohjan akka" ei voi osoittaa tuoneensa mitään hyvää sivustolle. Aloituksen räksytyskin on tehty anonyyminä.

Toimitus ei ole luvannut kirjautumispakkoa. Itsekin olen ollut ehdottomasti sitä vastaan ilmaisunvapauden vuoksi. Jos kommenteilta vaadittaisiin vakavaa yritystä asiasisältöön asia saattaisi olla toinen. Marjasadon hilloamisesta, lastenlasten loruista, kesäkuvista ja muusta viihteestä on naurettavaa periä kirjautumispakon tapaista porttimasua.

Ha ha haa, minkälaisiksi ne Pohjan akan motkotukset siitä muuttuisivat. ET-netin voima on avoimuudessa. Hullut moralistit löytävät levottomimmista kirjoituksista hyvän syyn katsoa peiliin. Näinkö tiukkapipo, näinkö epäsosiaalinen minusta on iän myötä tullut. En kai minä nuorempana näin naurettavan suvaitsematon ollut. Kurjaa jos olit.

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Puutarhan hoitajille ideoita, aikaa ja ilmaisun iloa. Ja täydet pinnat vapaamieliselle toimituspolitiikalle!!!

Vierailija

Kannatan kirjautumispakkoa.
Sillä ei ole mitään tekemistä "ilmaisuvapauden" kanssa.
Meitä on monia, jotka odottelemme sitä kirjautumispakkoa
ja sen tultua vasta avaamme sanaisen arkkumme.

Nimim. mahtava peräsin.

Vierailija

Hyvä ihme sentään, kirjautusmispakkoko muuttaisi tekstien sisältöä
niin radikaalisti, että "vasta sitten.."?
Näytähän nyt esimerkkiä, miten se tapahtuu?

(minäkin olen jo rekisteröitynyt)

Vierailija

Kyllä tuon nimimerkin tunnistaa tyylistä, välillä on laura, välillä pohjan akka ja ties mitä. Availee jatkuvasti uusia keskusteluja samasta aiheesta ja vaatii toimitukselta jotain koko ajan, mutta eipä tuommoisella ole mitään hengentuotoksia vaikka tulisi se vaatimansa kirjautumispakko. Aikanaan kirjoitteli samoja vaatimuksia vt. konstaapelina. Ja muutama päivä sitten kirjautuneena nimimerkillä, mutta kyllä hänet tunnistaa tyylistä. Saisi hävetä vanha mies. Antakaamme työrauha toimituksella, kaikki aikanaan.

Vierailija

Lainaus:

Pohjan akka, oletkos joskus kirjoittanut nettiet:n sivuille, mitään ei löydy hakutoiminnolla. Kuka sinut on kirjoittajana pettänyt?

Taidat potea muita pettymyksiä akka raiska.

Olet tyhmeliini ei nimimerkkini ole Pohjan akka muutoinhan olisin sillä kirjoittanut, valmiina on kuitenkin käyttöön, eikä sekää ole siis Pohjan akka.
Harmi että tuo anonyymi tunkee tuonne yläkulmaan automaattisesti olisi parempi kuin ei olisi sitä olemkaan jos ei ole kirjautunut.
Toivotaan jatkossa, että siellä olisikin pelkkijä nimimerkkejä.

Vierailija

Nykyinen tyyli on tämä:
Jos kirjoittaa kirjautuneena jonkin kriittisen mielipiteen niin
anonyymi hyeenalauma hyökkää kimppuun.
Itse asiaan ei oteta kantaa vaan aloittajan persoonaan.
Joo se on homo, no ainakin kommunisti, eiku se on
persu, se onkin pahasuinen akka jne.
Sama anonyymi saattaa peräjälkeen kirjoittaa useamman
herjaavan kirjoituksen.

Tämän tällaisen käytöksen kirjautuminen poistaisi
tai ainakin vähentäisi.

Kirjautumispakkoa odotellessa.

Vierailija

Lainaus:

Kannatan kirjautumispakkoa.
Sillä ei ole mitään tekemistä "ilmaisuvapauden" kanssa.
Meitä on monia, jotka odottelemme sitä kirjautumispakkoa
ja sen tultua vasta avaamme sanaisen arkkumme.

Nimim. mahtava peräsin.

Pulleat purjeet ylös ja menoksi!
Tämä
on helppokäyttöinen aikaansa seuraava sivusto!
Kirjautumispakko ei auta asiaa yhtään mitenkään,
no ehkä heille joilla on vaikeuksia ymmärtää luekemaansa tekstiä!
Kiitos nettiet..lle suvaitsevaisuudesta ja kukkien "kasvattamisesta"...Kiitos!.. valone

Vierailija

Lainaus:

Varmaan vuosi on aikaa kun palstaa luvattiin uudistaa, eikä yhtään mitään ole näköjään tapahtunut, ei edes tärkeintä, eli rekisteröintiä ole saatu aikaan, anonyymit mellastaa samoin kuin vuosi sittenkin!
Tarttis tehdä jotain, ehkäpä uuisa väkeä sinne toimitukseenkin!

Toimituksen moittiminen alkaa mennä jo överiksi. Ihmettelen moista metelöintiä, tämän asian eli nettisuvjen suhteen ei kellään kirjoittajalla ole rahaa pelissä, lehti maksaa kaiken.
Missä se oma nimmari on, ei näy????? Toiseksi viimeinen lause on suorastaan herjaava!! Häpeä (jos osaat).Vanhat ovat aikuisen ikäisiä suorastaan yliaikuisia, mutta se on vain numeroita, varsinainen aikuisuus on jäänyt kehittymättä.
ihmettelevä lukija

Vierailija

Lainaus:

Nykyinen tyyli on tämä:
Jos kirjoittaa kirjautuneena jonkin kriittisen mielipiteen niin
anonyymi hyeenalauma hyökkää kimppuun.
Itse asiaan ei oteta kantaa vaan aloittajan persoonaan.
Joo se on homo, no ainakin kommunisti, eiku se on
persu, se onkin pahasuinen akka jne.
Sama anonyymi saattaa peräjälkeen kirjoittaa useamman
herjaavan kirjoituksen.

Tämän tällaisen käytöksen kirjautuminen poistaisi
tai ainakin vähentäisi.

Kirjautumispakkoa odotellessa.

Voit lopettaa sekä lukemisen että kirjoitetlun täällä. Eikö tullut mieleen?

Vierailija

"Kirjautumispakko ei auta asiaa yhtään mitenkään,
no ehkä heille joilla on vaikeuksia ymmärtää luekemaansa tekstiä! "

.........................................................

Nyt minulle iski kyllä akuutti "vaikeus ymmärtää lukemaani tekstiä"?
Siis, mitenkähän kirjautumispakko auttais ymmärtämään lukemansa? -Kirjautumispakkoa odotellessa-

Vierailija

Lainaus:

Kirjautua voi jo nyt ja esittää asiat NIMIMERKILLÄ !

Vierailija

Lainaus:
"Voit lopettaa sekä lukemisen että kirjoitetlun täällä. Eikö tullut mieleen?"
Miksi?
Sen päättää toimitus tai minä. Ei anonyymi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat