Kirjoittajat petti netti-ET:n

Vierailija

Tämän huomaa siitä että kirjoittajat eivät noudata annettuja ohjeita. No nyt joku vetää meloonin nenäänsä ja on sitä mieltä, että väitettäni ei voi yleistää. Kyllä voi, koska ne lukijat jotka huomaa rikkomukset mutta eivät ole ylläpitoa auttamassa, rikkovat myös ohjeita olemalla hiljaa.
Ollaan loukkaantuneita, syytetään ylläpitoa tai mennään pois.

Kommentit (5)

Vierailija

Siltä se vaikuttaa että he jotka eniten mesovat uudistuksen ja ylläpidon toiminnan takia, eivät itse aina käyttäydy ohjeiden mukaisesti. Turha on syyttää ET:n toimimattomuutta jos itsekään ei toimi kunnolla.

Vierailija

Lainaus:

Siltä se vaikuttaa että he jotka eniten mesovat uudistuksen ja ylläpidon toiminnan takia, eivät itse aina käyttäydy ohjeiden mukaisesti. Turha on syyttää ET:n toimimattomuutta jos itsekään ei toimi kunnolla.

Räksyttäjät räksyttää oli asia mikä tahansa. Se on se surullinen elämän asenne: yleinen tyytymättömyys itseen ja kaikkeen ympärillä olevaan, keskenkasvuista tyhmyyttä.

Minä olen ilmaissut olevani tyytyväinen tähän ilmaiseen ja sananvapautta kunnioittavaan sivustoon.

Vierailija

On se niin ihanaa kun alkaa olla pelkkää seksiä vaan koko tämä eläkeläisten ja vähän nuorempien sivusto!!! Ei tarvita mitään erillisiä seksipalstoja. Ei tarvitse vaipua surulliseen elämänasenteeseen eikä tartte täällä räksyttää! Ihanaa!

Vierailija

Lainaus:

On se niin ihanaa kun alkaa olla pelkkää seksiä vaan koko tämä eläkeläisten ja vähän nuorempien sivusto!!! Ei tarvita mitään erillisiä seksipalstoja. Ei tarvitse vaipua surulliseen elämänasenteeseen eikä tartte täällä räksyttää! Ihanaa!

Sinä sen sanoit, mietinkin miten tuntuu kovin mukavalta ja antoisalta tämä rauhan ilta.
Se on se seksi jota on tiedossa yltäkyllin, voi tätä ihmisen elon ihanuutta ja autuutta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat