Jälleen uskonsota riehuu.

Vierailija

Poliisin ja armeijan isku Muslimiveljeskunnan mielenosoittajien kimppuun on johtanut koptikristittyjen vainoamisen kiihtymiseen Egyptissä, kertoo sanomalehti New York Times.

Egyptin kristityn vähemmistön koteja, kirkkoja ja kauppoja on sytytetty tuleen ympäri maata viimeisen viikon aikana. Toistaiseksi vain muutaman ihmisen tiedetään kuolleen islamistien hyökkäyksissä kristittyjen kimppuun.

Tätäkö se lähimmäisenrakkaus on? Toisten tappamista.

Kommentit (7)

Vierailija

Sama Jumala, mutta jos et usko niinkuin minä, niin minä listin sinut. Tätähän se on. Maallisen vallan tavoittelua kaikki. Länsimainen elämäntyyli kaivaa omaa kuoppaansa suvaitsevalla sinisilmäisellä typeryydellään.

Vierailija

Lainaus:

Sama Jumala, mutta jos et usko niinkuin minä, niin minä listin sinut. Tätähän se on. Maallisen vallan tavoittelua kaikki. Länsimainen elämäntyyli kaivaa omaa kuoppaansa suvaitsevalla sinisilmäisellä typeryydellään.

Mitä tarkoitat länsimaisella sinisilmäisellä suvaitsevalla elämäntyylillä?

Vierailija

Koptikristityt ovat Egyptissä vähemmistöryhmä ja egyptiläisittäinkin köyhää kansanosaa.
Kuitenkin pääsääntöisesti ovat eläneet sovussa rinnakkain muslimien kanssa mutta heti kun poliittiset levottomuudet leimahtavat niistä kärsivät ensimmäisinä juuri koptit.

Vierailija

Lainaus:

Poliisin ja armeijan isku Muslimiveljeskunnan mielenosoittajien kimppuun on johtanut koptikristittyjen vainoamisen kiihtymiseen Egyptissä, kertoo sanomalehti New York Times.

Egyptin kristityn vähemmistön koteja, kirkkoja ja kauppoja on sytytetty tuleen ympäri maata viimeisen viikon aikana. Toistaiseksi vain muutaman ihmisen tiedetään kuolleen islamistien hyökkäyksissä kristittyjen kimppuun.

Tätäkö se lähimmäisenrakkaus on? Toisten tappamista.

Eikö New York Times kirjoita mitään Syyrian tappajaisista? Se ei kai kiinnosta jenkkejä Egyptin tavoin, koska Syyria ei saa sotilasapua USA:sta.

Eihän se Egypikään miljardikaupalla rahaa jenkeiltä saa, koska jenkit maksavat avun omalle aseteollisuudelleen, joka vie aseeet Egyptiin. Tappaminen jatkuu, koska jenkit antavat sotilaiden tappaa vaikka koko muslimiveljeskunnan. Sotilaat diggaa vain sotilaita.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Mitä tarkoitat länsimaisella sinisilmäisellä suvaitsevalla elämäntyylillä?

Aidan seipäästähän minä puhuin vaikka aidasta oli puhe - anteeksi. Mutta suoraan kysymykseen tulee vastaus mutkan kautta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082117396025_uu.shtml

suvipäivä
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Sanoisin tähän sananlaskun sanoin : "Totuudenpuhuja ei saa yösijaa."

Karvasta on kuulla totuuden sanoja.
Sinisilmäisten herääminen ei tapahdu ennenkuin on myöhäistä. Sitten onkin jo peli menettty.

Vierailija

Nyt on erittäin suuri vaara, että Syyrian sisällissota on muuttumassa suursodaksi.
USA ja Isobritannia, kenties Ranskakin, suunnittelevat iskuja Assadin joukkoja
vastaan. USAlla on tukikohtia Kyproksella ja siellä on poikkeuksellisen laajaa
NATO-koneiden lentotoimintaa. Samoin kymmenet suuret kuljetuskoneet ovat
tuoneet miehistöä ja kalustoa Kyprokselle.
Jos hallituksen taholta peli menee niin raaàksi, että käytetään hermomyrkkyjä
oman maan kansaa vastaan niin kyllä silloin on oikeutettua iskeä täsmäiskuin vastaan.

Egyptissä kahinoinnin osapuolia ovat Muslimit, samoin Syyriassa, myös muutamassa Afrikan
maassa kahinointia on ollut Muslimien taholta.
Suomestakin yli 20 miestä on mennyt sotimaan Syyriaan kapinallisten avuksi.
Toivottavasti sota ei roihahda suursodaksi, Kristityt vastaan Muslimit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat