Polkupyöräharrastus

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Onko palstalla ahkeria pyöräilijöitä, itse en juuri kävellen liikukaan vaivojeni vuoksi, mutta pyöräilen sulan maan aikaan noin 10-30 km /päivä mikäli ilmat sallii (ei liian kuuma , sade), pysyypä mieli vireänä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija
Herbertti

Eilen ajaa pamautin 38 km maisema vaihtuin mukavasti ja ajatus lepäsi!

Alan ymmärtää herbertin mielipiteitä, kun sitä mennään päin tuulta aivot edellä. Eihän kaiken järjen mukaan niistä voikaan mitään olla jäljellä.

Herbertti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Herbertti

Alan ymmärtää herbertin mielipiteitä, kun sitä mennään päin tuulta aivot edellä. Eihän kaiken järjen mukaan niistä voikaan mitään olla jäljellä.

Äläpäs rienaa, vai onko tämä anonyymien tapa heristellä nyrkkejään tule pois puskista ja ala sitten arvostella muitten kirjoittajien älyä, osataan katsoa mikä oiken olet olevinasi.
Jos pyöräily on sinusta jotenkin järjetöntä voisit samantien hiukan perustella mikä siinä aivot tuhoaa?

Vierailija

Herbertti

Ilmaisit asian erittäin osuvasti! 10 pistettä siitä!!

Vierailija
Herbertti

Minäkin voi piruuttani pisteiden keräijälle toiset kymmenen täräyttää, toivotaan, että nyt on mieli auvoinen.

Piruuttasi tällä meuhkaat, naisen vikkaalla ja kavalla meinigillä.

Vierailija

Minä taidan olla jäävi kirjoittamaan mitään pyöräilyn ja aivotoiminnon yhteensopivuudesta sillä minulla on tavallisen pyörän lisäksi myös sähköpyörä.
Siitä en enää luopuisi enkä muuksi vaihtaisi.
Kuntohan sillä ei nouse, mutta matka sujuu joutuisasti ja aivot tuulettuvat kun viilettää mäkeä ylös 25 kilometriä lasissa.
Se on sulan kelin menopeli, jäätiköllä se karkaa käsistä...ja täytyy muistata ladata akku 75 kilometrin välein, ilman sähköä se on raskas polkea, siinä voisi tulla hiki....

Herbertti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
mökinmuori

Minä taidan olla jäävi kirjoittamaan mitään pyöräilyn ja aivotoiminnon yhteensopivuudesta sillä minulla on tavallisen pyörän lisäksi myös sähköpyörä.
Kuntohan sillä ei nouse, mutta matka sujuu joutuisasti ja aivot tuulettuvat kun viilettää mäkeä ylös 25 kilometriä lasissa.
Se on sulan kelin menopeli, jäätiköllä se karkaa käsistä...ja täytyy muistata ladata akku 75 kilometrin välein, ilman sähköä se on raskas polkea, siinä voisi tulla hiki....

Sähköpyörästä mulla ei vielä olekkaan kokemusta, ehkäpä sellainenkin tulee joskus hankituksi.

samettiruusu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Voi mahoton Herbetti,kuin sie ajat paljon,miust ei olis siihen...Mul on vain vanhanajan Aino-pyörä,jok on ollunna jäähyllä koko kesän.

Mie poljen tätä kuntolaitetta aamuisin.Sorry,tämä on minun sekaisessa varastohuoneessa.

Isännäl on pappatunturi-antiikkia.Oli muuten aika arvokas hankittaessa.Omistaa sen puokkiin mun pojan pojan kanssa.
Saisinkohan myös kuvan siitä...
Laitan seuraavassa osiossa...

samettiruusu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

...jatkoa edelliseen...Siinä se pappatunturi...Herbertti...kirjoitin väärin nimesi edellisessä osiossa.
No joo,pyöräily ei ole mun juttuni,enempikin käveleminen...

ookoo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jollekulle uuden harrastusvälineen hankinta edessä,
mikäli aikoo jatkaa.
Sisäkumistaan revenneessä oksassa roikkuva entinen
liikkumisväline, mitä lienee kokenutkaan.

Vierailija
ookoo

mikäli aikoo jatkaa.

Lienee joutunut ilkivallan kohteeksi.

Vierailija
Herbertti

mökinmuori

Sähköpyörästä mulla ei vielä olekkaan kokemusta, ehkäpä sellainenkin tulee joskus hankituksi.

Joillain on ihan sähköpyörätuoli......

Vierailija
ookoo

mikäli aikoo jatkaa.

Siinä on ajettu humalassa polkupyörällä mitä ilmeisimmin.

Vierailija

Humalassa lienee aika moni pyöräillyt, mutta tuota kuvan pyörää ei ole humalassa ajamalla tuohon kuntoon saatu se on varmaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat