Minne ulkomaille

Vierailija

..matkustatte seuraavaksi ja koska?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Joku keskieuroopan maa, sitten kun matkakassa on saatu säästettyä kasaan tällähetkellä säästökohde on vallan toinen.

Vierailija

Viikoksi Torreviejaan syys-lokakuun vaihteessa. Halpa majoituskin löytyi, vain 156 puntaa viikko kaksiosta englantilaiselta omistajalta.

Vierailija

Paljonko tuo on euroissa vuokra .Minäkin lähtisin torreviejaan nyt syksyllä jos vain löytäisin halvan majoituksen olisin ainakin neljä viikkoa tai vähän kauemminkin suurelta osalta riippuu majoituksen hinnasta minä kun en osaa noita kieliä niin on suomalaiselta vuokrattava ja sitä paitsi asunnot on yleensä sen verran isoja että niihin mahtuis useampikin henkilö mutta on kovin hankala löytää sopivia asuin kumppaneita.Kevääksi Huhtikuuksi olen jo varannut asunnon Fuengirolasta mutta tämä syksy on auki.Kirjoittele yksärillä jos voit nyt kun laitan omalla profiilillani tämän niin se onnistuu jos sinä myös olet kirjautunut tänne, vaan eipä enää taida päästäkkään näille sivuille kirjautumatta.

Vierailija

Asunto varattu Espanja Fukeen mutta vasta ensivuoden Huhtikuuksi .Mutta lähtisin vaikka heti jos saisin halvan majoituksen ei riitä viikko eikä kaksi vähintään neljä viikkoa tai pidempään maallakaan ei niin väliä eiköhän sitä pärjäis.

Vierailija

Lainaus:

Otkoo on Minne ulkomaille lähdette seuraavaksi.
Ei siis haaveita vaan TOTTA.

No voihan yhden kerran kun ole huolimaton...
Otsikko on Minne ulkomaille lähdette seuraavaksi.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Otkoo on Minne ulkomaille lähdette seuraavaksi.
Ei siis haaveita vaan TOTTA.

No voihan yhden kerran kun ole huolimaton...
Otsikko on Minne ulkomaille lähdette seuraavaksi.

Haloo lukutaito: Minne LÄHDETTE seuraavaksi.
Toki ymmärrän jos tajuamisessa on jo puutteita.....

Vierailija
fretriikka

Paljonko tuo on euroissa vuokra .Minäkin lähtisin torreviejaan nyt syksyllä jos vain löytäisin halvan majoituksen olisin ainakin neljä viikkoa tai vähän kauemminkin suurelta osalta riippuu majoituksen hinnasta minä kun en osaa noita kieliä niin on suomalaiselta vuokrattava ja sitä paitsi asunnot on yleensä sen verran isoja että niihin mahtuis useampikin henkilö mutta on kovin hankala löytää sopivia asuin kumppaneita.Kevääksi Huhtikuuksi olen jo varannut asunnon Fuengirolasta mutta tämä syksy on auki.Kirjoittele yksärillä jos voit nyt kun laitan omalla profiilillani tämän niin se onnistuu jos sinä myös olet kirjautunut tänne, vaan eipä enää taida päästäkkään näille sivuille kirjautumatta.

Ole hyvä ja lue aloitus!

Vierailija

fretriikka

Ole hyvä ja lue aloitus!

Ei kai tämä niin tärkeää ja virallista ole.

Vierailija

fretriikka

Ole hyvä ja lue aloitus!

Ei kai tämä niin tärkeää ja virallista ole.

Ei virallista mutta olisi mukavaa jos pysyttäisiin aiheessa. Silloin on huomattavasti helpompi "keskustella".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat