Liikuntamuotonne

Vierailija

Mitä liikuntaa harrastatte eniten? Onko hyötyliikuntaa tarpeeksi vai täytyykö mennä jumppasalille tai jonnekin muualle?

Kommentit (12)

Vierailija

Harrastan liikuntaa, ihan vaan pysyäkseni kunnossa, ja olenkin sitä, vaikka eläkevuosia jo kymmenen takana.

Lenkkeilen eli kävelen reippaasti joka päivä, vähintään puolituntia useimmin n. tunnin lenkki.

Käyn salilla, jos en salille viitsi tai voi lähteä, käytän käsipainoja kotona ja lattialla venyttelen ja jumpaan.

Myös sauvakävelen, käyn tanssitunnilla kerran viikossa, jumppatunnilla myös kerran viikossa.

Liikunta tekeen niin hyvää, mieli ja keho pysyy kunnossa ja on tekemistä.

Vierailija

Hyötyliikuntaa ja kävelyä,talvella sauvakävelyä jo turvallisuuden vuoksi.Salille liian pitkä matka eikä oikein muutenkaan kiinnosta.

Vierailija

Salilla pilasin selkäni, tuli prolapsi ja sairaslomaa. Nyt en pysty tekemään muuta kuin hissukseen kävelemään n. 2 km:n lenkin. Uintiharrastuksen aion aloittaa jahka tästä tervehdyn.

Vierailija

Lainaus:

Mitä itse vastaat noihin kysymyksiisi?

Ettei sinun tartte vaivautua...!

Vierailija

Olen aikanani ollut rakentamassa erästä liikunta hallia, sen verran olen niissä käynyt, sen verran on askareita vielä tehtävänä ettei moiseen aika riitä.

Vierailija

Hyötyliikuntaa eniten. Kävelyä, sellaista normaalia aina kun tilanne sallii. Työssäkäyvällä ei aikaa ole ainakaan liikaa.
Maalla kun ollaan, tulee hyötyliikuntaa runsain mitoin ja siinä on mieltä.

Vierailija

Lainaus:

Olen aikanani ollut rakentamassa erästä liikunta hallia, sen verran olen niissä käynyt, sen verran on askareita vielä tehtävänä ettei moiseen aika riitä.

Kiukuttko kun ei huvita ja saa itseään liikkeelle, vai mikä laittaa tuollalailla vastaamaan.
Askareet miestä tai naista myöten. Kotoa on kovin mukava lähteä toiten kanssa yhdessä liikkumaan ja siitä saa positiivisen mielialan, ei ole halua kiukutella kun liikuntaan on mennyt pahimmat mielialapiikit.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kiukuttko kun ei huvita ja saa itseään liikkeelle, vai mikä laittaa tuollalailla vastaamaan.
Askareet miestä tai naista myöten. Kotoa on kovin mukava lähteä toiten kanssa yhdessä liikkumaan ja siitä saa positiivisen mielialan, ei ole halua kiukutella kun liikuntaan on mennyt pahimmat mielialapiikit.

Voi voi voi sentään! Kysymykseen saa kukin vastata omalla tavallaan. Jollekin on työ, toiselle liikunta A ja O!
En ole liikuntahallin rakentaja.

Vierailija

Lainaus:

Mitä liikuntaa harrastatte eniten? Onko hyötyliikuntaa tarpeeksi vai täytyykö mennä jumppasalille tai jonnekin muualle?

Joo todella. Mikäs tutkimus tämä on? Jos haluat kertoa omasta fitnesistäsi, antaa paukkua vaan. Kyllä tänne diivailijoita mahtuu.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kukahan tässä nyt kiukuttelee??

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Joo todella. Mikäs tutkimus tämä on? Jos haluat kertoa omasta fitnesistäsi, antaa paukkua vaan. Kyllä tänne diivailijoita mahtuu.

Oikeinkirjoitus haloo taasen!! Fitness... eli jos ei osaa vieraita sanoja, viisas niitä välttää.
Kysymys oli todella ok, ei osoita sormella ketään. Luulisi erilaisten liikuntamuotojen olevan lähellä ikääntyvien ihmisten intressipiiriä.
Tutkimus on ihan erilainen, ei täällä kukaan tieteellistä tutkimusta harrasta!!
Olet noussut perse edellä ylös tänään!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat