Maksulliset TV-kanavat

Vierailija

Onko sinulla maksullisia TV-kanavia vai riittääkö sinulle maksuttomat?

Kommentit (6)

Vierailija

En muutenkaan katso telkkua juuri ollenkaan. Maksullisille kanaville ei siis ole tarvetta eikä kyllä rahaakaan.

Vierailija

Ei ole maksullisia kanavia eikä varmaan ole tarvetta tulevaisuudessakaan. Monesti ihmettelen millä ajalla joku ehtii vielä maksullisia kanavia katsella kun tarjontaa on ihan liikaakin noilla "peruskanavilla". Urheilufriikit kyllä ymmärrän koska heille noilla maksullisilla kanavilla on enemmän tarjontaa.
Nythän on tulossa kirjastoihin (02.09.2013) elokuvapalvelu jossa on tarjolla tuhansia elokuvia katsottavaksi tietokoneella ta älypuhelimella, eikä tarvitse maksaa ylimääräistä maksua.

Vierailija

Kyllä ne on nykyaikana maksullisia kaikki kun poistivat TV-luvan sitähän ei ollut pakko maksaa nyt menee vero, jopa työttömyyss päivärahasta ottavat sen pienninmmän mukaan oliko se jotain 50 € / vuosi.
Puhisin maksullisista lisäkanavista ta korttikanavista ennemmin kuin maksullisista.
Mulla on 8 kanavan paketti , en muista paljonko se maksaa. olisko 30 € / kk.

Vierailija

Lainaus:

Ei ole maksullisia kanavia eikä varmaan ole tarvetta tulevaisuudessakaan. Monesti ihmettelen millä ajalla joku ehtii vielä maksullisia kanavia katsella kun tarjontaa on ihan liikaakin noilla "peruskanavilla". Urheilufriikit kyllä ymmärrän koska heille noilla maksullisilla kanavilla on enemmän tarjontaa.
Nythän on tulossa kirjastoihin (02.09.2013) elokuvapalvelu jossa on tarjolla tuhansia elokuvia katsottavaksi tietokoneella ta älypuhelimella, eikä tarvitse maksaa ylimääräistä maksua.

Minä olen siitä outo eläjä etten katso televisiosata mitään hömppää en edes elokuvia vain asiaohjelmia, dokumentteja, ja urheilua.

Vierailija

Meillä on ollut jo vuosia maksullinen paketti. Nyt laajensin sitä, kun oli laajemmalla tarjonnalla olevalla paketilla tarjoushinta puoleksi vuodeksi.
Meillä ei katsota kotimaisia kanavia kuin Teemaa ja ruotsinkielistä kanavaa (eniten näitä).
Ulkomaisilla kanavilla on hyvää ohjelmaa, mm. Travelilla, DW:lla, ranskalaisella, Artella jne. Ja tietysti Max on tärkeä formuloiden takia.

Vierailija

Meidän taloudessa on toisessa telkussa lisäkanavia isäntää varten,
itselle riittää ns. entiset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat