Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Runo: Tähtipolku klo 5:04 | 5.9.2013 Runo: Tähtipolku Kommentit (3) 1/3 | klo 13:14 | 7.9.2013 Kaunis runo tähtitaivas on aina ollut minulle rakas kuin ystävä Ilon ja surun hetkinä kaipuuna sydämessä Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/3 | klo 14:24 | 7.9.2013 ? . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 16:49 | 7.9.2013 Makkoselta on laadukkaampaakin tekstiä, hiomista vaille valmis. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/3 | klo 13:14 | 7.9.2013 Kaunis runo tähtitaivas on aina ollut minulle rakas kuin ystävä Ilon ja surun hetkinä kaipuuna sydämessä Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/3 | klo 16:49 | 7.9.2013 Makkoselta on laadukkaampaakin tekstiä, hiomista vaille valmis. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Kaunis runo tähtitaivas on aina ollut minulle rakas kuin ystävä
Ilon ja surun hetkinä kaipuuna sydämessä
?
.
Makkoselta on laadukkaampaakin tekstiä, hiomista vaille valmis.