Sivut

Kommentit (8438)

Hienoja ideoita teillä on joulukorttien käyttämiseen.

Olen nähnyt niitä tauluissa. Tuo verhokappa on mukava idea!

Minunkin pitää niitä panna nyt nähtäville...pois tuosta tonttukaukalosta, joka roikkuu olohuoneen palkintokaapin (isännän ja poikieni palkintoja...) oven rivassa kunnes ne panen loppiaisen jälkeen tuohon ikivanhaan matkalaukkuun. 

Olen isosti jouluihminen. Koristelen jo hyvissä ajoin huoneistoni joulutauluilla ja kynttelillä ym...

Ulkovaloja on jo nyt sekä ledkynttilälyhtyjä, ajastimella toimivia. Huomenna ostan tavaratalosta ledulkokranssin ulko-oven viereen.

Mukavaa on hupsuta/leikkiä näin pimeänä aikana...

:)

Vierailija

Minä laittelen   kauneinpia joulukortteja seinälle ja  sisäoven lasiikkunaan  Laitoin tänään  jouluverhoja  Tyttö oli yllätyksestä kovin  iloinen, odottaa niin, että  lunta  sataisi uudestaan Ja tietty juhlista parahainta  joulua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mukavaa kun jouluihmiset ovat jo hereillä, niihin kuulun minäkin. Lähimetsässä oli työmaa josta sain hakea kuusen ja männynhavuja joilla koristelin terassia  ja tyhjiä kukkalaatikoita.  Minäkin ostin ajastimella varustettuja lyhtyjä. Eipä enää tarvitse mennä ulos illalla myöhään sammuttelemaan kynttilöitä. Ensimmäiset vanhat joululaulutkin kuuntelin siivotessa. Toivotan teille jouluihmisille ihanan hämäriä päiviä joulua odotellessa Hannele Huovin sanoin.

Avaatko ovesi joulun tulla?
Joulu on jo täällä!
Vai pidätkö visusti ovesi kiinni,
salvat oven päällä?
Sadun huoneessa salaisessa
saat lahjaksi ruusut ja tähdet.
Ota ne reppuun evääksi,
kun matkoillesi lähdet.
– Hannele Huovi –

Vierailija

Kaikille kauniita  kynttilöiden valojen heijastuksia, virkeitä ajatuksia, hämärän salaperäistä hiljaisuutta ja onnellista oloa lämpimissä villasukissa!

mummo

Vierailija

Upea oli leijonien voitto , samoin nyt Huuhkaajien.  Vaan miksi ihmeessä järki ei sano ettei Havis Amandan päällä pidä pomppia ja hyppiä kun pahaset kakarat On erittäin arvokas ja vanha patsas ja hienosti kuvaa  merestä nousevaa  Helsinkiä

Tervehdys täältä pimeästä ja sateisesta säästä.

Ilo oli seurata Huuhkajien menestystä!

Kulkuväylät ovat jäiset. Ostin uudet liukuesteet ulkokenkiin koska pakosti joutuu vähän liikkumaan tuolla ulkona. Lähikaupan piha oli onneksi hiekoitettu mutta siitä huolimatta pitää olla varovainen.

---

Eipä tässä muuta kuin viettää aikaa lämpimässä sisätiloissa.

Kuunnella musiikkia, katsella televisiota, pelata tietokoneella pasianssia ja poltella kynttilöitä!

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija

Vietimme mukavan iltapäivän vanhan tuttavamme seurassa. Tuota tapaamista olimme suunnitelleet kauan ja nyt se vihdoin toteutui. Annoimme nimenkin tapaamiselle, "Tulkoon joulu" sillä me kaikki olemme jouluihmisiä.  Ruoka maistui ja päälle vielä konjakkikahvit. Kyllä tuntuu mukavalta olla yhdessä ja muistella menneitä vuosia  iloineen ja suruineen. Muistojen kerää on hyvä purkaa yhdessä. Toivotankin kaikille näihin hämäriin päiviin hyvää mieltä!

HKH

Kylläpä onkin hämäriä päiviä. Sisällä saa pitää päivisinkin valot palamassa. Mutta eipä haittaa, minua ei ole koskaan masentanut tämä talven pimein aika. Olen ostanut erilaisia led-kynttilöitä jotka tuovat mukavaa tunnelmaa sisälle. 

Kuvassa on pihapiirin orava jolla on omituinen häntä. Onko siitä karvat lähteneet vai mikä on homman nimi? Oletteko nähneet vastaavaa?

Tiistai- iltapäivää Mukavien asioiden kalenteriin!

Hyvämieli oli kuvannut oravan jonka karvoitus näyttää vähän kärsineen. Tulipa mieleeni, ettei sillä olisi jokin `tauti`. Toivottavasti olen väärässä.

Kerran katsoin televisiosta luonto-ohjelmaa. Siinä näytettiin kuva ketusta jonka turkki oli ohentunut huomattavasti. Kertoja sanoi sen kärsivän ns. kapista  jonka jotkut loiset aiheuttavat eläimille.

Tässä ollaan kohta marraskuukin taputeltu. Jouluihmisenä olen pannut joulutaulut seinille ja jouluvaloja on sisällä ja ulkona. Pieni pöytäkuusikin ledvaloineen on olohuoneeni pöydällä.

Vielä jotain pitää koristella. Toki hieman torttuja ja pipareita leivon. Itse käytän kahvileipää nuukasti.

Joulukukan ostan lähiaikoina...

Meinaan nuo joulu/uudenvuoden kortit kirjoittaa. Olkoot sitten perillä milloin ehtivät.

Mukavaa aikaa tämä on...

Kuvassani on lasimaalaus yhdestä paikallisesta ruokapaikasta. Muistaakseni olen sen tänne aiemminkin postannut. Se on niin kaunis!

Vierailija

Nyt on kyllä rahat niin vähissä etten pysty lähettämään  joulukortiteja   Surullista kun postimaksu aina vaan  nousee Onneksi voi laittaa kännykällä jouluterveiset ja ystävähän on se joka pitää yhteyttä koko vuoden

Vierailija

Vierailin viikonloppuna hyvän ystäväni luona.  Juhlimme kummityttöni 30 v. syntymäpäivää.  Mukavat juhlat.

Illalla katsoimme TTK, paras pari voitti.

Vierailija

Mukava kuulla mitä teille kuuluu ja samalla katsella hienoja kuvia. Muistakaa olla kilttejä, tonttuja on liikkeellä!

mummo

Kiitos Annilina terveisistä pitkästä aikaa. Ja lämmintä Joulun aikaa.

Kiitos myös muillekin kirjoittajille.

Itselläni on lämpöputkiremontti meneillään. Kestää n. kolme päivää. Tässä sekasotkun keskellä asustelen...

Kuvani on viime sunnuntailta.

Vierailija

Jos vain jostakin löytäisin Onnen kaupan, sieltä lahjoja ostaisin kaikille jotka ovat onnettomia.

Näin kirjoitti pieni kummityttö ensimmäisen kouluaineen.

mummo

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat