Sivut

Kommentit (8489)

Vierailija

Jouluruuat on syöty loppuun, eli tännän oli jouluruokien rääppiäiset ja nyt siirryn kevyempiin annoksiin. Kaikkihan on kuitenkin kiinni siitä kuinka paljon syö. Odotellaan uutta vuotta hyvillä mielin ja toivotaan että se  tuo tullessaan kaikkea hyvää!

mummo

Vierailija

Ajattelinkin tutkailla vanhoja tämän palstan kirjoituksia menneiltä vuosilta ja kaikkea kivaa luettavaa siellä olikin. Monen asiat ovat muuttuneet ja elämä on sitä myöten muuttanut muotoaan. Kuitenkin huomasin että aina löytyy pieni toivon kipinä ja valon säde pilvisenäkin päivänä.  Kaikille teille tpivpn noita valon kipinöitä ja toivon säteitä myös ensi vuodelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä vain, iloa pitää etsiä vaikka mistä. Synkkyyteen ei saa vaipua.
Joulunaika tuo niin mukavaa piristystä näin pimeänä vuodenaikana.

Toisaalta on ihan mukavaa kohta palata normaaliin arkeen ja päiväjärjestykseen. Loppuviikosta panenkin joulukoristukset pois sisätiloista, ulkona saavat vielä ledkynttilät ja muut valot olla jonkin aikaa...

Hyvää Uutta vuotta kaikille!
:)

Vierailija

Tänään ajattelin omaa ikääntymistä...vuosi on lopulta lyhyt aika ihmisen elämässä, mutta vuoden aikana   voi sattua paljon erilaisia asioita kuten näistä meidän kirjoituksista päättelen. Hyvä on kun on kanava johon voi kirjoitella tuntojaan ja olen minäkin saanut täältä myötätuntoa osakseni. Elämänhaluja kaikille 2020!

mummo

Tervehdys tälle vuodelle! Ostin ennen joulua huone kuusen. Ainakin minulle se on uusi tuttavuus ja etsin netistä tietoa sen hoidosta. Tuntui konstikkaalta kasvilta, mutta toistaiseksi näyttää hyvältä. Toivottavasti saan sen  pysymään hengissä mahdollisimman kauan. 

Hetken valon pilkahdus .

Tänään on lämpöasteita, lumi sulanut ja on pimeää ja synkkää.

Mutta ei anneta sen mieltä synkistää.

Lunta ja pakkasta en kyllä kaipaakkaan, mutta lumi valaisee ja luo maisemankin kauniiksi ja puhtaaksi. 

Kevättä ja valoa kaipaan ja tuleehan se sieltä kun vaan jaksaa odottaa.

Hyvää vuoden jatkoa kaikille ♥

Vierailija

Annilinan kukka kukoistaa.

MInulle tämä pimeä vuodenaikakaan ei ole vaikea, sillä silloin ei mikään asia anna aihetta kiirehtiä tekemään jotakin. Lumestakaan en välitä koska sen myötä tulee lieveilmiöitä, eli liukkaita katuja, loskaa ja raskaita lumitöitä. Näin eläkeläisenä on mahdollisuus suunnitella asiat etukäteen , joten sekin tuntuu mukavalta etuudelta. Lapsena tuli hiihdettyä aikuisiän hiihtotarpeetkin täyteen, joten sekin homma on suoritettu. Kevättä kohti mennään. 

Vierailija

Nyt on tammikuu mutta sää on niin leuto että tuntuu ihan keväiseltä. Lunta ei ole ollenkaan ja talitintti lauleli titityytä. Ihan mukava keli, kestäisipä pitkälle talveen. Ei tarvitse pelätä liukastumista. 

mukavaa vuodenjatkoa kaikille toivottaa mummo

Hyvämieli on kuvannut kuuta-kaunis.

Joo, lauha keli jatkuu. Ei se minua haitta, onpahan lumitöitä vähempi. Eläkäät mitään, lunta vielä satelee ja tulee pakkasia.

Lainasin tuollaisen factakirjan. On kuulemma mielenkiintoinen. Nyt alankin sitä lukemaan.

Mukavaa päivää!
:)

Vierailija

Olen niin iloinen kun ei ole lunta eikä liukkautta. Pakkastakaan ei ole, eikä tarvitse pukeutua  moninkertaiseen vaatetukseen. Minulle sopii hyvin tämänkaltainen talvi, sillä säästyn lumitöiltä, piha-alueen hiekoitukselta, lämmityspuut säästyvät, ja leudossa ilmassa henki kulkee mukavasti kävellessä. Tiedän ettei kaikki ole kanssani samaamieltä, mutta nyt on minun keli ja säätila, joten otan kaiken ilon irti niin kauan kun tätä kestää. Kyllä sitä lunta ja kylmääkin vielä ehtii tulemaan. Hyvät voinnit kaikille!

mummo

Vierailija

Lähdin aamulla pimeän aikaan liikenteeseen, hoitelin asioita ja kävin kahden iäkkään ystäväni luona yllätysvisiitillä.  Molemmat ilahtuivat tapaamisesta, niin minäkin.

Vierailija

Miten hyvä onkaan olla kotona! Mitä vanhemmaksi tulen, sen enemmän viihdyn kotona ja sitä vähemmän tuntuu olevan tarvetta lähteä mihinkään rientoihin. Etenkin iltaisin pysyttelen mieluummin kotona.  Ei tunnu mukavalta illlalla myöhään kulkea metrolla ja sitten vielä loppumatka bussilla. Koti on hyvä paikka nauttia elämästä ja harrastaa mieluisia asioita.

mummo

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat