Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Tulenrapinat. Tulenrapinat. Vierailija klo 15:00 | 11.9.2013 Voihan löössi minkä teki, meinaavat savustaa anonyymit pihalle tahi kirjautumaan nimimerkillä, mitä olette miltä lähdetääkö helvettiin vai otetaako nimet käyttöön. Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (3) 1/3 | klo 17:29 | 11.9.2013 Tupenrapinat vai tulenrapinat? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/3 | klo 18:29 | 11.9.2013 Meillä käytettiin sanaa tupenrapinat. Sehän taas tarkoittaa kurittamista . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla valone Seuraa 3/3 | klo 18:35 | 11.9.2013 Minä kirjoittelen silloin kun huvittaa, ihan riippumatta mitä sinä tai muut tekevät! Aina täällä tekstaajia riittää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
2/3 | klo 18:29 | 11.9.2013 Meillä käytettiin sanaa tupenrapinat. Sehän taas tarkoittaa kurittamista . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
valone Seuraa 3/3 | klo 18:35 | 11.9.2013 Minä kirjoittelen silloin kun huvittaa, ihan riippumatta mitä sinä tai muut tekevät! Aina täällä tekstaajia riittää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Tupenrapinat vai tulenrapinat?
Meillä käytettiin sanaa tupenrapinat. Sehän taas tarkoittaa kurittamista .
Minä kirjoittelen silloin kun huvittaa, ihan riippumatta mitä sinä tai muut tekevät!
Aina täällä tekstaajia riittää.