Verkkokauppa

Vierailija

Ostatteko jotain verkkokaupasta ja jos, niin mitä?
Juuri kerrottiin että SOK on joutunut sulkemaan useita tavaratalojaan verkkokaupan yleistymisen takia.

Kommentit (7)

Vierailija

Olen ostanut vaatteita, laadukkaita saksalaisia. Kaikki on pelannut moitteettomasti, paitsi alussa jouduin palauttamaan tuotteita koska heillä on hieman erilainen mitoitus kun meillä. Nyt kaikki OK.

Vierailija

Jos ostaa netistä vaatteita, täytyy kyllä tuntea ko. merkki, juuri mitoituksen takia.
Suomalainen on vähän eri mallia kun eurooppalaiset, useimmat siis ovat.
Kenkiä on vaikein ostaa verkkokaupasta, niissähän se sovitus on tärkeä juttu ja materiaalistakaan ei tiedä mitä se on.
En osta mitään verkkokaupasta, kotikaupungissa löytyy kyllä kaikkea ja ulkomaanmatkoilta ostan paljon vaatteita ja etenkin kenkiä.
Akateemisesta kirjakaupasta ostan/tilaan kirjoja, haen ne Keskuskadun myymälästä, kun ilmoittavat että tuote on haettavissa. Hinta on aina paljon edullisempi kuin kirjakaupan hyllystä ostettuna. Käyn useimmiten katsomassa kirjaa ennenkuin tilaan, etenkin jos on kyse ammatti-ja tietokirjallisuudesta.

Vierailija

Edellinen lisää: ei häiritse vaikka SOK:n tavarataloja suljetaan, niistä en löydä ikinä mitään. Ovat enemmänkin maalla asuvien kauppoja.

Vierailija

Olen ostanut vaatteita,käsityötarvikkeita,vuodevaatteita ja mattojakin. Olen ostanut ne suomalaisista verkkokaupoista. Ulkomailta en ole koskaan tilannut mitään. Syy on kai se että lähellämme on vain ruokakauppoja ja isot marketit on sellaisissa paikoissa joihin ei pääse bussillakaan ja meillä ei ole autoa.

Vierailija

Käytän nettikauppaa paljonkin, hankin jos vain tarvitsen jotakin ja itsekkin myyn aika paljon netin kautta.
Kaupanteko on helppoa ja eikä tarvitse lähteä liikkeisiin kiertelemään.
Kannattaa tietenkin varmistua myyjän todenperäisyys ja tavaran laatu.
Netistä saa paljon tietoa firmoista ,toimitusvarmuudesta ja itse tuotteesta.
Tuotteet saa ovelle asti,tietysti postimaksu tulee hintaan lisää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat