Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Nikolai Lehdon taulu klo 12:07 | 9.9.2010 Mikä on Nikolai Lehdon taulun arvo? MarjattaLue koko juttu Nikolai Lehdon taulu Kommentit (3) 1/3 | klo 18:25 | 24.9.2013 Minulla on Nikolai Lehdon maalaus vm.-57 Turun saaristosta mitat 36 x 30 Varmasti aito signeeraus. Mikä olisi taulun hinta-arvio? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/3 | klo 18:25 | 24.9.2013 Minulla on Nikolai Lehdon maalaus vm.-57 Turun saaristosta mitat 36 x 30 Varmasti aito signeeraus. Mikä olisi taulun hinta-arvio? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 8:05 | 25.9.2013 Ei täällä ole ketään asiantuntijaa eikä edes talun kuvaa näy. Mene jollekin alan ihmiselle joka arvioi maalauksen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/3 | klo 18:25 | 24.9.2013 Minulla on Nikolai Lehdon maalaus vm.-57 Turun saaristosta mitat 36 x 30 Varmasti aito signeeraus. Mikä olisi taulun hinta-arvio? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/3 | klo 18:25 | 24.9.2013 Minulla on Nikolai Lehdon maalaus vm.-57 Turun saaristosta mitat 36 x 30 Varmasti aito signeeraus. Mikä olisi taulun hinta-arvio? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/3 | klo 8:05 | 25.9.2013 Ei täällä ole ketään asiantuntijaa eikä edes talun kuvaa näy. Mene jollekin alan ihmiselle joka arvioi maalauksen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Minulla on Nikolai Lehdon maalaus vm.-57 Turun saaristosta mitat 36 x 30 Varmasti aito signeeraus.
Mikä olisi taulun hinta-arvio?
Minulla on Nikolai Lehdon maalaus vm.-57 Turun saaristosta mitat 36 x 30 Varmasti aito signeeraus.
Mikä olisi taulun hinta-arvio?
Ei täällä ole ketään asiantuntijaa eikä edes talun kuvaa näy. Mene jollekin alan ihmiselle joka arvioi maalauksen.