Vierailija

Utelen teiltä, keitä mediassa usein esiintyneitä henkilöitä haluaisitte tavata "nokakkain" ja miksi.

Pilkkajat älkööt vaivautuko! Purkakaa tuntonne muuhun, potkikaa vaikka valopylväitä, mutta varoen, etteivät varpaanne murru. Mitään seksististäkään ei aiheeseen liity.

En yhtään aio johdatella, mutta itse haluaisin viettää parituntisen Liam Neesonin, Wille Riekkisen, Chris Rean tai Jope Ruonansuun kanssa. Piispa Irja Askola on idolini myös, tavattoman viisas ja tunteikas ihminen.
Kauko Röyhkän ja Ville Haapasalon kanssa olisi mukavaa kokata sapuskaa puuhellalla, samaan poppooseen haluaisin kutsua myös Aira Samulinin.

Hertsumanrepale

Sivut

Kommentit (37)

Paljon on kivoja persoonoita, vaan Heikki Turunen olis kyllä ykkönen, seuraavaksi haluaisin tavata Erja Manton, Seela Sellan ja Helena Rannan..ja paljon olis muitakin mielenkiintoisia kuten, Manu Koivistokin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ihaile tai ihannoi ja nosta korokkeelle yhtäkään julkkista, en myöskään halua tavata. Jo ihan pakko olisi ns. viisaan politiikon vaikka Jyrki Kataisen hän on fiksu ja tyylikäs ja aina tilanteen hallitseva kaunis ihminen.

Tuomas Kyrön kanssa voisi olla hauska jutella perunoita ja ruskeaa kastiketta syöden.

Mutta jos vain yhden saisi valita, niin valitsisin ehkä kuitenkin jonkun fiksun ja selkeästi vastailevan poliitikon; esimerkiksi Alexander Stubbin tai Erkki Tuomiojan.

Julkkiksien juttuja ja haastatteluja on niin paljon tyrkyllä joka paikassa, että en jaksa kiinnostua heistä. Mieluummin kohtaisin jonkun taviksen, jolla olisi mielenkiintoisia ajatuksia.

Lainaus:

Julkkiksien juttuja ja haastatteluja on niin paljon tyrkyllä joka paikassa, että en jaksa kiinnostua heistä. Mieluummin kohtaisin jonkun taviksen, jolla olisi mielenkiintoisia ajatuksia.

Ääk... onko tämäkin deittipalsta. Sitten minä haluaisin ainakin bongata sen papin, joka muutti sukupuolensa naiseksi. Olisi kiva kokea, millainen olisi ilta tyttöjen kesken.

Onkohan Heikki Juhani Grann enää julkkis? Ennen sillä (Juhan af Grann) ainakin oli ihanat viikset ja tukka. Kuuntelisin silmät pyöreinä, kuinka avaruusolennot tarkkailevat, valvovat ja säätelevät ihmisten elämää ja käyvät päivittäin maapallolla. Ei kyllä tulisi syömisestä mitään. Mutta haitanneeko tuo häntäkään.

Lainaus:

Lainaus:

Ääk... onko tämäkin deittipalsta. Sitten minä haluaisin ainakin bongata sen papin, joka muutti sukupuolensa naiseksi. Olisi kiva kokea, millainen olisi ilta tyttöjen kesken.

En todellakaan tarkoittanut mitään "deittejä" vaan ihmistä jolla on elämänkokemusta, viisautta ja perusteltuja mielipiteitä, joka ei silti olisi sulkenut mieltään toisenlaisiltakin mielipiteiltä.

Lainaus:

Lainaus:

Saunailtako? mielenkiintoista.

Mulle sopii kuka julkkis vaan, kunhan tarjoaa hyvän ilallisen.
Ehkäpä lehti voisi etsiä halukkaitta tarjoajia!

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

En todellakaan tarkoittanut mitään "deittejä" vaan ihmistä jolla on elämänkokemusta, viisautta ja perusteltuja mielipiteitä, joka ei silti olisi sulkenut mieltään toisenlaisiltakin mielipiteiltä.

Jos näin on, haluaisin tutustua ja istua iltaa itseni kanssa.
Olis ainakin mukava julkkis mulle.

Kyllähän minäkin Haapasalon Villen kanssa jotakin venäläistä lihapataa hauduttelisin, venäläinen sapuskahan on herkullista!
Katri- Helenaa voisi kuunnella yhden illan ihan muuten vaan kun hänellä on jo pelkästään kaunis puheääni, voisinpa rohkaistua pyytämään häntä laulamaankin tuon Mun sydämeni tänne jää.

Seela Sellan kanssa olisi mukavaa laulella Gheton lauluja, keskustella juutalaisuudesta---sekä tietenkin koirista.

Nalle Wahlroosilla taas olisi paljon selittelemistä.....

George Clooneyn käsipuolessa olisi hulppeaa tepastella filmijuhlien punaisella matolla (jos saisin lainata naamarin ja korsetin).
Komea tenori Jonas Kaufmann nostattaisi minut seitsemänteen taivaaseen, kun saisin illan kuunnella kauneimpia aarioita. Harvemmin on laulaja sellainen ilo sekä silmälle että korvalle.
Tässä pari vaihtoehtoa, jotka ensiksi juolahtivat mieleen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat