Sivut

Kommentit (26)

mökinmuori

Minä ihailen ja arvostan kaikkia niitä henkilöitä jotka saavat palkintoja ja arvostusta tieteen, taiteen tai politiikan alalta.
Ihailen myös henkilöä jolla on rohkeutta täällä tunnustaa tietämättömyytensä, jos se on moukkamaisuutta mielestäsi niin olkoot sitten niin.....

Kuinka vasenlaitainen elintasorouva arvostaa noin korkealentoista miljonäärien kulttuuria kuin seisklehden anti on.

Siis sorry, on kyllä vasenlaitaa muttei mikään elintasorouva!
Tuosta närkätyn suuresti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Alice Munro ei terveydentilansa takia pääse itse vastaanottamaan palkintoa. Hänen sijastaan tulee varmaan hänen tyttärensä.
Katson aina TVstä Nobel-juhlan (Tukholmasta).

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Miksi pitäisi tuntea ja tietää kaikenmaailman kirjailijat, taidemaalarit, historijoitsijat, urheilijoista ja tanssijoista puhumattakaan.
Tuo nobelkirjailija varmasti tulee tunnetuksi ajan myötä taviksienkin joukossa.
On minullakin melkein puhkiluettu nobelrunoilijoiden teos joka onkin julkaistu jo 1976 siis minulla on ollut aikaa lukea se tuntemiseen asti.
Vaikka ei tunne jotakin taidealaa ei se tee ihmisestä typerystä tai moukkaa...kyllä moukkamaisuutta mitataan aivan muilla mittareilla. Moukkamaista on esimerkiksi kun kultturelli suulas pikkuinen elintasorouva joka tulee ulos itsestään ja kertoo kaverille joka ei ole jotakin hiton teosta lukenut, että on MOUKKA
Kukahan silloin on MOuKKA

Mutta miksi pitää moittia sitä joka tietää? jonkun täytyy aina tietää ja osata jotain? Kuka on sanonut että tähän on kirjoittanut joku moukka? Moukkamaisia, ilkeitä viestejä löytyy varmasti, täällähän on varsinaiset känkkäränkkäpäivät menossa (joka on lapsille kuuluva suhtautuminen ja vielä vähemmän älykkäille sellaisille..).

kartso mitä kirjoittaa aloittaja klo 10:33 vai oletko hän itse. Tuo suulas mäkin muori?
Ei ole mukava lukea tuollaista tekstiä toisesta kirjoittajastakaan, silti vaikka en ihmistä tunne, on sopimatonta nimetä tuollaisen asian takia toinen moukaksi.

Mökinmuori on todella suulas, käytät oikeata sanaa. Ikäviä ovat nuo myrkynkeittäjät todella, mikä lienee heidän traumansa. Näkee selvästi että syksy ja pimeys on paha asia, viestit sen kun pahenevat. Monihan potee syysmasennusta myös. Yritetään selvitä "kuiville" tästä, haukku ei sentään tapa. Ja onhan se oikea elämäkin olemassa.
Odotellaan sitä "mm:in "väitöskirjan aihetta esiin!!!

mökinmuori

Minä ihailen ja arvostan kaikkia niitä henkilöitä jotka saavat palkintoja ja arvostusta tieteen, taiteen tai politiikan alalta.
Ihailen myös henkilöä jolla on rohkeutta täällä tunnustaa tietämättömyytensä, jos se on moukkamaisuutta mielestäsi niin olkoot sitten niin.....

Kuinka vasenlaitainen elintasorouva arvostaa noin korkealentoista miljonäärien kulttuuria kuin seisklehden anti on.

Siis sorry, on kyllä vasenlaitaa muttei mikään elintasorouva!
Tuosta närkätyn suuresti!

"seisklehden" "närkätyn" ? Aller kustantaa. Sitä halusit mainostaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat