klo 14:21 | 11.10.2013
Nyt päästiin Hautalasta, ymmärsi vihdoinkin että tie on tukossa, pelaamansa peli ei vetele!
Pääministeri osasi hoitaa asian niinkuin pitääkin, pisti Hautalan tekemään selvituksen, josta ei selvinnyt.
Juhlan paikka tänään!
Sivut
Sehän tässä järjestelmässä mättää. Puolueet nimeää mitä milloinkin vaativiin tehtäviin, mihin asianomaisella ei mitää osaamista. Eräät opiskelee ja ottavat selvää, sitten tulee puolueen johto ja kierrättää näitä, taas on pallo hukassa.
Lisää töppöjä mäkeen.
Saas nähdä kuka tulee Hautalan tilalle, se sitten päätetään ensikeskiviikkona. Toivoisin, että lastentarhan ovi pidettäisiin kiinni ja saisi kokenut politiikko tuon ministeriyden.
Osmo Soininvaaraa ei tarvitsisi neuvoa ministerintyössä. Vihreitten älykkö.
Hah ,,,hah,,, ha. Älykkö ,,,
Kuntien pakkoliittäjä. Meidän seudulla yhdeksän kuntaa kieltäytyi Soininvaara-liitoksesta 99,9 % sti. Ja sitoi Koijärvijupakan aikana itsensä mäntyyn. Siinä meillä älykkö.
Tästä ei sitten minulta enempää heru.
.
Hyvä!
Näkisipä sinultakin joskus positiivisen kommentin ilman oman egon nostatusta.
Näinhän se meni:
Puhelin soi Arctia Shippingin pääkonttorille:
" AS. Täällä Ministeri Hautalan erityisavustaja neiti Viheriö. Haluaisin puhua tj Vaurasteen kanssa.
Hetkinen. Vaurasto (vastaa puhelimeen). Täällä erityisavustaja neiti Viheriö. Asia koskee tätä
tekemäänne rikosilmoitusta Green Piisin valtauksesta. Me ollaan Heidin kanssa tultu siihen tulokseen,
että se on nyt peruttava. Ne kaikki GPn valtaajat on meidän kavereita ja tälläinen ei vaan sovi.
Tj Vaurasto: mutta... Neiti V: Mitä, haluut sä potkut. Ole nyt vaan kiltti poika ja tee niinkuin me
ministerin kanssa sanotaan ni saat pitää duunis. Näkemiin, hauskaa päivän jatkoa."
Näin kait se oikeesti meni.
Vai kui
Eiks je?
Kaunis pään kuva puhuu jatkuvasti kauneuttaan vastaan!
Kaunis pään kuva puhuu jatkuvasti kauneuttaan vastaan!
Hyvä!
Näkisipä sinultakin joskus positiivisen kommentin ilman oman egon nostatusta.
Tämä on tätä tyypillistä kannanottoa käsiteltävään aiheeseen, siihen ei ole mitään
sanottavaa, mutta kanssakirjoittajaa kohtaan hyökätään, tässä tapauksessa Juulia.
Juulia on erittäin hyvä kirjoittaja ja ottaa vahvasti kantaa, hyvä näin. Mä
dikkaan Juuliaa. Piste.
Asiaan.
Nyymi klo 18.09. Olet aivan oikeassa. Näin se meni. Hyvin kirjoitettu.
Ihmisestä voi tulla helposti epäsuosittu. Heidi Hautalasta tuli hurskastelemalla. Mitähän muita pikku vilppejä tuollainen vihreä sallii itselleen? Ajaa ministeriAudilla, mutta ei kai sillä omaa Mersua ole. Saako tuollainen juoda muutakin kuin luomupunaviiniä?
Tässäpä tärkeinmät. Pahoittelen noita sammaloituneita ikäihmisiä. Eivät jaksa syventyä aiheeseen vaan tekevät samaa mitä puistonpenkillä. Haukkuvat ohikulkijoita.
Olen tykännyt kommenteistasi. Aion jatkaa samalla linjalla.
Mistä niin päättelet, ettei minulla ole "asiasta" mielipidettä?
Joku osaisi lukea sen rivien välistäkin.
Sitäpaitsi kuten Hautalallakin entiset synnit aiheuttavat monenlaista,
mutta ehkä sinä lueskelet vain näitä omia avauksiasi?
Tarkoitatko tätä?
http://www.soininvaara.fi/2010/09/15/epaonnistunut-kuntaliitos-ja-paikal...
Paikallisidentiteetti ei elätä kuntalaisia. Liitoksia tulee ja niitä tarvitaan, vaikka PARAS-hanke on mennyttä.
Soininvaaralla oli osittain sama terveydenhuollon maakuntamalli tarjolla kuin mitä nykyään keskusta tarjoilee.
Pilkastasi huolimatta pysyn väitteessäni, että Ode on ajatteleva ja viisas kirjoittaja. Hänen blogiinsa kannattaa tutustua poliittisesta suuntautumisestaan huolimatta.
Sitäpaitsi kuten Hautalallakin entiset synnit aiheuttavat monenlaista,
mutta ehkä sinä lueskelet vain näitä omia avauksiasi?
Tämä kommentti oli minulle tarkoitettu.
Aiheen aloitus on ihan hyvä, valitettavasti ei minun.
Joten vierasta aloitusta kommentoin.
Itse asiaan.
Haavisto, Soinivaara, Brax ja ehkä Hassikin.
Löytyykö uusi ministeri tästä nelikosta?
Jos pitää olla nainen, niin silloin Brax, tai
miehistä Haavisto.
Veikkaukseni.
Nyt minä sen oivalsin, nyymikin joskus tekee huomioita, että La mer on toiselta nimeltään Hukkanen. Kun ja koska Juulia ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa hyväksi kirjoittajaksi, runoissaan on oma tyyppi, muuten ohohoo.
Eikös ministerit ole julkisuuden henkilöitä. Tuo näet vaatisi edustavaa olemusta. minusta Hautala ei ollut siinä hyvä. Tänäänkin ihme körttikanpaus, hiukset sivuille kuin avoin virsikirja. Suupielet alaspäin niinkuin aina. Puhe oli politiikon lallatusta. Yritti selitellä totuutta uudeksi. Niinistö osoitti inhimillisyyttä
kun oli mukana moraalisena tukena.
Kauneus ei välttämättömyys. Tyylitaju on.
Nyt veikkaukset käy kuumana. Kuka Hautalan tilalle. Eilen telkkarissa esiintynyt Soinivaara
on nimetty yhdeksi ehdokkaaksi. Suullinen ulosanti ei kyllä vakuuttanut. Sinnemäki???
Veikkaan Braks tai Haavisto - mieluummin Haavisto.
.
Hukkanen olisi valmis.
Juuli
.
Oras Tynkkynen kertoi aamutelkussa, ettei kenenkään kannata nostaa kättä kun ministerinpaikkaa tarjotaan. :D
Terveiset olivat Häkämiehen peruja.
Hallitus sukeltaa. Nyt ei pisteitä kerry. Siis ei.
Hautala jo julkisuudessa selitteli että taloudelliset seikat hänet kaatoi. Eli täysverinen politiikko. Toivottavasti häipyy kuvioista.
Sivut