Suomalainen lihatiski

Vierailija

Kun seuraa noita palstoja niin haku päällä monessa. Lisäksi on monta "kerhoa" ja välitystoimistoa jotka järkkäävät kontakteja.
Siihen liittyen: Miten entisaikaan kaveri löydettiin esim -60 luvulla.
Miten nuo parisuhdepajat laskuttaa. En alkuunsakaan luota että mainoksilla elävät. Itseasiassa maksavat ittensä näkyvyydestä.
Otsake on tarkoituksella provosoiva.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Minun ja mieheni yhteinen taival alkoi tansseista.
Poika tuli ja pokkasi.. siitä se sitten lähti....

Itseasiassa tuttavapiiriin kuuluu viisikymppinen pariskunta jotka löysivät toisensa tuolta lihatiskiltä.
Kannatti kuulemma maksaa....

Vierailija

Lavatanssit oli kovassa suosiossa siihen aikaa. Joskus käytiin ravintolassa aperiittaa maistamassa.
Kotikylän baari oli hengaillu mesta. Puhelin toimi eli perinteinen veivaus ja keskustytölle pyyntö mihin yhdistää.
Ei silloin sattunut silmään että olisi lehti-ilmoituksella kaveria haettu. Tosin sota-aikaisissa on muutama peitelty ilmoitus. Lienee ollut taloudellinen pakko, eritoten jos mies on kaatunut sodassa.

Juhannuksena oli lavoilla sutinaa. Kolme-neljä tuhatta myytyä lippua esimerkiksi Tommolan salmen lavalle. Tosi hieno paikka sijainniltaan. Eli kaveria löytyi jos ei piiloon mennyt ja edes vähän uskalti jutella.

Vierailija

Eikait nämä nykyihmiset vakavissaan seuraa hae. On vain kiva kirjoitella ja älyttää jos joku erehtyy vastaamaan. Sinänsä hakusivustot on ok. Onpahan ajankulua edullisesti. Myöskin naapurimaan leidit tykkää kun saavat asiakkaita huomaamattomasti.
En välitä sokkotärskyistä. Jotenkin hölmö homma. Ehkä teineille sopii, heillä ei kaikilla ole ennakkoluuloja.

Vierailija
mökinmuori

Itseasiassa tuttavapiiriin kuuluu viisikymppinen pariskunta jotka löysivät toisensa tuolta lihatiskiltä.

Onko pakko mökin muorin sivistyneenä ihmisenä puhua lihatiskistä, tarkoittaen varmaankin ihmisiä?

Vierailija

Lainaus:

Johan oli otsikko, olin valmis keskustelemaan suomalisille myydyn lihan alkuperästä.

No kyllähän tuo sitäkin ehkä tarkoittaa. Jatkuvasti paljastuu paritusringejä ja tyttökauppaa.

Vierailija

mökinmuori

Onko pakko mökin muorin sivistyneenä ihmisenä puhua lihatiskistä, tarkoittaen varmaankin ihmisiä?

Mökinmuori on vastannut aloitukseen. Aloitus ei ole hänen. Kaksi eri asiaa, tajuatko ?
Kuten ehkä huomasit, otsake on tarkoituksella kärjistetty. Johtuen siintä että monet pitävät näitä senssisivuja karjamarkkinoina.

Vierailija

Lainaus:

Johan oli otsikko, olin valmis keskustelemaan suomalisille myydyn lihan alkuperästä.

Aattelin vedättää juttua juuri tähän ihmissuhde suuntaan, mutta suupielet menivätkin virneeseen, kun huomasin mitä aloittaja tarkoittikin. Mainio aloitustapa, mutta kuten tavallista joku nipottaja vetää aina "herneen" nenäänsä :( -no se hänen ongelmansa.
Ittelle kaveri löytyi 60-70-luvun vaihteessa ammattikoulusta ja yhä pussataan.

Vierailija

Ei meidän eläkeläisten kyllä amikseen kannata mennä katteleen kumppaniehdokkaita,
paitsi jotain opettajia ehkä.

Vierailija

Lainaus:

Ei meidän eläkeläisten kyllä amikseen kannata mennä katteleen kumppaniehdokkaita,
paitsi jotain opettajia ehkä.

Eipä tietenkään. Mutta ketjussahan kysyttiin että miten kaveri löytyi -60 luvulla kun ei päässyt nettiin huhuilemaan.

Vierailija
mökinmuori

Saanko luvan, vai tanssimmeko ensin, eiks niin?

Vierailija
mökinmuori

Joku tuolla paheksui kun käytin tuota lihatiski sanaa mutta siitä huolimatta jatkan vieläkin vähän rohkeammin.

Eräs tuttava mummo haki deittipalstalta itselleen seuraa teatteri-iltoihin, matkoille ym. mukavaan... ja jos joku mukava löytyisi niin kenties vaikka elämänkumppaniksikin.

Vaan turha toivo, olihan siellä vaikka minkälaista huru- ukkoa tarjolla, eräskin lähetteli ylpeänä kuvia miehisistä ulokkeistaan.
Meitä ei jaksanut enää edes ilettää, nauroimme vain makeasti.
Että sellaiset "tiskit"

Vierailija

Tuo jo kuvaa "miehisistä ulokkeistaan" sitä moraalista ja ahdasmielistä kritiikkiä millä asennoidut miehiin, et tule koskaan ketään saamaankaan. Asioista oikeilla nimillä puhuva nainen vetää puoleensa, aina, se jo kuvastaa jotakin.

Vierailija

Kirjeenvaihto oli ennen aika tavallinen tapa löytää kaveri ainakin harvaanasutuilla alueilla Suomessa. Tiedän useita vieläkkin naimisissa olevia pareja, jotka ovat toisensa sillä tavalla löytäneet. Sehän oli sen ajan netti.

Vierailija
mökinmuori

Meitä ei jaksanut enää edes ilettää, nauroimme vain makeasti.
Että sellaiset "tiskit"

Niinpä niin - porukalla te naiset hoidatte näitä miesten valintoja.

Luottamuksen ilmapiiri olisi kyllä välttämätöntä,
kun kaksi ihmistä tutustuu toisiinsa kirjeitse tai muutoin.

Mitä tästä opimme?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat