Vierailija

Ilmeisesti. Koska käytöstavatkin puuttuu. Koska täällä kaikki kirjoitukset johdetaan sivuraiteelle,niin en lisää otsakkeeseen muuta.

Kommentit (14)

Lainaus:

Ilmeisesti. Koska käytöstavatkin puuttuu. Koska täällä kaikki kirjoitukset johdetaan sivuraiteelle,niin en lisää otsakkeeseen muuta.

Onko romantiikka kuollut.

Näiden keskustelupalstojen "luonne" on vallaton, koska ihmiset kirjoittelevat anonyymeinä. Usein on kirjoittajan mainitsemaa ylilyöntiä eli käytöstapoja ei tunneta. Romantiikkaan kuitenkin uskon ja kirjoittelen tänne mielipiteitäni välittämättä muiden vastauksista. JOTEN, ONKO ROMATIIKKA KUOLLUT?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kalastitpa millaisella verkolla tahansa, saalis on aina sama vanha petokala.

Minäkin osaan jättää kirjaimia pois sanoista, hyvä verkkopavelu.

Lainaus:

Lainaus:

Onko romantiikka kuollut.

Näiden keskustelupalstojen "luonne" on vallaton, koska ihmiset kirjoittelevat anonyymeinä. Usein on kirjoittajan mainitsemaa ylilyöntiä eli käytöstapoja ei tunneta. Romantiikkaan kuitenkin uskon ja kirjoittelen tänne mielipiteitäni välittämättä muiden vastauksista. JOTEN, ONKO ROMATIIKKA KUOLLUT?

"Onko romantiikka kuollut"..ei ole, on vain niitä joidenka psyyke ei siedä toisen hyvää. Mollataan ja tapetaan tarkoituksella ROMANTIIKKA..katso jum. ets. esimerkkinä siellä on.

Ei romantiikka ole kuollut, sitä ei vain arvosteta.

Olen kertonut kuinka kerran matkallani kirjoitin miehelleni spotaanin rakkauskirjeen hotellin hienolle kirjepaperille.
Siitäpä syntyi pilkkaa ja irvailua monen kommentin verran, jotta se siitä romantiikasta....

Ei kuollutta, mutta pahoin kituu väkivallan ja ilkeyden uhrina. Tyytyväiset ja iloiset romantikot yritetään tasapäistää tuon roskajoukon tasolle, tai mieluummin heidän jalkoihinsa.
Suomessa ei saa olla muunlaisia. Synkkä kansa synkässä maassa. Sitä on historiakin täynä.
Loppuun riistetty valtio. Hengisesti ja taloudellisesti.

mökinmuori

Ei romantiikka ole kuollut, sitä ei vain arvosteta.

Olen kertonut kuinka kerran matkallani kirjoitin miehelleni spotaanin rakkauskirjeen hotellin hienolle kirjepaperille.
Siitäpä syntyi pilkkaa ja irvailua monen kommentin verran, jotta se siitä romantiikasta....

Hei Mökinmuori

Älkää vaan lopettako romanttisiakaan kirjoituksianne, olette taitava kirjoittaja. Minä oikein etsin kirjoituksianne ja ahmin sisältöjä. KIITOS!

Elämää ja erotiikkaa. Ennen -80 lukua suomessa oli paljon parempi tyyli päällä. Nykyisellään lähes kaikki
on raakaa, alastonta ja väkivaltaista menoa.
Joten täytyy etsiä vanhoja teoksia kirjastoista. Ennen jännäritkin oli jänniä mutta myös siveitä kieliasultaan.

Kuka vielä muistaakaan nuo Victoria Holtin jännitystä ja romantiikkaa tihkuvat iki-ihanat romaanit jotka usein sijoittuivat Englannin nummille.
Joskus niitä saattaa vielä löytyä kirppareilta ja kirjastosta arkistokappaleina.

Nuoruusvuosita tulee mieleeni pontikan keitto, siihen liittyy sellaista romatiikkaa jota ei voi kertoa kellekkään joka ei ole sitä itse kokenut, aijai niitä aikoja, nyt saa alkosta niin halvalla viinaa, että harva enää itse tekee.

Lainaus:

Nuoruusvuosita tulee mieleeni pontikan keitto, siihen liittyy sellaista romatiikkaa jota ei voi kertoa kellekkään joka ei ole sitä itse kokenut, aijai niitä aikoja, nyt saa alkosta niin halvalla viinaa, että harva enää itse tekee.

Tiedä tuosta. Yleensä et kerro muutenkaan mutta harvemmin siellä ponupannuilla naiset hääri

Tv:ssä on meneillään ja tuloillaan runsaasti romanttisia elokuvia, koska aivan uusin ilmiö on, että naiset erityisesti niitä haluavat. Naistenhuone on mm. minun suosikkini,sarja on eroottista latausta täynnä hienostuneesti.

Lainaus:

Tv:ssä on meneillään ja tuloillaan runsaasti romanttisia elokuvia, koska aivan uusin ilmiö on, että naiset erityisesti niitä haluavat. Naistenhuone on mm. minun suosikkini,sarja on eroottista latausta täynnä hienostuneesti.

Toivottavasti taso on myös entisaikojen luokkaa. Silloin tehtiin elokuvaa, nykyään muutama ihminen jossain luxsuskämpän nurkassa ryyppää hienostuneesti ja juonittelevat. Eli halppistuotanto. Peruskaava on kolme pariskuntaa jotka eroaa ja naivat naapurin,sitten kinataan miljoonista ja kaksinnaimisesta. Sen jälkeen kolmas pari riintaantuu ja vokottelee ekaa paria. Kakkospari sotkee juoruja sekaan ja tarjoaa seksilohtua kaikille.
Erinomaista kamaa jos kärsii unettomuudesta.

Naisenenmistö kuulemma sivustolla. Kuitenkaan romantiikkaketju ei kiinnostanut ketään.
Olisko nää niitä kokoomusyrittäjiä. Kylmiä kovapäisiä liikenaisia.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat