Runo: Paras aamuni

Kommentit (15)

Vierailija

Sovinnaisuus hämmentää meitä kertomasta elimistömme pinistä iloista. Kyllä aamupaska on aito elämys. Vaikka muu päivä olisikin yhdentekevä, suoli sentään toimii!

Vierailija

No mutta! Noista jokaihmisen iloista kun kirjoitaa, mielestäni niissä tulisi olla silloin jokin kiinnostava momentti, huomio yksityiskohta, muuten ihan plääh.

Vierailija

Lainaus:

No mutta! Noista jokaihmisen iloista kun kirjoitaa, mielestäni niissä tulisi olla silloin jokin kiinnostava momentti, huomio yksityiskohta, muuten ihan plääh.

Kuka nyt jätöksiään ronkkii. Pidin tunnelmasta vessan ovi auki.

Vierailija

Uteliaisuus iski, niin mitä et koskaan saa tehdyksi ? Minulla ainakin vaatehuoneen siivous on se jonka koitan välttää, mutta joskushan sekin on tehtävä.

Vierailija

Lainaus:

Uteliaisuus iski, niin mitä et koskaan saa tehdyksi ? Minulla ainakin vaatehuoneen siivous on se jonka koitan välttää, mutta joskushan sekin on tehtävä.

Tarkoitin muistelmien kirjoittamista. Maailmanhistoria ei niitä tarvitse, mutta erään yhteisön historiaa ne voisivat valottaa. Vaatehuoneeseen en uskalla vilkaista.

Vierailija

Lainaus:

vain Ihminen joka uskaltaa istua vessassa ovi auki, ymmärtää tuon värssyn kauneuden. Kiitos elämyksestä!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

vain Ihminen joka uskaltaa istua vessassa ovi auki, ymmärtää tuon värssyn kauneuden. Kiitos elämyksestä!

Nimenomaan, meillä istutaan vessan ovi auki, piereskellään ja lorotetaan täysillä, meillä ei kursailla taiteen tekemisessä.(baarikaappikin on toiletissa)

Vierailija

Ei kai sinulla Mörkö ole siellä vaatehuoneessa. ? Oli vaan leikkiä sekoilen jo väsymyksestä. Mutta joo itse olen monesti ajatellut kirjan kirjoittamista Läheltä löytyisi aiheet vammaisuudesta, mielenterveysongelmista, alkoholistielämästä Nuoren lesken kamppailusta huumeista vapaaksi ja lapsen sytntymästä.Kyllä tulisi vanhusten kohtalokin esille Ja miten köyhien ja rikkaitten kuilu vain syvenee ja onko koko moraali rappeutumassa etnenkin päättäjiltä Romani kansakin kuuluu hevosiin itse "valkolainen "En voisi kai ohittaa rakkaita eläimiäni ainakin jotain niistä raapustaisin paperille Runoistani ihan oikeasti haluaisin joskus runokirja ja pari lauluakin on tehtynä Tietysti siellä olisi vuodenajatkin esillä ja kaikkea kaunista ystävyyttä ja rakkautta Luottamusta ja toivoa paremmasta Ja itse kun uskova immeinen niin tokihan sen kertoisin miten tärkeää on olla lähellä ja tukena itkeä itkevien ja iloita iloitsevien kanssa. Ei ne isot puheet vaan pienet teot, Mulla taitaa olla liian iso liuta aiheita Vaan odotellaan kyllä se sinun teos vielä valmistuu siinä on kunnon asiaa, mutta myös huumoria Kerran lapsen palaverissä hoitaja kyseli. miten voidaan joku asia ottaa niin huumorilla Hyvin vakavasti me tilanne otettiin ja kova huoli ja tuska meillä oli.Mutta kun kaikki vaikeudet kasaantui auttoi sellainen musta huumori kun ei menneitä saa pois pyyhittyä pitää vaan elää eteenpäin Sori tuli kauhean pitkä sepustus ois kuulunut jonnekkin muulle sivustolle

Vierailija

Runo avaa suonet, kertovat kommentit edellä. Narsistista piereskellyä ja lorotusta täysillä, mutta myös elämän kohtaamisten laaja kirjo.

00:12 Tartu hetkeen. Carpe diem tarkoittaa kirjaimellisesti "poimi päivä". Poimi päivä kerrallaan, kaikkea ei voi purkaa samalle arkille. Mutta kirjoita, ettei jää tekemättä.

Vierailija

Sykähdykset tajunnassa kulkevat aavistamattomia latuja. Pieni runonpätkä muistuttaa kuinka moni aamuisen käymäläkäynnin unelma on jäänyt ja unohtunut ja huuhtoutunut klosetin kautta. Kaikkea ei kehtaa kirjoittaa edes muistelmiinsa. Carpe diem!

Vierailija

Aamuateria on päivän tärkein ateria. Aamuaterian jälkeen Hiittisissä puuseessä ovi auki suoraan Itämerelle miltei itketti miten vähästä hyvä arki syntyy. Horisontin tuntumassa tanssittivat 20 tunnin risteilyltä palaavat natkustajalaivat.

Vierailija

Aihe aamuusi: Pistät kuumemittarin suuhusi. Puhelin soi. Puret kuumemittarin siruiksi, kun naisesi soittaa, ettet tapaa häntä koskaan enää. Et saa sanaa suustasi ja syljet elohopeaa...

Vierailija

Lainaus:

Aihe aamuusi: Pistät kuumemittarin suuhusi. Puhelin soi. Puret kuumemittarin siruiksi, kun naisesi soittaa, ettet tapaa häntä koskaan enää. Et saa sanaa suustasi ja syljet elohopeaa...

Paras aamusi satavarmasti.

Vierailija

Kaikenlaisia tarinoita, ei kylläkään omiani.
En aio muistella. On elettävääkin.
- anroid -

Vierailija

Oikein, muistelmien aika ei ole vielä. Kaikenlaiset puolijulkkiksetkin kirjoittavat tai kirjoituttavat itsestään historiikin. Se on mielestäni lähinnä narsistista, kevyttä turhuutta, en osta enkä lue niitä koskaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat