Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (2) Tallenna Add a discussion Runo: Kylmä orgasmi klo 9:26 | 20.10.2013 Runo: Kylmä orgasmi Kommentit (2) 1/2 | klo 18:42 | 21.10.2013 Sehän on sitä mitä kirjoitetaan,minulla on samanlaisia kokemuksia. Onko mummeleille liian saju runo. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi gastella2 Seuraa 2/2 | klo 19:08 | 21.10.2013 Voin vain kuvitella,mitä on hypähtää kylmään veteen. En nyt tiedä tuosta tunteesta, mutta veren pistää ainakin kiertämään. Ehkä ensi syksynä kokeilen kesäuinnin jatkoa minäkin. Annoin pisteen. mummeli Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/2 | klo 18:42 | 21.10.2013 Sehän on sitä mitä kirjoitetaan,minulla on samanlaisia kokemuksia. Onko mummeleille liian saju runo. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
gastella2 Seuraa 2/2 | klo 19:08 | 21.10.2013 Voin vain kuvitella,mitä on hypähtää kylmään veteen. En nyt tiedä tuosta tunteesta, mutta veren pistää ainakin kiertämään. Ehkä ensi syksynä kokeilen kesäuinnin jatkoa minäkin. Annoin pisteen. mummeli Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Sehän on sitä mitä kirjoitetaan,minulla on samanlaisia kokemuksia. Onko mummeleille liian saju runo.
Voin vain kuvitella,mitä on hypähtää kylmään veteen. En nyt tiedä tuosta tunteesta, mutta veren pistää ainakin kiertämään. Ehkä ensi syksynä kokeilen kesäuinnin jatkoa minäkin.
Annoin pisteen.
mummeli