Seuraa 

Kun olen aika uusi näillä palstoilla, en tiedä onko mahdollisesti käytössä
joku "jäsenluettelo", josta löytäisi heti sen henkilön profiilin, jolle haluaisi
vastata tai lähettää postia?

Tätä kyselee Grandmother

Sivut

Kommentit (65)

Hei!

Ilmaisin asian varmaan väärin. Tiedän kyllä miten profiilin saa esiin, enkä tarkoittanut mitään
virallista jäsenluetteloa. Kysymys tuli vain mieleeni, kun joskus jälkeenpäin olisinkin tahtonut
jollekin vastata ja en ole muistanut, että minkä keskustelun piirissä näin ao. profiilin ja sitten
piti käydä kaikki läpi. Tarkoitin lähinnä nimimerkiluetteloa :) Anteeksi aiheuttamani väärin-
käsitykset, unohdetaan koko juttu -:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Grandmother

Hei!

Ilmaisin asian varmaan väärin. Tiedän kyllä miten profiilin saa esiin, enkä tarkoittanut mitään
virallista jäsenluetteloa. Kysymys tuli vain mieleeni, kun joskus jälkeenpäin olisinkin tahtonut
jollekin vastata ja en ole muistanut, että minkä keskustelun piirissä näin ao. profiilin ja sitten
piti käydä kaikki läpi. Tarkoitin lähinnä nimimerkiluetteloa :) Anteeksi aiheuttamani väärin-
käsitykset, unohdetaan koko juttu -:)

Minustakin profiililuettelo olisi hyvä, eihän se pelkkä luettelo ketään sen enempää tunnista.
Olen kokenut myös saman kun etsin jotain aiempaa keskustelua.

Hei!

Kiitos palautteesta.

Mietimme asiaa. Kuten Biba kirjoitti, toiset haluavat listan ja toiset eivät. Lista tosin voisi näkyä vain rekisteröityneille käyttäjille.

Mitä mieltä muut ovat, kaipaatteko profiililistaa?

Sari Alho

Minun mielestäni profiililista voisi näkyä rekisteröityneille käyttäjille. Parilla muulla keskustelupalstalla, joissa käyn, on se mahdollisuus, ja hyvin toimii :)

Heippa!
Minustakaan ei ole mitään haittaa vaikka meillä rekisteröityneillä (olipa vaikea sana) olisi jäsenluettelo. Mehän kirjoitellaan
nimimerkin turvin, joten yksityisyys säilyy kaikesta huolimatta.

olisi kyllä mukavaa tietää kenen kanssa mielipiteitä vaihtaa...kun katselin näitä juttuja...vain minulla on oma kuva.

Missään tapauksessa en laittaisi omaa kuvaani nettiin jo ihan turvallisuussyistäkin ja muutoinkin.Ei pidä olla liian utelias missään asiassa.
Kyllä profiilikuvakin on ihan riittävä ja aivan vapaasti voipi kirjoitella anonyyminä se käy kaikkein nopeiten.

solopel

Heippa!
Minustakaan ei ole mitään haittaa vaikka meillä rekisteröityneillä (olipa vaikea sana) olisi jäsenluettelo. Mehän kirjoitellaan
nimimerkin turvin, joten yksityisyys säilyy kaikesta huolimatta.

Miten yksityisyyssäilyy jos laittaa oman kuvansa?
Ei säily minun mielestäni.

tarina

olisi kyllä mukavaa tietää kenen kanssa mielipiteitä vaihtaa...kun katselin näitä juttuja...vain minulla on oma kuva.

Oman kuvan laittaminen sopii jonnekkin deittipalstalle jos on hakemassa kumppania itselleen mutta keskustelupalstalle en kyllä kasvoillani tulisi niin omahyväinen en sentään ole ja turvallisuus ennen kaikkea.
Näinhän nuoriakin jo opetetaan netinkäytössä.

Hei kaikille!
Olisiko taas tässäkin asiassa "Salomonin tuomio" oikea?
Laittakoon kuvansa esiin ne jotka haluavat, kirjoittakoon anonyymeinä ne jotka haluavat ja kirjoitellaan me nimimerkeillä jotka olemme valinneet tämän tavan.
Pidetään kuitenkin moraali korkealla kirjoituksissa niin, että emme loukkaa ketään tahallisesti.
Olen aktiivinen näillä sivuilla ja minusta tämä on mukava harrastus.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat