Mitä mieltä

Vierailija

...olette ikärajoitteisista aiakkauslehdistä?
Kuulin tällä viikolla TV:stä mielipiteen siitä, että olisi parempi olla ns. ikärajoittamattomia lehtiä eli
olisi ns. sekalehtiä joiden kohderyhmä olisi laajempi.
Itse luen mielelläni kaikille tarkoitettuja julkaisuja. Olen keski-ikäinen, mutta en vanha sillä tapaa että haluaisin
keskittyä vaan omaan ikäkauteeni keskittyviin julkaisuihin.
Tämä ei ole mitään painettua julkaisua kohtaan osoitettua arvostelua vaan yleinen kysymys mietittäväksi.
Luen Eeva-lehetä ja siinä on artikkeleita laidasta laitaan, on myös laatulehti sillä tapaa ettei ole mikään
"juorulehti".

Kommentit (6)

Vierailija

Taidan ollakin nuorekas, luen Seuraa! Tai olen lukenut, lopetin "ikitilauksen", nykyään ostan irtonumeron silloin tällöin.
Minkähän lehden haluaisin, jos joku hyvähyvyyttään sen minulle tilaisi? En ehkä kovinkaan räväkkää lehteä, olisiko se vaikka Eeva. Sillä varmaan pärjäisin. Mutta onkos siinä sudokuja lainkaan, täytyisi olla.
En pelkkää seniorilehteä tilaisi.

Vierailija

Olen ns. ikäihminen, mutta ajattelultani nuorempi, kuin monet ikäihmiset tänäpäivänä.
Siis luen Kauneus ja terveys lehteä, Me naisia, Eevaa, kun menen kirjastoon luen Imagea, oikeastaan lehtiä laidasta laitaan.
Et-lehteä en enää, jonkin aikaa jo se on muokkautunut ikäihmisille suunnatuksi lehdeksi.
Apu-lehti on asiallinen lehti ja se paras minulle kuin sen kryptot.

Vierailija

Vaihtelu virkistää, lukemisessakin.
Sitäpaitsi jokainen numero on uniikki, samaa juttua ei ole seuraavassa.
Tyylikin saattaa vaihdella, kehittyä.
Luen paria tilattua ja muita mitä käsiin sattuu. Ristikot yritän ratkoa kaikista. :)

Vierailija

Minusta Me Naiset on hyvä lehti, ja se ilmestyy kerran viikossa, mistä plussaa! Tosin en ole sitä tilannut , mutta silloin tällöin ostan irtonumeron. No, olen vähän alle kuusikymppinen.

Vierailija

Minulle on tullut Kodin Kuvalehti jo vuosien ajan ja Kotiliesikin on mielestäni monipuolinen lehti. Ristikko-ja sudokulehtiä osta irtonumeroina, koska monissa lehdissä ristikot ovat liian helppoja, ei mitään haastetta ratkojalle.
Kirjastossa voi silmäillä kaikenikäisille tarkoitettua luettavaa.

Vierailija

Lainaus:

Minusta Me Naiset on hyvä lehti, ja se ilmestyy kerran viikossa, mistä plussaa! Tosin en ole sitä tilannut , mutta silloin tällöin ostan irtonumeron. No, olen vähän alle kuusikymppinen.

MeNaisia luen lähinnä arvontojen takia. Minä hiukan vierastan tuon lehden kieltä; siellä nukutaan makkarissa, vaihdetaan vaatteita pukkarissa, peräänkuulutetaan "rispektii" ja kuunnellaan "Elvaria".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat