Runo: Avoimia kysymyksiä

Kommentit (13)

Vierailija

Hyvä Lempi.

Olit rohkea ottaessasi tämän asian esille. En olekaan ainoa, jonka aviomiehen mielestä oli hauskinta työntää erilaisia esineitä kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. Tietäsitpä mitä kaikkea minuun työnnettiin ja miten minua häpäistiin niiden " onnelisten" 43 vuoden aikana mnkä ajan sitä kestin.
Sitten sairasuin ja sain lähteä,
Mies oli ensimmäiseni ja vasta hänestä erottuani sain tuuntea mien kaunsta voi rakkaus ja rakastelu olla kun kumppani on yhtä lailla rakastunut.
Olen nyt elänyt tätä uutta rakkautta 5vuotta ja niistä päivisä olen kiittnyt Luoaa joka ikinen ilta.

kohtalotoveri Muori

Vierailija

Lainaus:

Hyvä Lempi.

Olit rohkea ottaessasi tämän asian esille. En olekaan ainoa, jonka aviomiehen mielestä oli hauskinta työntää erilaisia esineitä kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. Tietäsitpä mitä kaikkea minuun työnnettiin ja miten minua häpäistiin niiden " onnelisten" 43 vuoden aikana mnkä ajan sitä kestin.
Sitten sairasuin ja sain lähteä,
Mies oli ensimmäiseni ja vasta hänestä erottuani sain tuuntea mien kaunsta voi rakkaus ja rakastelu olla kun kumppani on yhtä lailla rakastunut.
Olen nyt elänyt tätä uutta rakkautta 5vuotta ja niistä päivisä olen kiittnyt Luoaa joka ikinen ilta.

kohtalotoveri Muori

Täällä on kummallisia sattumuksia naisten avioliittojen varrelta täynnä halveksivaa kohtelua. Minuun on työnnetty kaikkea mahdollista, kun olen ollut kovassa kuumeessa puolitajuttomana, esimerkiksi banaani ja paksu kurkku molempiin reikiin. Tällainen tämä miesten hallitsema maailma on. lydia.

Vierailija

Näitä viikonloppuisin ilmestyviä runoja ei olekaan pitkiin aikoihin näkyny.Tää on sitä tyyliä,että ei edes naurata ! Ainut mikä naurattaa on nuo "pisteet" :)

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

En olisi koskaan voinut uskoa, että tuollaista todellisuudessa voi tapahtua. Olen ilmeisesti ollut niin naiivi tai mieheni on ollut niin huippu ihana ja hyvinkäyttäytyvä. Tuohan on rikollista, väkivaltaista ja naisen häpäisemistä.

On lausuttava kiitos runon kirjoittajalle, että hän rohkeni tuoda julki tällaisen kuvottavan törkeän puolen miehistä.

Vierailija

Lainaus:

En olisi koskaan voinut uskoa, että tuollaista todellisuudessa voi tapahtua. Olen ilmeisesti ollut niin naiivi tai mieheni on ollut niin huippu ihana ja hyvinkäyttäytyvä. Tuohan on rikollista, väkivaltaista ja naisen häpäisemistä.

On lausuttava kiitos runon kirjoittajalle, että hän rohkeni tuoda julki tällaisen kuvottavan törkeän puolen miehistä.

Kyllä kaikenlaista minullekin on tehty jos on muillekin naisille. Koin kammottavan nöyryytyksen kun menin alapäänkutinan takia lääkärille. Lääkäri otti emättimnestäni venäläiseen meetvurstiin käärityn anjoviksen. Kyllä silloin itketti ja ihmettelin että missä tilanteessa mieheni oli päässyt sen tekemään. Epäilen että suuseksin aikana.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä kaikenlaista minullekin on tehty jos on muillekin naisille. Koin kammottavan nöyryytyksen kun menin alapäänkutinan takia lääkärille. Lääkäri otti emättimnestäni venäläiseen meetvurstiin käärityn anjoviksen. Kyllä silloin itketti ja ihmettelin että missä tilanteessa mieheni oli päässyt sen tekemään. Epäilen että suuseksin aikana.

Vierailija

Niin keinotekoinen jutun aihe kuin olla voi ! Ketä kenenkään typerät alapään jutut enää 2013 luvulla jaksaa kiinnostaa ! Pyh ! Seksiä tulvii joka tuutista, "runoissa " se on täysin ohitettava aihe.

Vierailija

Lainaus:

Runoilia ottaa kiitokset vastaa, L. Ruuskanen

Vierailija

En sitten olutkaaan ensimmäinen häpeäni kera. Yhteen kertaan kyllä jäi kun sanoin että aivan hölmäö oli

Vierailija

Lainaus:

Taisit ollakin se toinen sitten häpeäsi kera?

On meidänkin suvussa tapahtunut erinäisiä sisääntyöntöjä, kun naisväki on sammahtanut koltut korvissa navetan ylisillä. Tekevälle sattuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat