Lopetin muutama vuosi sitten, jatkuvan närästyksen myötä, en käynyt edes lääkärissä, sattumoisin kokeilin olla ilman ja huomasin että närästys loppui.

Kommentit (8)

Juon vain aamulla aamupuuron jälkeen kupillisen ja päivällä toisen.
Iltakahvit jätin kokonaan pois ja kappas vaan uni on nyt parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muutama viikko sitten kuuntelin lääkäriasemalla esitelmää. Lääkäri suositteli, että neljä kupillista kahvia päivässä olisi maksimi, siitä isompi määrä huono juttu luustolle. (Hän tarkoitti neljää normaalikokoista kupillista, ei neljää jättimukillista).
Itse juon suunnilleen tuon määrän joka aamu. Sitten ei enää enempää sinä päivänä, paitsi jos jostain ilmaiseksi saan
(kylään kutsuttuna tai jostain kahvituksesta).

En juo kahvia koskaan yksin.Minusta se on seurustelujuoma ystävien kesken.
Joskus tulee juotua enemmän,joskus vähemmän,mutta yleensä se määrä jää siihen n.neljään kupilliseen päivässä.

Minä juon kahvia ihan alvariinsa. Koko ajan on muki nenän alla ja seuraava satsi tulossa.
Hyvä että raaskii välillä kaupassa käydä. Paitsi silloin on pakko mennä kun alkaa olla kahvi lopussa.

Minun äitini oli myös aikamoinen kahvinjuoja.Ensimmäisen kupillisen hän keitti neljän maissa aamulla,
kun silmänsä auki sai.Kahvin piti olla vahvaa ja se oli kuin tervaa.
Hän varmaankinkin joi päivässä melkein kymmenen kupillista,eikä hänen vatsansa ollut koskaan kipeä.
Minä en juo kuin pari kupillista päivässä ja nekin jo närästää.

Minä juon vain pari kupillista päivän aikana,ja viis veisaan merkistä. Pahaa joka tapauksessa.

Onko teille tärkeää kahvimerkki ,tummuus ehkä? Keitättekö kahvin aina keittimellä?

Itse joskus mittaan mukilla veden kattilaan, kiehautan ja suodatan takaisin mukiin. Joskus suodatan termoskannuun, mutta sekään ei ole hyvää, mutta vie sen pahimman "kahvintuskan".

Minä käytän ainoastaan kahvinkeitintä.Tumma paahto maistuu kitkerältä,ostin sitä kerran vahingossa.
toista kertaa en erehdy sitä ostamaan.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat