Äänikirjat

Vierailija

Hurahdin täysillä äänikirjoihin.
Sairastaessani en jaksanut oikein muuta,kuin olla vaan.Kovasti ei saanut touhuta ja aika oli piiiitkäää.
Sain veljeltäni muutaman äänikirjan lainaksi ja illalla minulla oli tapana kuunnella tunnin verran kirjan luentaa.
On tosi rentouttavaa käydä pitkäkseen sohvalle ja kuunnella muutama luku Paasilinnaa tai Agatha Cristietä tms.
Olen lainaillut niitä kirjastosta ja ostanutkin muutaman.Valikoimia löytyy jo aikamoinen määrä laidasta laitaan.
Ongelmana on vaan se,että kirjan kuuntelu on niin rentouttavaa,että siihen helposti nukahtaa,saa sitten muistella,että mihin asti täytyy kelata,että kuulee kaiken luetun.
Lukijalla on myös suuri rooli,että mielenkiinto kuulijalla säilyy.Itse pidän paljon Lars Svedbergistä,hänellä on ilmeikäs ja muuntautumiskykyinen lukuääni.
Kokeilkaa.On myös hyvä lahja-idea.

Kommentit (1)

Vierailija

Äänikirjoja on ollut jo kauan,aiemmin näkövammaisille tarkoitetut äänitteet ovat nykyään löytäneet näkevätkin.
Minä kuuntelen niitä usein samalla,kun teen esim. käsitöitä.Äänikirjan kuunteleminen rauhoittaa mielestäni ihan eri tavalla,kuin musiikki.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat