Runo: Kurkiaura

Kommentit (14)

Vierailija

Oivallinen runo!

Näen kurkien lentävän kohti etelää,
ne veltoin siiveniskuin,
myötätuulessa äheltää ja taakseen katsoo.

Moni niistä lentää väärinpäin ja sellään,
kun hyvä myötätuuli niitä kantaa,
osa kurjista, ei Victot Hugon sentään, lentää pyrstö edellä.

Kurjet lentää kohti etelää,
ei niillä kiire ole,
kun hyvä leuto tuuli niitä kantaa,
ilmasta rojauttavat valkoista lantaa.

Haluisin olla kurki yksi noista,
koko likainen tusina siinä lentää,
mokomat röykäleet tuulen viemää.

Vierailija

Joku tais täällä arvella,että voikohan runojen kirjoittaja kehuskella itse itseään ?

Vierailija

Lainaus:

Tuskin tuota runoa paljon kehutaan.

Miksi olet noin negatiivinen?
Ymmärräthän sen, että jokainen lukee ja mieltää runon omalla tavallaan.
On turhaa louskutusta tuo negatiivinen uhoominen.

Olen huomannut, että täällä jatkuvasti kiertää kirjoittaja joka alvariinsa työntää sivuille nefatiivistä uhoa,
kiusatakseen niitä jotka osaavat ja uskaltavat rustata noita runoja.

Antakaa meidänkin "hengittää", ei se ole vain sinunlaistesi oikeus!

Vierailija

Nyt voi joku ajatella,että tuo runo on alkuperäinen. Olisit runot. nettiin pistänyt tuon oman ilkeilysi. Kaunis on PekkeMakkosen syksyinen kaunis tuo oikea runo on kurkiaurasta.

Vierailija

Hauska päivän aloitus kun luin tuon runon. Mitä se on väliä mistä se oli alunperin kopioitu, kunhan se saa hyvälle tuulelle.
Monikin ruono on jostain alunperin saanut alkunsa, ehkä toisesta runosta, laulusta, muistosta jostain aiemmin lukemasta.

Vierailija

Rustaan runoja itsekin , mutten ole hep-huutaja, siis tekijänä tässä.

Sanon runosta,
että lyhyestä virsi kaunis kuin pruukasi mun issäin aikanaan sanoa.
Hyväntuulen kurkiruno. Kiitos kirjoittajalle!

Vierailija

Tuo Oivallinen runo on aivan kauhea ja ilkeä.Olisit sinä tosiaan voinut kirjoittaa sen tuonne Runot osioon. Etkä pilata näitä kommentteja jotka yksin tuolle kurkiaura runolle on tarkoitettu Vai etkö uskalla omaa runoa sinne kirjoittaa jos vaikka arvosteluja pelkäät ja haluat vain muitten kustannuksella pelleillä. Aivan ihana ja kivasti kirjoitettu tuo Kurkiaura runo. Jotkut osaa tuoda iloa muillekkin

Vierailija

Voi ei kauheita kirjoituksia täällä saisit hävetä käytöstäsi . Miksi jotain runoiliaa aina nälvitään, halveerataan ja nyt vielä todella naiseen kohdistuvaa aliarvoista käytöstä Kai sinä jotenkin tuosta pahuudestasi nautit, etkä muuta osaakkaan kun muita mollata Taidat olla narsisti luonne ?.Paula on uskovainen hyvä ja ystävällinen ihminen. Tiedän se kun hänen runojaan olen lukenut.Jyväskylässä kyllä molemmat asustellaan vaikka ei nähty ollakaan. Paula kyllä antaa sinulle anteeksi Koska jeesuskin on meille kaiken anteeksi antanut ja suuressa rakkaudessaan armostaan meidät pelastanut. Rukoilen puolestasi,että Jumalan ihme tapahtuisi elämässäsi Jospa sinun läheisissäkin olisi rukouksin kantavia ihmisiä. Paljon ainakin esirukousta tarvitset että vinoutunut mielesi meidän kaikkien iloksi muuttuisi

Vierailija

Lainaus:

Voi ei kauheita kirjoituksia täällä saisit hävetä käytöstäsi . Miksi jotain runoiliaa aina nälvitään, halveerataan ja nyt vielä todella naiseen kohdistuvaa aliarvoista käytöstä Kai sinä jotenkin tuosta pahuudestasi nautit, etkä muuta osaakkaan kun muita mollata Taidat olla narsisti luonne ?.Paula on uskovainen hyvä ja ystävällinen ihminen. Tiedän se kun hänen runojaan olen lukenut.Jyväskylässä kyllä molemmat asustellaan vaikka ei nähty ollakaan. Paula kyllä antaa sinulle anteeksi Koska jeesuskin on meille kaiken anteeksi antanut ja suuressa rakkaudessaan armostaan meidät pelastanut. Rukoilen puolestasi,että Jumalan ihme tapahtuisi elämässäsi Jospa sinun läheisissäkin olisi rukouksin kantavia ihmisiä. Paljon ainakin esirukousta tarvitset että vinoutunut mielesi meidän kaikkien iloksi muuttuisi

Mikä sinä olet heittämään ensimmäisen kiven? Mikä sinä olet ottamaan malkaa minun silmästäni, kun omassa silmässäsi on tukki?

Niin sinut tullaan tuomitsemaan kuin sinä tuomitset. Raamatussa sanotaan, että viimeiset tulevat ensimmäiseksi, ja ensimmäiset viimeiseksi. Voi sinua ulkokultainen ja tekopyhä tyhjän hurskastelija, joka et näe eroa oikean ja väärän välillä. Miksi joku ihminen esiintyy julkisesti hurskaana? Onko kysen narsismista, joka on saanut oudon ilmentymismuodon?

Vierailija

En olisi uskonut että kukaan voi kirjoittaa noita seksijuttuja kun ei vielä tottakaan ja hyvin halventavaa on. Miksi sinä oikeastaan kirjoitit noin rumasti huvikseksesi ja vielä julkisesti ! Tiedätkö kuinka pahalta tuo Paulasta tuntuu kuinka satutat ja loukkaat hänen tunteitaan ja saat hänet itkemään Et sinä itsekkään haluaisi lukea noin itsestäsi. Kyllä on jotain käytöstapoja ihmisillä oltava Olen minä syntinen ja paha mutta myös synnit anteeksi saanut enkä todellakaan ole hurskas tai paras. Vaan koskee minua ja sinuakin että lähimmäistä rakastettaisi samanlailla kun omaa itseämme ja muita kohtelisimme niinkuin meitä kohtelevan toivoisimme. Kyllä minun puolesta saa rukoilla etten hermostu enenpää Vaan kylläJeesuskin vihastui kun ihmisiä väärin kohdeltiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat