Vierailija

Cliff oli nuoruuteni "se paras" artisti. Ihailen häntä edelleen, ostin pari vuotta sitten CD:n ,jossa on joukko parhaimpia paloja.
Gongratulations oli mielibiisini, opiskeluaikanani saatoin kuunnella sitä tunteja yhtämittaa!!

Kommentit (19)

Englannin Elisabethin juhlissa hän esiintyi kesällä 2012. Vahinko että ikä tuo jokaiselle heikennyksiä, myös laulajille, jotka ovat olleet idoleita. Ihme kyllä Beatlesien Paul jaksaa edelleen hyvin ja laulaminen tulee vieläkin puhtaasti, ikää hänelläkin on! Olivat siis samassa konsertissa, oli hyvä verrata heitä, vaikka vain TVn välityksellä!

Katsoin tuon juhlatapahtuman. Cliff on arvostettu Britanniassa, on jo 70-v muistaakseni.
Kuinka moni artisti tuossa iässä esiintyy vielä?
Cliff taisi konserotida Suomessa joitain aikoja sitten vai muistanko väärin? Taisin olla jossain muualla silloin, olisin mennyt konserttiin kyllä muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Cliff ei ole koskaan sytyttänyt minua.
Nuoruuteni idolini olivat ensin Beatles ja kun ensi kerran kuulin Rollareitten soundit niin se oli siinä.

Kun vielä olin työelämässä minulla oli englanninkurssillani tutorina lontoolainen mieshenkilö joka oli Cliffin ystävä.
Hän kertoi ystävänsä olevan hyvin miellyttävä ja lämmin ihminen.

Lainaus:

Katsoin tuon juhlatapahtuman. Cliff on arvostettu Britanniassa, on jo 70-v muistaakseni.
Cliff taisi konserotida Suomessa joitain aikoja sitten vai muistanko väärin? Taisin olla jossain muualla silloin, olisin mennyt konserttiin kyllä muuten.

Ehkä Matti ja Teppo esiintyvät vielä muutaman vuoden päästäkin, jolloin tulee seitsemänkymppiä täyteen. Suomen eniten myydyt, respect!

Vielä varsinaiseen aiheeseen palatakseni: Cliff Richard on meikäläisenkin suosikkeja ollut jo pitkään. Jotenkin iätön Peter Pan -tyyppi mielestäni, ei ole pönäköitynytkään.

Lainaus:

Lainaus:

Ehkä Matti ja Teppo esiintyvät vielä muutaman vuoden päästäkin, jolloin tulee seitsemänkymppiä täyteen. Suomen eniten myydyt, respect!

Kauhistus, matti ja teppo ovat sitä pahinta mitä olla voi!!!
Paljonkos on mattia ja teppoa myyty ulkomailla? Eli pientä vertailua!Taiteilijavastaan j..tit!!

Selvennys, kaikki kunnia arvoisille vanhoille herroille, Cliff Richard ja Paul Mccartney! Ei ole helppoa laulaa yli 70 vuotiaana, vaikka olis laulanut koko ikänsä ja saanut oppiakin siihen. Toisaalta makuasioista ei voi kiistellä, yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä!

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Kauhistus, matti ja teppo ovat sitä pahinta mitä olla voi!!!
Paljonkos on mattia ja teppoa myyty ulkomailla? Eli pientä vertailua!Taiteilijavastaan j..tit!!

Lähinnä vastasin kysymykseen: "Kuinka moni artisti tuossa iässä esiintyy vielä?"
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi - minulla omaani. Enkä edes kertonut omaa mielipidettäni Matista ja Teposta, vain heidän levyjensä myynntiluvuista Suomessa mainitsin, ja sehän on ennätys. Pahimman laatuiset ostajat sitten varmaan...
Oma suosikkini ulkomaisista on Elvis, ja onhan niitä toki muitakin.

Lainaus:

Matti ja Teppo eivät ole mitään sukua Cliff Richardille, en ymmärrä miksi ne tähän vedettiin mukaan.

Sanoin jo: kun kysyttiin, kuinka moni vielä esiintyy vastaavan ikäisenä.

Lainaus:

Vielä varsinaiseen aiheeseen palatakseni: Cliff Richard on meikäläisenkin suosikkeja ollut jo pitkään. Jotenkin iätön Peter Pan -tyyppi mielestäni, ei ole pönäköitynytkään.
https://www.youtube.com/watch?v=7UcE3O-565Q <- tämän rock / pop levyn Clif levytti nyt 2013 elikä 72 vuotiaana ja jatkaa edelleen nuorekkaana artistina ikänumeroista huolimatta! Eki

mökinmuori

Cliff ei ole koskaan sytyttänyt minua.
Nuoruuteni idolini olivat ensin Beatles ja kun ensi kerran kuulin Rollareitten soundit niin se oli siinä.

Kun vielä olin työelämässä minulla oli englanninkurssillani tutorina lontoolainen mieshenkilö joka oli Cliffin ystävä.
Hän kertoi ystävänsä olevan hyvin miellyttävä ja lämmin ihminen.

Tunnetusti melkein kaikki homoseksuaalit ovat miellyttäviä ja lämpimiä ihmisiä ja tulevat erinomaisesti toimeen naisten kanssa. Näin naisnäkökulmasta - mitä haaskausta!

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat