Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Veroluettelot näkyville tänään, Veroluettelot näkyville tänään, Vierailija klo 11:59 | 1.11.2013 Tänään ne julkaistiin! On meillä taa puuhaa! http://vanhuutta.blogspot.fi/2013_11_01_archive.html Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (3) 1/3 | klo 12:06 | 1.11.2013 Lainaus: Tänään ne julkaistiin! On meillä taa puuhaa! http://vanhuutta.blogspot.fi/2013_11_01_archive.html[/quote] Minusta on vastenmielistä, että naapurit ja muu lähipiiri saa tietää, kuinka persaukinen nykyisin olen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi gastella2 Seuraa 2/3 | klo 12:37 | 1.11.2013 Eipä voisi vähemmän kiinnostaa.Mitä iloa on tai hyötyä tutkiskella naapureiden, tuttujen tai sukulaisten vuosituloja? Tämä "teos" onkin vain uteliaita varten. Hyvä heille. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 12:54 | 1.11.2013 Kyllä otti päähän, kun en taaskaan löytänyt listalta nimeäni. Sitten muistin, minähän olen köyhimys... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/3 | klo 12:06 | 1.11.2013 Lainaus: Tänään ne julkaistiin! On meillä taa puuhaa! http://vanhuutta.blogspot.fi/2013_11_01_archive.html[/quote] Minusta on vastenmielistä, että naapurit ja muu lähipiiri saa tietää, kuinka persaukinen nykyisin olen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi gastella2 Seuraa 2/3 | klo 12:37 | 1.11.2013 Eipä voisi vähemmän kiinnostaa.Mitä iloa on tai hyötyä tutkiskella naapureiden, tuttujen tai sukulaisten vuosituloja? Tämä "teos" onkin vain uteliaita varten. Hyvä heille. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 12:54 | 1.11.2013 Kyllä otti päähän, kun en taaskaan löytänyt listalta nimeäni. Sitten muistin, minähän olen köyhimys... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
gastella2 Seuraa 2/3 | klo 12:37 | 1.11.2013 Eipä voisi vähemmän kiinnostaa.Mitä iloa on tai hyötyä tutkiskella naapureiden, tuttujen tai sukulaisten vuosituloja? Tämä "teos" onkin vain uteliaita varten. Hyvä heille. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/3 | klo 12:54 | 1.11.2013 Kyllä otti päähän, kun en taaskaan löytänyt listalta nimeäni. Sitten muistin, minähän olen köyhimys... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Eipä voisi vähemmän kiinnostaa.Mitä iloa on tai hyötyä tutkiskella naapureiden, tuttujen tai sukulaisten vuosituloja?
Tämä "teos" onkin vain uteliaita varten. Hyvä heille.
Kyllä otti päähän, kun en taaskaan löytänyt listalta nimeäni.
Sitten muistin, minähän olen köyhimys...