MIkä taiteenlaji?

Vierailija

Mikä taiteenlaji on lähinnä sydäntänneP Mitä olette mahdollisesti itse harrastaneet?
Maalaustaide, musiikki yms.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Minä vastaan edelleen samoin sanoin kuin kesäkuussa Kulttuuriharrastuksenne ketjussakin.

Minä en piirrä enkä minä maalaa.
Minulta ei onnistu edes suoran viivan piirtäminen.
Minä nautin muiden tuottamasta taiteesta.

Minä en soita enkä minä laula.
Nuotit ovat minulle hepreaa.
Minä nautin muiden tuottamasta musiikista.

Vierailija

Maalaustaide on lähinnä sydäntä. Maalaan myös itse, pariin näyttelyyn olen osallistunut, työ vaan hankaloittaa harrastuksia.

Vierailija

Nostan ylös tämän kulttuuriaiheisen - "omien runojen" roskaa näkyy osiossa ihan liikaa.

Vierailija

Miksi herrantähden nostella ylös näitä vanhoja tynkäketjuja kun jo vastauksien määrästä näkee ettei se lukijoita kiinnosta.

Vierailija

Kuvataide on sydäntäni lähellä. Sitä olen harrastanut koko ikäni, saanut muutamia apurahoja ja osallistunut näyttelyihin. Musiikki on myös elämälleni sisältöä antava. Kirjoitan ensi kertaa tähän yhteisöön, tuntuu hieman oudolta uutuuttaan, mutta kunhan tutustun tarjontaan totun ehkä:)
Et-lehti järjesti aikanaan valtakunnallisen harrastajamaalarikilpailun johon otin osaa, ja satuin sen voittamaan silloin.

Aikaahan siitä jo on, ja ikääkin on tullut lisää, mutta vielä on pensselit käytössä ajoittain.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

.
Muori, sitä minäkin ihmettelen.
Siksi kai että saa itsensä esille. Paremmin saisi murteissa. Tämä ketju lopsahtaa alas pikapikaa.
Kukaan ei tähän ole mitään kuviaan laittanut. Murteissa olisi niilläkin enempi katsojia. Jospa laittasin omani.
Tuon nimi on - Rakastuneet -.
Se jopa löysi ostajan. Hintaa en kerro.

Juuli

Vierailija

Eräät rakastuu itseensä ja yksin. Tässä on Juuli pistänyt perinteisemmän rakastuneet parin oikein pari.
Täällä temppuilee tekniikka aika usein. Ihme kun viestejä poistetaan niin näitä harhakaksosia ei.

Eipä silti että häiritsee. Tulee vain huomioitua.

Voisin pitää ketjun pinnalla noin 60 matkakertomuksen voimalla, mutta erään häirikön takia en sitä tee.
Läjä kulttuurinimikkeen alle sattuvia kuviakin olisi, mutta minäpä olen ronkeli. En tule esiin niilläkään.

Vierailija

Musiikki on ykkönen ja tanssi, myös piirustus ja kuvataide yleensäkin.

Kursseja olen käynyt myöskin öljyväritekniikassa, aika vain ei sallinut sitä jatkaa.

Mutta tulevaisuudessa uskon vielä uudistavani sen innostukseni.

Lastenikin harrastuksissa ovat etusijalla nämä, tytär murrosiässä myöskin ratsasti monta vuotta.

Sen harrastuksen jätin kotona aikoinaan vain muutamiin kertoihin. Olisi ollut hyvä jatkaa.

Uudeksi tunnen oloni uutena kirjoittajana. Näkemiin!

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Eräät rakastuu itseensä ja yksin. Tässä on Juuli pistänyt perinteisemmän rakastuneet parin oikein pari.
Täällä temppuilee tekniikka aika usein. Ihme kun viestejä poistetaan niin näitä harhakaksosia ei.

Eipä silti että häiritsee. Tulee vain huomioitua.

Voisin pitää ketjun pinnalla noin 60 matkakertomuksen voimalla, mutta erään häirikön takia en sitä tee.
Läjä kulttuurinimikkeen alle sattuvia kuviakin olisi, mutta minäpä olen ronkeli. En tule esiin niilläkään.

............................

Ai sinä haluat kuvan pois. En ota. Miten pidät pinnalla mitään ketjua, nyyminä vieläpä, jos mode poistaa. Kukaan ei tiedä mikä tai kuka nyymi milloinkin kirjoitusvuorossa. Ja kun sanoit vielä tekniikan temppuilevan on aika hankalaa.
Ja oletkos ihan varma että juttusi ketään kiinnostavat. Painelevat vielä - asiaton viesti - namiskaa. Taitaa ollakin siitä kiinni sinun tulemisesi.

Juuli
.

Vierailija

Onko tuo Merilii uusi nimimerkkisi. ?

Eräät moittii tekniikkaa, koska näin moite on lievempi.
Keneltä olet jäljitellyt tuon kirjoitustyyli ?
Mikä on verkkopalvelun henkilömäärä hiljaisella sivustolla ?

Vierailija

Hei, jatkan hiukan tuohon, kun Sinisirkku kertoi kilpailusta, niin se toi mieleeni,
että vaikka itse en ole koskaan lähettänyt töitäni kilpaluihin,
niin oppikouluaikana kuvaamataidon maikka lähetti minun tekemäni akvarellin
kansainväliseen lasten kuvataidekilpailuun.
Sain kunniakirjan siitä, ja sen sekä tuon akvarellin äitini laittoi aina seinälle vinttihuoneeseeni.
Ja kun tyttökavereita tuli kylään, otin sen aina pois. Äiti taas uudelleen laittoi näkyville.
Hauska muisto lapsuudesta.

Vierailija

Minäkin olen paistatellut ihailun loisteessa koulun Raittiuskilpakirjoituksissa sekä nauttinut ablodeista voittaessani henkistenkilpailujen runonlausunta sarjan posottamalla paatoksella runoa jota en enää edes muista.

Olen huomannut sen että taiteelliset henkilöt ovat useimmiten moniosaajia kuten esim näyttelijä/laulajat tai näyttelijä/taidemaalarit.

Itse ihailen tuttavapiiriini kuuluvaa Katariina Souria joka on onnistunut nuoresta iästään huolimatta kanavoimaan lahjansa sekä kirjoittamiseen että maalaamiseen.
Alkuunhan Kassua ei edes otettu vakavasti, nykyään hän on arvostettu kirjailija sekä persoonallinen taidemaalari.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat