klo 10:47 | 4.11.2013
Mitä mieltä olette Tanssii Tähtien Kanssa-kilapilun finalisteista ja heidän mahdollisuuksistaan. Onneksi Tamminen tippui jo aiemmin vaikka hänen roikottamisensa jatkuikin liian pitkään. Turkulaiset Jethro Rostedtin johdolla taisivat pitää hänet kisassa mukana! Siinä välissä ehti tippua muutama hyvä aivan aiheetta. Harmillista! Kirjoitin eilisestä, 3.11., kilpailusta oman arvioni tänne http://vanhuutta.blogspot.fi/2013/11/tanssitko-tatien-ja-setien-kanssa.html
Kaikki tositeevee on samaa roskaa.
Tuota ketkutusohjelmaa en todellakaan katso. Ei aikakaan riitä kaikenmaailman roskan seuraamiseen eikä aivot kestä tuollaista.
Niin... mikä "kilapilu"....?
Minä rohkenen olla erimieltä asiasta.
Tanssi on taidetta ja on mielenkiintoista katsoa miten kilpailijat kisan aikana kehittyvät aivan huimasti.
Jopa Tamikin.
Tanssi on myös visuaalisesti kaunista, mielestäni ei voi puhua ketkutuksesta.
Kisan aikana ovat alkaneet myös minulle tulla tutuiksi erilaiset tanssielementitkin mitkä olivat ennen vieraita.
Tanssi on kaunista, tanssijat ovat kauniita, puvut ovat kauniita... mitä muuta voisi toivoa?
Raakel ja hänen partnerinsa ovat minun suosikkini.
Tallennan ohjelman ja katselen vain tanssit. Ihan sama, kuka voittaa, haluan tosiaan nähdä vain esitykset enkä muita löpinöitä. Nykytekniikka on hyvä siihen.
Minua häiritsee ohjelman aikana ajatus, että puvusto tekee suosikeilleen kauniimmat asut.
Esim. Manuela Bosco ei ole kuulunut heihin, mielestäni.
Niin, jos mielikuvissaan vaihtaisi tanssijoiden puvut, vaikutus voisi olla jopa dramaattinen.
Raksun asuista muutama olisi ollut kuin tehty Manuelalle.
En ole katsellut pukuja liikaa,vaikka kauniita asuja on ollut, myös vähemmän kauniita ,ja pukuja jotka eivät ole kantajilleen aivan sopineet.
Raksu on minusta hyvä,mutta kyllä Manuelakin ,tulisi hyvä "loppumatsi" jos nämä kaksi paria olisivat siinä.
Ohjelman juontajat saisi pistää vaihtoon. Pimiä voisi olla hetken vaikka kotiäitinä
ja hoitaa pientä lastaan ja se Leppilampi on tosi kyllästyttävä ja mauton teeskentelijä.
Ella Kanninen (ohjelman edellinen naisjuontaja) ja vaikka Mikko Kekäläinen voisivat
olla hyvä juontajapari ko.ohjelmaan.
Kiitos, että sain kirjoittaa mielipiteeni. :)
PIDEÄN ERITYISEN PALJON EILA KANNISESTA JUONTAJANA JA TOIVOISIN HÄNEN OLEVAN YHÄ USEAMMISSA TV -OHJELMIEN JUONTOTEHTÄVISSÄ.
On kiva seurata. Eräät liukuu tosi näyttävästi parketilla. Eräs häiritsevä asia tuossa touhussa on kun leikitään kaiken riivatun valoilla. Ei nämä sovi discokuvioon. Tausta pitää olla rauhallinen ja kameramies hereillä että osaa "vangita " parin hyvästi ruudulle.
Vaatteilla on iso osa kokonaisuudesta. Mutta tanssijat on ykköset.
Sen olen huomioinut että aivan kaikki lajit ei mene aina nappiin eräiltä, mutta sama lienee jopa taitoluistelussa eli harjoitusta lisää.
Samoin, minä pidän myös hänen tyylistään. Hän juonsi juuri ko. ohjelmaa viime vuonna, mutta tämä kyseinen
Leppilampi sähläsi ja oli koko ajan suuna ja päänä. AIvan selvästi huomasi, että Kanninen ei lainkaan
pitänyt hänestä juontajaparina. Toivotaan että näkisimme ruudussa enemmän Ella Kannista.
Ihan samaa tasoa jos katselee lokkien tanssia kaatopaikalla, mutta pitäähän maikkarin tarjota kansalle leipää ja sirkushuvia. En omista tv:tä, enkä seuraa tv ohjelmia kylässäkään...yök... ähkii tanssien kanssa.
Se on ihmeellistä kun tietää, vaikkei ole koskaan edes katsonut.
Noilla kirjoittajan eväillä ei pääse suureen raatiin! Sokean on paha kuvailla kaunista maisemaa!
Mielelläni katselen kyseistä ohjelmaa , koska siinä näkee upeita pukuja, iloisia ihmisiä ja tanssin riemua.
Ei kannata liian ryppyotsaisesti suhtautua vaan nauttia esityksistä.
Viihteeksihän se on tarkoitettu, ei kannata puuttua joka yksityiskohtaan, koska kukaan meistä ei ole täydellinen, luultavasti arvostelija kaikkein vähiten.
Sorry mutta on kyse OMISTA HARRASTUKSISTA. Eli onko se sinulla TV;N katselu? Mutta vain tuon yhden ohjelman. Kummallista.
Toiveesi toteutuu, koska jo pudonnut Raksu nostettiin jatkoon Harri Syrjäsen vetäydyttyä kisasta.
Harrilla on pipi varpuli. :D
Harri Syrjäsellä on isovarpaan nivelpussin repeämä lehtitietojen mukaan.
Itselläni on ollut sama vamma ja varvas oli niin saamarin kipeä,hyvä että pääsin kunnolla kävelemään.
Sairaslomalla olin viikon varvas puudutettuna ja liikkumaan pääsin kyynärsauvojen avulla.
Särkylääkkeitä söin vielä pitkään ja varvas oli teipattuna.Lenkille pääsi vasta reilun kuukauden päästä varovasti.
Rakel Lignell ja Jani Rasimus ovat ihastuttavia. Nautitaan heidän positiivisesta energiastaan!
Manuela on ja ihastuttava ja kaunis.Parinsa kanssa liikkuvat kauniisti ja tyylikkäästi.
Yleisön suosikki voittaa,sanokoot tuomarit mitä tahansa,niinkuin viime kerrasta huomattiin.