Sivut

Kommentit (87)

Totta on, että värillä on väliä. Iloisen värinen pusero voi mieltä piristää. Tässä epäilemättä oli kysymyksessä "henkinen pusero".

Lainaus:

Totta on, että värillä on väliä. Iloisen värinen pusero voi mieltä piristää. Tässä epäilemättä oli kysymyksessä "henkinen pusero".
~
Kuka tämän runon kirjoitti, sinäkö?

Kuuntelin Maria Lundia ja puserorunoissa oli jotain samaa. Vain väri oli toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Lainaus:

~

Kuuntelin Maria Lundia ja puserorunoissa oli jotain samaa. Vain väri oli toinen.

Tekstin tekijä ei ole tietoinen Maria Lundin musiikista. On vain oma kokemus joka saneli nämä sanat tuohon runoon.
Muistan joskus aikoja sitten kun aloittelin kirjoitella noita tekstejä, aprikoin, että tarvitaanko enää minun sanojani runomaailmaan, koska kaikki on sanottu tuhansia kertoja. Tuota tutkin mielessäni ja ajattelin, että jos teksti tulee sen kummemmin puristamatta, niin antaa tulla.valone

mites poistu parikymmentä miinus pistettä ? ihanaa, kun näin saa tarvitsemaansa huomiota :)
Lauseita, lauseita , mut, pisteet siis kantsii aina muokata mieleisekseen.

Lainaus:

Lainaus:

mites poistu parikymmentä miinus pistettä ? ihanaa, kun näin saa tarvitsemaansa huomiota :)
Lauseita, lauseita , mut, pisteet siis kantsii aina muokata mieleisekseen.

haista kukkanen kateutesi on päällekäyvää, joka palstalla sama meno. Olet suorastaan oksettava.

Kyllä se tiedetään, että sinä tunnettu runojen vihaajA JAAT AINA ENSIMMÄISENÄ MIINUKSIA, NIIN MINÄKIN, SINULLE.
Niillä ei ole p....n merkitystä oikealle runoilijalle.

Ei näillä sivuilla ole montaakaan hyvää runoa.Joskus löytyy tosi hyviä, mut harvoin. Tällä viikolla ei näy hyviä runoa. Mistähän johtuukin,että samojen nimimerkkijien runot aina vaan pisteillä leikkivät ! Joku jo epäili että kehuja antavat jotkut ihan itse itselleen ! Säälittävää.

Lainaus:

Naurettavaa ! HoH Hoijaa.
Kannattaa antaakin sit kerralla yli 90 plussa pistettä.

Ei lannistuta ei,
vaikk mieli pahasti voi.
Sun runos jollekin ilon toi.

Lainaus:

Lainaus:

Ei lannistuta ei,
vaikk mieli pahasti voi.

Mieli täällä voi oikein hyvästi,
jos joku jostakin runosta joskus edes saisi iloa, hiukkasen edes siitä ilosta jota tunnen kirjoittaessani.
Mutta kun nämä ilonpilaajat, nämä pessimismin ja kateuden saastuttamat ämmänketaleet täällä irvii jokaista tekstiä.

<br /> [quote kirjoitti:

Lainaus:

Ei lannistuta ei,
vaikk mieli pahasti voi.

jos joku jostakin runosta joskus edes saisi iloa, hiukkasen edes siitä ilosta jota tunnen kirjoittaessani.
Mutta kun nämä ilonpilaajat, nämä pessimismin ja kateuden saastuttamat ämmänketaleet täällä irvii jokaista tekstiä.

[/quotei

Ensimmäisen runon kirjoitin Sulle piristykseksi.

<br /> [quote kirjoitti:

Lainaus:

Lainaus:

Ei lannistuta ei,
vaikk mieli pahasti voi.

[/quotei

Ensimmäisen runon kirjoitin Sulle piristykseksi.

Kaunis kiitos! Sulle:)

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

~

Tekstin tekijä ei ole tietoinen Maria Lundin musiikista. On vain oma kokemus joka saneli nämä sanat tuohon runoon.
Muistan joskus aikoja sitten kun aloittelin kirjoitella noita tekstejä, aprikoin, että tarvitaanko enää minun sanojani runomaailmaan, koska kaikki on sanottu tuhansia kertoja. Tuota tutkin mielessäni ja ajattelin, että jos teksti tulee sen kummemmin puristamatta, niin antaa tulla.valone

Kuka Maria Lundin musiikista on puhunut? Lyriikan lainaamisesta vihjailtiin . Ja sitten on keskusteltu kritiikin mollaamisesta, itsestään vaikuttuneen runoilijan mielipuuhasta: "Haista kukkanen kateutesi on päällekäyvää, joka palstalla sama meno. Olet suorastaan oksettava." Lumoavaa tekstailua.

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

~

Kuka Maria Lundin musiikista on puhunut? Lyriikan lainaamisesta vihjailtiin . Ja sitten on keskusteltu kritiikin mollaamisesta, itsestään vaikuttuneen runoilijan mielipuuhasta: "Haista kukkanen kateutesi on päällekäyvää, joka palstalla sama meno. Olet suorastaan oksettava." Lumoavaa tekstailua.

Rohkeat runoilijat uskaltavat sanoa milipiteensä, lumoavasti.Ei tarvitse ketään hännystellä.

Tätähän tää on...... Antakoot vaan itse itselleen sen sata plussa pistettä, ja kehukoot itse itseään.
Mites se sananlasku menikään "kukapa sen kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse " ?????????
Mitä MUUT ajattelevat ,se jääkin ihan tietämättä.

Lainaus:

Tätähän tää on...... Antakoot vaan itse itselleen sen sata plussa pistettä, ja kehukoot itse itseään.
Mites se sananlasku menikään "kukapa sen kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse " ?????????
Mitä MUUT ajattelevat ,se jääkin ihan tietämättä.

Ihana runo!

Ja niin ollaan täälläkin sotasilla.
Miltäs tuntuisi, valone, jos välillä et huomioisi muita ja jättäisit ärhentelemättä, keskittyisit vain runoilemaan?
On sinulla joskus ihan hyviä oivalluksia. Seuraan "uraasi" mielenkiinnolla.

Lainaus:

Olipa runo hyvä tai huono, SIITÄ EI TÄSSÄ KESKUSTELUSSA EDES KYSYMYS !!!!!!!!!!!
VAAN, siitä miten huomion hakuisesti jotkut antavat (Itse?) piste pläjäykset , kuten poistavat noin sata miinus pistettä ! SIITÄ TÄSSÄ KESKUSTELUSSA ON OLLUT KYSYMYS !!!!!!
jA SE ON SÄÄLITTÄVÄÄ. mUTTA HUVINSA KULLAKIN :) Nämä nimimerkit ovatkin jo tulleet niin tutuiksi lukijoille, kuten pelailu pisteillä.
Kaikkkien itsetunto ei taida kestää miinus pisteitä?

En kanna vastuuta muiden tekemisistä!

Onko jossain täällä "runokyhäelmä" puserosta? No jo köyhät aiheet, mutta on kirjoittaja joku kansanvälinen kuuluisuus?

Mistä saa pisteitä? onko sulla runo myös alkkareista????

Muistan joskus aikoja sitten kun aloittelin kirjoitella noita tekstejä, aprikoin, että tarvitaanko enää minun sanojani runomaailmaan, koska kaikki on sanottu tuhansia kertoja. Tuota tutkin mielessäni ja ajattelin, että jos teksti tulee sen kummemmin puristamatta, niin antaa tulla.valone[/quote]
[/quote]
" Haista kukkanen tai kaksi
tuskin tulet viisaanmaksi
Kiivaasti vai päälle käy
ei tuossa laisin järki näy
Kaikkialla sulla sama meno
vaikka tämähän on vasta demo
Olet todella ihanan oksettava
pakko tulla viereen ja koskettava
on kynäkättäsi ihaillen .

alihankkija

Olipa runo hyvä tai huono, SIITÄ EI TÄSSÄ KESKUSTELUSSA EDES KYSYMYS !!!!!!!!!!!
VAAN, siitä miten huomion hakuisesti jotkut antavat (Itse?) piste pläjäykset , kuten poistavat noin sata miinus pistettä ! SIITÄ TÄSSÄ KESKUSTELUSSA ON OLLUT KYSYMYS !!!!!!
jA SE ON SÄÄLITTÄVÄÄ. mUTTA HUVINSA KULLAKIN :) Nämä nimimerkit ovatkin jo tulleet niin tutuiksi lukijoille, kuten pelailu pisteillä.
Kaikkkien itsetunto ei taida kestää miinus pisteitä?

Minä annan aina vain plussia, se on minun elämäni syvin tarkoitus ja päämäärä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat