Televisiosarjat/ohjelmat

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Katsoin tänään jonkin aikaa Kauniita ja Rohkeita ja kylläpä olikin Brooke ja Taylor muuttuneet.Viimeksi olen sarjaa katsonut joskus viimevuosituhannella,mutta silti ,oudoilta näyttivät.No onhan sarja jatkunut jo vuosikymmeniä ettei sinällään ihme jos ihmiset muuttuvat.Stephanieta ei enää näkynyt,olikin jo poistunut sarjasta,tämä piti oikein jälkikäteen "guuglettamalla" todeta.Pidin Stephaniesta silloin kun sarjaa tiiviisti seurasin ja silloin alussa sitä myös todella innolla katsoin.Ja nyt sitten on Ridgekin poistunut,hänen lähdöstään tiesinkin,oli myös hahmo josta pidin.Sarja taitaa jatkua entisenlaisena, näyttelijät vain vanhettuvat sielläkin.

Kommentit (7)

Vierailija

Katson mielelläni Emmerdalea, siinä ihmiset eivät ole niin kovin muovisia kuin kauniissa ja rohkeissa. Tapahtuvat edistyvät siinä vähän joutuisammin ja kerronta ja kuvaus on vaihtelevampaa. Kauniit ja rohkeat vain jauhavat samoja asioita vuodesta toiseen samoissa kulisseissa. Sitä en ole aktiivisesti katsonut vuosiin.

Vierailija

Taylorilla on niin paljon botoxia naamassa, ettei pysty juuri hymyilemäänkään, kun iho ei jousta. Brookella kai oli jossakin välissä huulien korjaaminen epäonnistunut. En ole minäkään katsellut vuosikausiin sitä sarjaa, mutta joskus ennen Emmerdalea satun avaamaan telkun ja siinä olen sen verran noita naamoja nähnyt. Siinä näyttää olevan nuorta väkea, josta en tiedä, keitä ovat eikä ole väliksikään.

Vierailija

Kauniit ja Rohkeat on kyllä nykyään mennyt niin huonoksi,ettei sitä enää aina viitsi katsoa. Samaa asiaa jauhetaan hirvittävän kauan ja juonta ei ole enää nimeksikään .Hidastettuja ,samoja kohtauksia näytetään uudelleen ja uudelleen,viikkoja. Kaikki ovat kaikkien kanssa,ihan on mennyt sekopäiseksi koko sarja .Alussa juoni eteni mukavasti,oli bisnestä ja edes jotakuinkin normaaleja ihmissuhteita. Nyt Taylor on Ericin kanssa ym.ym. Onkohan ohjaaja vaihtunut kun sarja on noin pilattu.

Vierailija

Tunteet ja tuoksut on myös pyörinyt valtavan kauan televisiossa ja se on myös mennyt huonompaan suuntaan. Siinä on kuitenkin vielä sen verran tapahtumia,että sitä viitsii joskus katsella. Aika paljon väkivaltaa on televisiosarjoihinkin nykyään tupattu,sitä ei ole mukava katsella. Onhan tietysti selvä,ettei kymmeniä vuosia sarjoihin keksitä jotain kiinnostavaa ja silloinhan ne voi aivan hyvin lopettaa kokonaan. Voihan sitä valita muuta kiinnostavampaa katsottavaa ja joskus on mukava pitää televisioton iltakin.

Vierailija

TV:stä katson dokumentteja mielelläni eli en tusinasarjoja.
Downton Abbeyn uudet jaksot alkoivat vastikään, sitä katson.
Samoin Miss Marplet, joita tulee uusintoina jälleen, ne tallennan ja katson
silloin kun sopii.
Kauniita ja rohkeita en todellakaan jaksaisi katsoa,sana robish kuvaa sitä sarjaa parhaiten.
Jotain "todellista" katson mielelläni, se virkistää. meillä on 8 maksullisen kanavan paketti, sieltä
tulee katsottua vaihtelevasti sitä mikä enietn kiinnostaa.
TV:lle on rajattu aika viikossa ja työpäivän jälkeen aika on "tiukalla", kun on harrastuksia.

Vierailija

Kyl Salkkarit on niin hyvä ettei voi jättää katsomatta,samoin Emmerdale ja jos kerkiää niin Eastdenteri(ei mennyt nimi oikein).
Kauniit ja ruskeet oon jo unohtanut aikoja sitten,joskus vähän vilikasen niin samoissa aiheissa vielä junnaa,näytteliät vuan vanahennoot ja rumennoot,on tällätty silikonnii ja potoksii enimpien kuoppien paikkaukseen.
Alkuaikoina elämän rytmi pit suunnitella Kauniitten ja ruskeitten takia,meinas jiähä lehmättii lypsämäti monessa talossa.
Harmi kun Suomessa ei oo ennee kunnon sarjojen kirjoittajia,kaikki pitää tuoda ulkoa ja matkia niitä,harmi.

Vierailija

Emmerdalea katselen minäkin ja aika kauan olen sitä jo katsonutkin,mutta en aivan alusta asti.On niitä harvoja sarjoja joita katson melko säännöllisesti.Siinä ei varsinaista suosikkia ole,mutta sarjassa tapahtuu koko ajan .Tämäkin sarja on jatkunut jo kauan ja luonnollista poistumaakin on jo tapahtunut.
Tunteet ja Tuoksut olen mieltänyt hyvinkin Kauniiden ja Rohkeiden kaltaiseksi sarjaksi,vain pieniä pätkiä olen sitä joskus vilkaissut,ei ole jaksanut kiinnostaa.Sanoisin että liian saippuaista sekin.
Englantilaiset sarjat on jotenkin luonnonläheisempiä,verrattuna esim.amerikkalaisiin jotka on enempi"hienostosarjoja".
woman51

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat