Uusimmat ensiksi

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olisiko mitenkään mahdollista, että uusimmat jutut olisivat nähtävissä ensimmäisinä?

Kommentit (7)

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mutta miksi ihmeessä? Eikö se ole vähän,kuin kirjan lukemista lopusta alkuun?
Kumminkin sitä haluaa juttua lukiessa tietää,mitä eka kirjoittaja on tarkoittanut ja miten toiset siihen vastailevat.
Ainakin minä tykkään tästä nykyisestä käytännöstä,tiedä sitten mitä toiset ovat mieltä.

Vierailija
Hyvämieli

Olisiko mitenkään mahdollista, että uusimmat jutut olisivat nähtävissä ensimmäisinä?

Minustakin olisi ihan mukavaa kun viimeiseksi kirjoitettu teksti jäisi aina päälimmäisen sivun loppuun.
Kun sivuja on useampia niin olisihan se mukavaa tsekata se oma kirjoitus siinä päälimmäisenä ettei tarvitsisi plaratasivujen takaa sitä näkyville.
En nyt muutoin niin omahyväinen ole mutta jos tekstissä olisikin jotain muokattavaa olisi se heti mukavaa tehdä.
On aikaa vievää plarata sivuja sinne loppuun.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
marjutti

Mutta miksi ihmeessä? Eikö se ole vähän,kuin kirjan lukemista lopusta alkuun?
Kumminkin sitä haluaa juttua lukiessa tietää,mitä eka kirjoittaja on tarkoittanut ja miten toiset siihen vastailevat.
Ainakin minä tykkään tästä nykyisestä käytännöstä,tiedä sitten mitä toiset ovat mieltä.

Mutta jos keskustelun aloittajan viesti pysyisi paikallaan (kiinnitetty aloitus ruutu) ja kommentit alkaisivat kerääntyä uusimmasta vanhimpaan.
Minä ainakin selaan useammankerran viestiketjua nähdäkseni onko uusia viestejä tullut.
En tiedä onko ensimmäisen viestin kiinnitys mahdollista näillä sivustoilla, mutta minusta se on hyvä idea.

Vierailija

Minustakin olisi hyvä, jos uusimmat kommentit näkyisivät ensimmäisinä. Jos on pitkä ketju kommentteja - yli 25 - niin on tosi työlästä löytää uusimmat. Yleensä seuraan kommentteja päivittäin kuten varmaankin moni muu ja tässä tilanteessa kuluu hirveästi aikaa uusimpien viestien etsimiseen.
Terveisin Nitanita

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

No,,miten sen nyt ottaa.Ehdotus ei ole lainkaan huono.
Minua ei kuitenkaan haittaa se plarailu,sillä aikani täällä selailen ja lueskelen toisten juttuja ja välillä kirjoittelen itsekin ja heitän jonkun kommentin.Hyvää illan jatkoa.Pitää mennä laittamaan leivinuuni leipomiskuntoon ja leipoa pakkaspäivän illaksi jotain hyvää.

Vierailija

Minustakin olisi mukava jos keskustelun aloittajan viesti näkyisi, ajatus pysyisi jutussa...tai sitten ei. Olen uusi kirjoittaja enkä oikein tiedä miten kaikki toimii. Jäin jokin aika sitten leskeksi ja tarvitsen juttelua ...en silti halua ruikuttaa. Itkua tulee muutenkin ihan omiksi tarpeiksi. Hyviä neuvoja kyllä vallan sataa. Harrasta..käy kävelyllä..lue ja SINULLAHAN on niin monta lastenlasta..kyllä Sinulla tekemistä riittää. Voit todella tuntea itsesi tarpeelliseksi. Silti t.äksy mummo

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
äksy mummo

Minustakin olisi mukava jos keskustelun aloittajan viesti näkyisi, ajatus pysyisi jutussa...tai sitten ei. Olen uusi kirjoittaja enkä oikein tiedä miten kaikki toimii. Jäin jokin aika sitten leskeksi ja tarvitsen juttelua ...en silti halua ruikuttaa. Itkua tulee muutenkin ihan omiksi tarpeiksi. Hyviä neuvoja kyllä vallan sataa. Harrasta..käy kävelyllä..lue ja SINULLAHAN on niin monta lastenlasta..kyllä Sinulla tekemistä riittää. Voit todella tuntea itsesi tarpeelliseksi. Silti t.äksy mummo

Ole vaan ihan ihan "äksy", minäkin olin äksy, kun väsytti ja tuntui ettei jaksa.
Nyt jo helpottaa kun on saanut levähtää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat