Vierailija

Hanki käsiisi Tuomas Kyrön Mielensäpahoittaja sekä Mielensäpahoittaja ja ruskeakastike! Tuntuu jopa joiltain osin omakohtaiselta!

Sivut

Kommentit (29)

Lainaus:

Hanki käsiisi Tuomas Kyrön Mielensäpahoittaja sekä Mielensäpahoittaja ja ruskeakastike! Tuntuu jopa joiltain osin omakohtaiselta!

NAURU PIDENTÄÄ IKÄÄ!!! Hyvä kun muistutit, sillä nämä keskustelupalstat suorastaan huutavat HUUMORIA! Ikääntyvän ihmisen pelastaa huumori ja myönteinen elämänasenne auttaa jaksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suomen kehitysapu.
Me annamme rahaa, jota meillä ei ole, ihmisille joita emme tunne, tehdäksemme vaikutuksen henkilöihin, jotka paskat välittävät meistä.

Lainaus:

Suomen kehitysapu.
Me annamme rahaa, jota meillä ei ole, ihmisille joita emme tunne, tehdäksemme vaikutuksen henkilöihin, jotka paskat välittävät meistä.

Oli kai mukaelma tästä:
Ihmiset käyttävät rahoja,joita heillä ei ole,hankkiakseen tavaroita,joille heillä ei ole käyttöä,
tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin,joita eivät voi sietää.
-Steen Madsen-
Ei kyllä tämäkään naurata yhtään,mutta väliäkkö hällä.

Lainaus:

Suomen kehitysapu.

Tämä on niin totta että säälittää.
Naurattaisi siis, jollei olisi totta.

Lainaus:

Suomen kehitysapu.

Tätä samaahan me tuemme kirkollisveroilla, joita taitamattomat sijoittelevat seurakunnissa haluamillaan tavoilla.

Lainaus:

Olen kuullut monien kehuvan näitä kirjoja, en vaan ole vielä saanut aikaiseksi lukea. Ehkäpä naurattaisivat enemmän kuin nämä vitsit täällä.

No lähtipä edes ketju liikkeelle. Mutta hyökätään menneeseen politiikkaan.

Monet ihmetteli kun tv lähetyksissä tuo Väyrynen istui aina. Mutta syy oli radiolain määräys. Seisovaa mulkkua ei saanut näyttää kuvaruudulla.

Käsityön ope valvoi isoa luokkaa missä oppilaa virkkasi patalappuja. Ilmeisen väsyneenä hän huokaa:
Toivoisin todella, että luokassa olisi joskus niin hiljaista, että voisi kuulla ompelukoneen putoavan.

Lainaus:

Suomen kehitysapu.

Tälle tosiasialle voisin kyllä nauraa paskaiset naurut, kyynelten läpi.

Lainaus:

Lainaus:

Olen kuullut monien kehuvan näitä kirjoja, en vaan ole vielä saanut aikaiseksi lukea. Ehkäpä naurattaisivat enemmän kuin nämä vitsit täällä.

Kun luen jonkin kirja- tai elokuva-arvostelun: "tämä on hauska", "tämä on jännittävä" - niin minussa herää epäilys,
että ei varmaan minun mielestäni. Usein on nimittäin käynyt niin, että en ole tykännyt samasta kuin kriitikko tai muu suosittelija. - Esimerkiksi Ilkka Remeksen kirjoihin en ole koskaan tarttunut, vaikka nytkin uutuus on myyntitilaston ykkösenä. Epäilen, että on enemmän miesten kirja. Samoin en tykkää toimintaleffoista enkä science fiction -aiheisista,
räminä ja räiske pakottavat työntämään sormet korviin elokuvateatterissakin.

Onko joku jo osannut nauraa itsensä läkähdyksiin
edellä olevilla jutuilla? Minua ei mikään niistä ole naurattanut.
En ole tosikko, vaan hyvin huumorintajuinen ihminen, täältä
ei oikeaa huumoria löydy.

Lainaus:

Onko joku jo osannut nauraa itsensä läkähdyksiin
edellä olevilla jutuilla? Minua ei mikään niistä ole naurattanut.
En ole tosikko, vaan hyvin huumorintajuinen ihminen, täältä
ei oikeaa huumoria löydy.

Hauskoja juttuja varmaankin edelleen otetaan vastaan.
Lainastosta olen löytänyt hauskoja kaskukirjoja, jotka ovat minua naurattaneet.
Kerran aikaisemmassa keskustelussa siteerasin yhtä kaskua. En viitsi enää, kun
sillekin näytettiin peukkua alaspäin. Ihmiset nauravat eri asioille. Mutta jos naapurin
Maija nauraa eri asioille kuin minä, niin ei hän silti välttämättä ole huumorintajuton.
Suvaitsevaisuutta siis tässäkin asiassa!

Ilttiksen toimittaja löysi unohtuneen suklaapatukan toimistonsa pöytälaatikosta. Siihen oli pesiytynyt toukkia. Hän kehitti aiheesta näyttävän lööpin lehteen.
Etusivun yli isoilla kirjaimilla : Marsista löytyi elämää !!!

Olen huono syttymään valmiille vitseille elleivät ne ole tosi kutkuttavan hauskoja. Nauruni on muuten herkässä mutta toisia alentavista, tuhat kertaa toistetuista tai ilkeilyistä hymyni hyytyy.

Olen joskus joissain tilanteissa joutunut vääntämään jonkinlaisen hymähdyksen, kun en ole kehdannut olla kuin paikoilleen hyytynyt. Täällä sivustolla ei tarvitse hymähdyksiä vääntää, kun niitä ei onneksi näe kukaan.

Vitsikirjoista saattaa jotain tosi hauskaa löytyäkin. Savolaisvitseistä tykkään esim.tämä nauratti : Savolaismies meni Helsinkiin ryhmämatkalle. Menivät taidenäyttelyyn ja mies aikansa katseltuaan ja kierreltyään huomasi seinään kiinitetyn palohälyttimen, jossa luki riko lasi oheisella kumivasaralla. Mies päätti kokeilla ja rikkoi lasin. Hälytys tuli heti ja palokunta hyökkäsi paikalle. Todettuaan väärän hälytyksen, palomies sanoi savolaismiehelle: "mistä hitosta teitä hulluja oikein tuleekaan."
Savolaismies vastasi:"en tiijä, mutta tiällä Helsingissä niitä näkkyy tulevan nappia painamalla."

Tilannehuumori on minulle kaikkein antoisinta ja siitä jää hersyvän hauska olo joka kerta. Jotain hassua kun sattuu, niin nauramatta ei voi olla.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat