Mikä lie tarkoitus ?

Vierailija

Vilkkaat keskustelusivut on hyvä asia. Mutta siltikään en ymmärrä tätä että toimitus palkkaa tänne päätoimisen ketjujen täyttäjän. Ärsyttää varmaan muitakin kun yksi ja sama venyttää herjoillaan ketjuja kolmella tai jopa 5 kommentilla peränjälkeen. Normi vauhti on 2 minuuttia ja uusi.
Aihepiiri on pilkut, toisten sairaudet tai muu halveeraaminen. Ellei toimitus noita huomaa, niin olette melko osaamattomia.

Sivut

Kommentit (18)

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Vilkkaat keskustelusivut on hyvä asia. Mutta siltikään en ymmärrä tätä että toimitus palkkaa tänne päätoimisen ketjujen täyttäjän. Ärsyttää varmaan muitakin kun yksi ja sama venyttää herjoillaan ketjuja kolmella tai jopa 5 kommentilla peränjälkeen. Normi vauhti on 2 minuuttia ja uusi.
Aihepiiri on pilkut, toisten sairaudet tai muu halveeraaminen. Ellei toimitus noita huomaa, niin olette melko osaamattomia.

Tarkoitat kai minua kun pilkuista puhut. Siinä ketjussa alettiin minua halveeraamaan joten vastasin pilkkuvirheillä. Lue alusta lähtien niin pysyt kärryillä. Kun et tiedä koko asiaa niin miksi kirjoitat. Täällä saa jokainen vastata herjoihin. Ja vastaa kanssa. Sitäpaitsi taisi hävitä koko ketju niin että mitä sitä enää kaivelemaan.
Sinä sitäpaitsi itse loukkaat niitä jotka puolustautuvat.

Juuli

Vierailija

Eipä taida Juuli tuplapostauksia järin paljoa heitellä. Eli siis peränjälkeen. Muutenhan vastauksia saa pistää että asiat tulee puhuttua.
Että ällös huolehti. Herjoihin pitää vastata. Kyllähän siinä ketjut kärsii, mutta loukkauksia ei saa hyväksyä
On toimituksen asia poistaa törkytuottaja.

Vierailija
juuli

Tarkoitat kai minua kun pilkuista puhut. Siinä ketjussa alettiin minua halveeraamaan joten vastasin pilkkuvirheillä. Lue alusta lähtien niin pysyt kärryillä. Kun et tiedä koko asiaa niin miksi kirjoitat. Täällä saa jokainen vastata herjoihin. Ja vastaa kanssa. Sitäpaitsi taisi hävitä koko ketju niin että mitä sitä enää kaivelemaan.
Sinä sitäpaitsi itse loukkaat niitä jotka puolustautuvat.

Juuli

Olet aina ensin "syyllinen" arvostelet ilkeästi, kuin halutaksesi vastauksen, että voit taas laittaa heittosi.
Kumpa lakkaisit nälvimästä muita kirjoituksia ja kirjoittajia merkillä kuin anonyymminäkin.

Vierailija

Lainaus:

Kyllähän tuo on selvästi mainittu "toimitus palkkaa tänne...) Eli onko Juulikin toimituksen väkeä. Ei virhe sinänsä enkä ole vilpistä löytänyt.
Muodollisesti olisi kirjoittajia kohtaan asiallista ilmoittaa kytkennät Sanoma-taloon tai verkkopalveluun.

Vierailija

Niin tuo maailma kehittyy. Täällä mainittiin että 2 minuuttia on viestien väli kun touhurouva iskee.
Nyt on ennätys rikottu. Matkaopaslehden sivustolla 15.15-15.17 välisenä aikana viisi viestiä.

Tekijän tietää, koska ketjut oli touhurouvan aloittamia ja lähes yhtä vanhoja Air Finlantian haukumisjuttui.
Onko Juuli ja touhurouva siskoksia. ?

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jaaha. Jos tekisin kerralla selväksi ettei minulla ole mitään tekemistä touhurouvan tai toimituksen kanssa.
Joten voitte nukkua yönne rauhassa.
Nyymi 17.01 ,,, sinä se nytkin ilkeilet. Minä en , jos ei joku loukkaa. Niikuin sinä nyt. Koita edes, vaikka se on sinulle vaikeaa erottaa puolustautuminen ja ilkeilyn aloittaminen toisistaan
Pinnistä ,,,pinnistä ,,,

Juuli

Vierailija

Tarkoitus lie riitely. Tyhjästä. Kirjoitin eri sivustoille aikoinaan. Eräässä monista moitekirjoituksista
käytin sanaa "Auringomatkat" Touhurouva hyökkäsi irvistelemään monella viestillä. Oikea malli kuulemma "Aurinkomatkat" Tuon perusteella ihmetteli että jäikö kiertokoulu kesken ja esitti tautikuvioita vuolaasti. Muistin tuon asian joten kirjoitin tänne että "aurinkomatkat" Jopas touhutäti innostui. Oikea muoto on "auringomatkat" Eli vääntää ja kääntää. Pitää päästä haukkumaan ja irvistelemään.
Tuolla sivustolla on alusta asti ollut "auringo...... "

Auringomatkojen uudistus on tapahtunut. Ei mitään uutta. Ainoa että nyt pääsee kirjautumaan. (oli välillä poikki) Eli siellä vilkastuu kun häätävät touhon sinne. Kyllä taas pisteet lentää.
Oikeesti kiva seurata tuleeko pihlajainen ruotuun vai sinttu, sirutar. Toki onhan niitä joku sata muitakin sillä siellä.

Vierailija

En ole missään kirjoituksessani maininnut tai viitannut Julia, mutta hän on heti haukkunut minut lyttyyn, ei siis ole ottanut asiallisesti kantaa kirjoittamaani asiaan. Joten turha tänne vaivautua.

Vierailija

Nuo kaikki käsittämättömän ala-arvoista "kskustelua".
Vanhojen kaivelua, jota asiasta osattomat eivät lainkaan ymmärrä?
Vaihtakaa yksityisviestäjä, että saatte henkilökohtaiset asianne selvitettyä ja voidaan jatkaa edes jonkinlaista keskustelua jostakin?

Vierailija
juuli

Jaaha. Jos tekisin kerralla selväksi ettei minulla ole mitään tekemistä touhurouvan tai toimituksen kanssa.
Joten voitte nukkua yönne rauhassa.
Nyymi 17.01 ,,, sinä se nytkin ilkeilet. Minä en , jos ei joku loukkaa. Niikuin sinä nyt. Koita edes, vaikka se on sinulle vaikeaa erottaa puolustautuminen ja ilkeilyn aloittaminen toisistaan
Pinnistä ,,,pinnistä ,,,

Juuli

En näy ymmärtävän koko asiaa, pinnistä, pinnistä!

Vierailija

Harras toivomukseni on,että täällä olisi nimimerkki-kirjautuminen.-Toki silloin kirjautumiset vähentyisivät,mutta laatu parantuisi-Kokeilkaa!-Et-lehden netti kirjoittelut on nykyisellään niin ala-arvoista näitten anonyymien takia.

Vai,onko teidän tarkoitus pitää yllä tätä foorumia noitten epä-asiallisten nyymien voimin?

Vierailija

Lainaus:

Harras toivomukseni on,että täällä olisi nimimerkki-kirjautuminen.-Toki silloin kirjautumiset vähentyisivät,mutta laatu parantuisi-Kokeilkaa!-Et-lehden netti kirjoittelut on nykyisellään niin ala-arvoista näitten anonyymien takia.

Vai,onko teidän tarkoitus pitää yllä tätä foorumia noitten epä-asiallisten nyymien voimin?

Juu noitten toisten, mutta sinä et lue itseäsi anonyymeihin? Voi itku tätä menoa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat