Vierailija

On tämä hirveä maa pakotetaan ihminen kärsimään, en tiedä nauttiiko päättäjät siitä että toinen kärsii. Muutenkin antavat ulkomaille aivan päinvastaisen kuvan Suomesta, olevinaan hyvinvointi valtio, ehkä heille kun nauttivat aivan älyttömistä tuloista. Yritin lopettaa nämä kivut viimeviikon loppuna mutta ampulanssikuskit pakottivat minut sairaalaan muuten ois tullut piipaa auto ja sit ois pakko ollut lähteä. Jos mulle annettaisiin semmoinen pilleri että pääsisd näistä kivuista en epäröisi hetkeäkään.

Kommentit (2)

Kautta aikain on ollut tyyli että narsismin uhrit, hallinto, tarvii kärsijöitä kokeakseen ylenmyyttä.
Samaan tähtää kidutushommat. Vangit voitaisiin ampua siististi pois, mutta eihän toki. Niitä pitää repiä, polttaa, myrkyttää, pitää nälässä. Siis kaikea kivaa, että tuntuu hyvältä.

Tällaisella maapallolla on turha puhua sivistyksestä.

Minullakin on kovia kipuja. Särkylääkkeitä menee paljon, eivät juuri auta. Unilääkettä on pakko ottaa muuten ei kivuilta voi nukkua yhtään.
Silti elättelen toivoa paremmasta huomisesta, olen 69v joten voi mennä huononpaankin.
Elämä on sietämätöntä jos kärsii kovista kivuista, oletko saanut kunnollisen lääkityksen?
En ole ajatellut itsemurhaa, tiedän että melko nopeasti täältä pääsee ihan itsestään.
Eutanasiasta olen muuten sitä mieltä että se pitäisi suoda ihmiselle joka sitä haluaa, jos loppuelämä olisi sietämätöntä kärsimystä eikä toivoa paremmasta ole.
Pitkälle edenneen Alzheimerin kynsissä olevat kuihtuvat hitaasti pois, sitten kuolema armahtaa kun nielemisrefleksi menee, eivät pysty ilmaisemaan onko kipuja, onko jano tai nälkä. Näitä olen nähnyt paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat