Nainen: oletko terve? Voit sairastua.
klo 19:31 | 10.11.2013
Mitä terveyshysterialla haetaan? On varmasti mentaalisesti vaarallista hokea ihmiselle asiasta kuin asiasta vaaroista, joita maailma on pullollaan. Vain ani harva on itse alkutuottaja. Ilman ja veden puhtautta ei voi valvoa hänkään. Johonkin sairauteen kuolemme jokainen. Ei ole hyvä elää sairauden pelon kanssa. Ihan yhtä paha, kuin riutua elämässä tuonpuoleisen toivossa.
Mieheni on sitä mieltä, että tyttäremme on hysteerinen pelätessään raskauden mukanaan tuomia terveysriskejä. Hän sanoo, ettemme olisi olemassa, jos naiset yleisesti ajattelisivat noin. Puolustan tytärtäni, kun hän kysyy, tietävätkö elektroniset laitteet hänen tilansa paremmin, kuin lääkäri.
En ole terve, mutta pärjään tällä lääkityksellä mitä on. Turha miettiä etukäteen kovin paljon, riittää kunhan nyt elää kohtuudella kaikessa. Eihän sitä voisi maailmallakaan matkustaa, jos alkaisi sairauksia pelätä.
Hehee! Se vaara on aina elämässä, että saattaa sairastua! Oliko tuo otsikko NENÄ-päivän vitsi?
Mitä vitsiä näet nenäpäivässä? Näetkö hauskuuden vai pidätkö naurettavana? Tuntuu kuin kaikki sairastaisivat. Katson aamulla peiliin ja sanon itselleni, että olen terve, mutta olenkohan sitä varmasti.
Minun lähipiirissäni ei ole sairaita, olen onnekas siinä suhteessa. On se niinkin, että jos jää tuijottamaan ja kuuntelemaan itseään negatiivisella mielellä, tuntuu asiat olevan paljon huonommin kun ne totuuden mukaan ovat.
Paljon riippuu siitä minkälaisen asenteen elämään on ottanut. Positiiviset ihmiset sairastavat vähemmän.
Omasta mielestä melko positiivinen,silti sairauksia pukkaa tasaisin väliajoin,vanhuus ei tule yksin,vaikken vieläkään vanhaksi itseäni tunne:)Syöpää en ole sairastanut jospa siltä välttyisin sillä positiivisella asenteella.
Mikä pitää naisen terveenä mielestäsi?
Minulla on sairauksia varmaankin saman verran kuin pienen kylän mummoilla yhteensä mutta minä tunnen itseni terveeksi.
Minä vietän aktiivista elämää enkä suostu jäämään kotiin kiikkutuoliin, sillä jos niin tekisin, kuihtuisin vähitellen pois.
Kun rinnasta puristaa niin nitroa naamaan ja jos jonakin aamuna osteoporoosi kiukuttelee niin sitä lievittää Panacod.
Tällä iällä kaikenlaiset kolotukset ja krempat kuuluvat jo elämään, ja onneksi minulla on kipukynnys noussut vaivojen myötä.
Näillä mennään tänään, turha kantaa huolta huomisesta.
Geenit kai,ja loppu on sitten itsestä kiinni.
Mielestäni vähän erikoinen otsikko, kyllä miehetkin voivat sairastua. Vai kui?
Ymmärsin asian niin, että otsikko vinoilee artikkeliotsikolle "Nainen: oletko ylipainoinen? Voit sairastua sepelvaltimotautiin".
Sairastuvathan ylipainoiset miehetkin sepelvaltimotautiin. Miksi tehdä tähän lehteen naistenlehden otsikko.
Eipä oo yhtään mitään v...n väliä, mihin tässä vielä sairastuu - HUI KAUHEAA , kun pelottaa! Mies jo kuoli, mitä väliä elämällä enää!!!
No onpahan otsikko !
Ihan kuin minun pitäisi ajatella,että olenko terve,jos vastaan siihen kysymykseen myöntävästi,
sitten pitäisi jo ajatella,että voin sairastua.
Olen tällä hetkellä suht.terve,myönnettäköön,että jonkinlaista kremppaa on.
Kyllähän sitä on joskus tullut ajateltua sairauttakin,että mitä jos,vaikka omalle kohdalle sattuisi.
Varsinkin silloin,jos omainen,tai tuttu sairastuu vakavasti.
Ei mahdollinen sairaus ole joka päivä mielessä,mutta toki itseään pitää "kuunnella",
jos jotain poikkeavaa olemiseen ilmaantuu,niin oman mielenrauhan vuoksikin olisi asia hyvä selvittää.
Voiko tuollaista riippuvuutta edes kuvitella. Onhan jokaisella elämänsä. Vaikka kerrotaan leskistä, jotka kupsahtavat viikossa suruun. Sulle tärkeä kysymys : Nainen: oletko terve? Voit kuolla. Voimia!
Tiedän, että hoikkakin nainen voi sairastua sepelvaltimotautiin vaikka elää terveesti, kun se perimä on kummankin vanhemman puolelta vahvana. Ei auttanut vaikka nuoresta sen jo tiedosti. Niin siinä kävi, että sairastui.
Miehensä kautta eläneille pitäisi antaa ajoissa kehotus - hanki oma elämä!
Se vasta nautinnon antaa, kannattaa kokeilla ajoissa!
Onko joku jäänyt kuolematta?