Kommentit (14)

En ihan tältä istumalta maksaisi neljästä päivästä 1280 euroa.
Ensin tutkisin mitä tuollainen omitoimimatka tuolla ohjelmalla maksaisi.
Jos erotus ei kovin suuri olisi niin sitten voisi ehkä harkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En todellakaan vaan ostaisin netistä lennot ja hotellin. Ihan omatoimisesti Hollannissa minne vaan. Välittäjille en rahaa kylvä enkä laumassa viitsi marssia.

Ei tuo sinänsä ole kallis, mutta ei edes hotellia mainita, mikä se olisi. Olen ollut paljon kalliimmilla vastaavilla reissuilla, kohde vaan ollut eri. Eli 500e olen masanut tuon yli, 4 vrk kesto.

Olen monta vuotta haaveillut Hollannin matkasta, juuri silloin kun siellä on kukkaloisto parhaimmillaan. Tässä olisi nyt tilaisuus. Mutta tuollainen hinta, huh huh! Haaveeksi taitaa jäädä tälläkin kertaa.
Myös toinen este on kun ei ole matkakaveria. Mieheni ei lähde Hollantiin, Madeiralle, Azoreille y.m. luonnonkauniisiin paikkoihin, jonne minä haluaisin. Hän haluaa vain beachille ja aurinkoon. Olen kyllä "saanut luvan" matkustaa yksinkin mutta minulta puuttuu rohkeus lähteä reissuun yksin.

Lainaus:

Olen monta vuotta haaveillut Hollannin matkasta, juuri silloin kun siellä on kukkaloisto parhaimmillaan. Tässä olisi nyt tilaisuus. Mutta tuollainen hinta, huh huh! Haaveeksi taitaa jäädä tälläkin kertaa.
Myös toinen este on kun ei ole matkakaveria. Mieheni ei lähde Hollantiin, Madeiralle, Azoreille y.m. luonnonkauniisiin paikkoihin, jonne minä haluaisin. Hän haluaa vain beachille ja aurinkoon. Olen kyllä "saanut luvan" matkustaa yksinkin mutta minulta puuttuu rohkeus lähteä reissuun yksin.

Ota joku naistuttava mukaan. Amsterdamin hotellit ovat kyllä aika kalliita mutta varmaan noin 600 eurolla per henkilö tekee vastaavan matkan. Siis lennot ja hotelli.
Kummallisia miehiä ne vaan sattuvat saamaan..... ei minulle noin kehnosti ole käynyt, meillä on samanlainen maku myös matkakohteiden suhteen.

Hollannissa ei välimatkat ole pitkiä, mutta hinnat tuppaa joka paikassa nousemaan, jos on jokin erikoinen sesonki menossa tai jotain tapahtumia. Ei julkisten liikennevälineiden hinnat tietenkään voi nousta, mutta kaikki muu. Hotelleilla on kysyntää.
Olen ollut kerran kukkaloistoa ihailemassa - tuoksut ja kukkien siitepöly saivat aikaan aikamoisen reaktion. Se yksi kerta riittää minulle. Käyn usein Hollannissa tervehtimässä sukulaista.

Lainaus:

En todellakaan vaan ostaisin netistä lennot ja hotellin. Ihan omatoimisesti Hollannissa minne vaan. Välittäjille en rahaa kylvä enkä laumassa viitsi marssia.

Minä kyllä haluaisin valmiin matkan,ja kaikki mahdolliset palvelut siihen.Jos omatoimisesti pitäisi matkata olisi vaikeaa .
Hinnasta en osaa mitään sanoa,sen tietää varmaan jälkeenpäin kannattiko,riippuu siitä mitä kaikkea matka pitää sisällään,mutta ihan kukkien takia en kyllä lähtisi.

mökinmuori

Itsekin ihmettelin hintaa, kun kyse 4 vrk. matka. Hotelli on 3 tähden keskustahotelli. Ohjelma on mielenkiintoinen - museoita ja hyvää taidettakin (van Gogh, Renoir, Picasso) kukkien lisäksi.

Ei taida raaskia laittaa summaa, jolla saisi kunnon valmislomaviikon esim. etelästä.
Olisi ollut edes 1000 €. Omatoimimatkan suunnittelu ei tule kyseeseen minulla. Ja yksin matkaavana pitäisi maksaa vielä oma huonelisäkin.
Pitkäaikaiset kesämökkinaapurit on Hollannista Leidenistä ja olisi kyllä mielenkiintoista nähdä heidän kotimaansa. Jään odottamaan muuta vaihtoehtoa..

Lainaus:

Lainaus:

Minä kyllä haluaisin valmiin matkan,ja kaikki mahdolliset palvelut siihen.Jos omatoimisesti pitäisi matkata olisi vaikeaa .
Hinnasta en osaa mitään sanoa,sen tietää varmaan jälkeenpäin kannattiko,riippuu siitä mitä kaikkea matka pitää sisällään,mutta ihan kukkien takia en kyllä lähtisi.

Teen omatoimimatkoja pitkin vuotta, mutta siihen tarvitaan tiestysti kielitaitoa jota ei kaikilla ole.
Jos ostaa valmiin paketin joltain taholta, siinä on kaksi välikättä eli se tarjoja (tässä tapauksessa Et-lehti) ja sitten matkanjärjestäjä. Molemmat ottavat oman siivunsa. Jos ei halua valmispaketista maksaa riittävästi, silloin on paras tai pakko jättää reissu väliin.
Ei tuossa Et-lehden reissussakaan pelkkiä kukkia nuuhkita, onhan siinä muutakin ohjelmaa.
Amsterdamissa on upeita taide-ym.museoita, riittää nähtävää.

mökinmuori

Itsekin ihmettelin hintaa, kun kyse 4 vrk. matka. Hotelli on 3 tähden keskustahotelli. Ohjelma on mielenkiintoinen - museoita ja hyvää taidettakin (van Gogh, Renoir, Picasso) kukkien lisäksi.

Ei taida raaskia laittaa summaa, jolla saisi kunnon valmislomaviikon esim. etelästä.
Olisi ollut edes 1000 €. Omatoimimatkan suunnittelu ei tule kyseeseen minulla. Ja yksin matkaavana pitäisi maksaa vielä oma huonelisäkin.
Pitkäaikaiset kesämökkinaapurit on Hollannista Leidenistä ja olisi kyllä mielenkiintoista nähdä heidän kotimaansa. Jään odottamaan muuta vaihtoehtoa..

Etelän rantalomaan ei tuollaista voi verrata, rannallamakuu ei siällä yhtään mitään. Eikä ne rantahotellit mitään kummoisia ole.
Amsterdamin Rijksmuseum on ollut jo jonkin aikaa avoinna restauroinnin jälkeen, siellä on taidetta niin että huomaa. Sellaista ei koe Teneriffalla ikinä.
Katselin ihan tuttavan pyynnöstä mitä maksaa Kanarian reissut, olisi menossa viikoksi lepolomalle. Yhden henkilön matkan hinta alkaa vähän alle tonnista aina kahteen tuhanteen asti. Se on sikakallista. Hän sanoi että unohtaa koko jutun.
Hollanti on viehättävä maa ja noin pieneksi maaksi todella monipuolinen.
Hotellin nimeä ei varmaan ole annettu, silläkin väliä, ei kole tähteä vielä mitään kerro.
Silloin kun asun hotellissa,se on ollut Krasnapolsky Dam-aukion varrella, tasokas eikä halpa mutta sijainti on loistava.
Useimmiten asun sukulaisen luona.
"kunnon valmislomaviikko" on aika kummallinen määritelmä.... niissä paikoissahan ei ole yhtään mitään, vain muita turisteja nahkaansa kärventämässä. Mutta kukin makunsa mukaan, minulle sopii kaupunkilomat.

Lainaus:

Madeiraa ja Azoreita ei voi verrata Hollantiin joka on Euroopan maa.

Minä en lähtisi Amsterdamiin yksin, sillä kummallakin käyntikerralla olen ollut aivan hukassa.
Jos ei mukana olisi ollut fiksu matkatoveri joka luki karttaa kuin vettä vain niin siellä olisin pyörinyt ympyrää.
Kaikki kanavat ja sillat näyttivät samanlaisilta ja polkupyöräilijät melkein ajoivat kävelijät kumoon.

Muutoin se on kulttuurikaupunki, minä pidän erityisesti flaamilaisesta taiteesta.
Kaupungissa on paljon pieniä kotimuseoita, Ja kaikki ne ihanat vanhan tavaran kaupat......
Ruoka ei ollut mielestäni mitään erikoista, mutta Rembrantin aukion nakkarilla olen syönyt elämäni parhaan hotdogin.
Punaisten lyhtyjen alueella kannattaa käydä jo senkin vuoksi että tietää millaista menoa on Euroopassakin ja ihan laillisesti, rohkeasti vain, synti ei tartu....Coffee shopit erottuu jo kadulle makeasta tuoksustaan.

Lainaus:

Lainaus:

Madeiraa ja Azoreita ei voi verrata Hollantiin joka on Euroopan maa.

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mihin maanosaan (ei siis maahan) Madeira ja Azorit kuuluvat? Olin kuvitellut ne Eurooppaan kuuluviksi..........

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat