Vierailija

Eniten tapaturmia putoamisia ja kaatumisia melko usein uhri on kännissä, mitä tästä opimme viinarlli pitää saada kuriin.

Kommentit (9)

Jaa että teillä on kotona viinaralli oikein.
Älä osta enää mitään, älä mene Viroon, pysyt kotonasi pystyssä.

Onhan sellainenkin toteamus; - jos se (siis hän) olis ollut selvinpäin, niin varmasti olis luitaan katkonut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Onhan sellainenkin toteamus; - jos se (siis hän) olis ollut selvinpäin, niin varmasti olis luitaan katkonut. :)

Niin, nyt tuli kumminkin poliklinikkareissu ja sairista. Vain sellaiset tapaturmat tilastoidaan.

Älkääpäs kuulkaapas viisastelko tapaturmat on vakava rasite terveydenhoidossamme ja ilman viinaa niitä olisi vähemmän.

Minä jätän nuo viina ja kalja sekoilut väliin ja yritän pysyä asialinjalla.

Mitä enemmän tulee ikää, sitä huonommaksi käy tuo tasapaino.
EN enää kiipeile keittiötikkaiden ylimmälle tasolle ja kurkottele sieltä korkeuksiin.
Kerran olen keittiön lattialla liukastunut ja lentänyt selälleni.
Myöskin askel ei nouse enää yhtä korkealle kuin ennen joten sitä saattaa kompastua matonreunaankin.
Eli vanhemmiten tapaturma alttius nousee.

mökinmuori

Minä jätän nuo viina ja kalja sekoilut väliin ja yritän pysyä asialinjalla.

Mitä enemmän tulee ikää, sitä huonommaksi käy tuo tasapaino.
EN enää kiipeile keittiötikkaiden ylimmälle tasolle ja kurkottele sieltä korkeuksiin.
Kerran olen keittiön lattialla liukastunut ja lentänyt selälleni.
Myöskin askel ei nouse enää yhtä korkealle kuin ennen joten sitä saattaa kompastua matonreunaankin.
Eli vanhemmiten tapaturma alttius nousee.

:) Asialinjalla? Eikös aloittaja syyttänyt alkoholia? En ole absolutisti mutta en ole juoppokaan. Enkä edelleenkään peräänny noista tilastokikkailuistani.
13.51
14.02

Lainaus:

Mistä noita "tilastokikkailijoita" löytyy jatkuvasti pilaamaan asialliset keskustelut?

Etkö kestä totuutta :} Mielestäni toin esiin ihan asiallisesti eri näkökantoja-harmi että pilasin asiallisen (?) valistuksenne. Tuota "sormi pystyssä" valistusta saan tarpeekseni kotonakin.
Lähdenpä tästä otsalampun kanssa klapirantteelle, jospa tuo tylsähkö saha edes puoltaisi minua. :{

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat