Teleoperaattoreiden palvelu

Vierailija

Saako teleoperaattoreilta nykyään palevluita jos menee henkilökohtaisesti heidän toimipisteisiinsä?
Vähän on ollut tarvetta käyttää kasvoista kasvoihin -palvelua, viime viikolla kävin byråssa X. Ei siellä mitään palvelua saanut eli ainakin sillä toimijalla on ainoa keino avun saamiseen se huikeanhintainen puhelinpalvelu.
Nyt oli kyse tietokoneesta.
Aiemmin ihan samassa toimistossa toimi HTV, jolla oli palvelut.ostin nykyisen tietokoneeni sieltä. Ohjelmat tulivat samaan hintaan ja valmiiksi asennettuina. Nyt HTV on myyty ja palvelut stop.

Kommentit (13)

Vierailija

En ole kaikkia testannut, mutta nämä eräät ei anna mitään palvelua. Normi vastausaika netin kautta 2 viikkoa. Vastaus on jokin tusinajulkaisu minkä tietokone arpoo kirjoituksen perusteella.
Puhelin on kiva jos haluaa taukomusiikkia kovalla hinnalla. Joskus joku vastaa ja ilmoittaa asian kuultuaan että ei kuulu mulle, yhdistänkö seuraavalle.
Eli Telia /Sonera Elisa / Saunalahti kannattaa väistää. Saunalahdesta eniten huonoja kokemuksia.
Pitäkää kuitit lähellä, siellä on laskutus sekaisin. Ei silti että asia korjaantuisi. Tietokone heittää uutta herjaa koska ulkolainen työvoima ei ymmärrä riittävästi suomea. Eikä ehkä ohjelmistoa.

Vierailija

Lainaus:

En ole kaikkia testannut, mutta nämä eräät ei anna mitään palvelua. Normi vastausaika netin kautta 2 viikkoa. Vastaus on jokin tusinajulkaisu minkä tietokone arpoo kirjoituksen perusteella.
Puhelin on kiva jos haluaa taukomusiikkia kovalla hinnalla. Joskus joku vastaa ja ilmoittaa asian kuultuaan että ei kuulu mulle, yhdistänkö seuraavalle.
Eli Telia /Sonera Elisa / Saunalahti kannattaa väistää. Saunalahdesta eniten huonoja kokemuksia.
Pitäkää kuitit lähellä, siellä on laskutus sekaisin. Ei silti että asia korjaantuisi. Tietokone heittää uutta herjaa koska ulkolainen työvoima ei ymmärrä riittävästi suomea. Eikä ehkä ohjelmistoa.

Kyllä ne vastaavat jos soitat siihen kalliiseen puhelimeen eli maksat itse puhelun. Se apu mitä sieltä tulee, on mitä on, itse ymmärtää enemmän.
Elisa-Sauniksesta ei ole kokemusta, niin alas en vajoa että niiden helmaan itseni laittaisin.
Puhelimen kanssa ei mitään ongelmaa, se toimii, mutta jos tulee nettiyhteyden kanssa jotain, silloin tilanne on pahempi.
Elisan asiakkaat sanoavt, että kun ostivat sauniksen, alkoi ongelmat.
Jos soitat palvelunumeroon, siihen saattaa vastata pahimmassa tapauksessa joku taikkuhonottaja taikkulassa!!
Sonerasta ei puhelinoperaattorina mitään valittamista.
Elisa laskuttaa kuulemma miten sattuu, eivät kerro palveluidensa sisällöstä mitään, jos ei älyä kysyä. Ja siitä tulee laskua mahtavasti!

Vierailija

Onpa teillä kehnoja kokemuksia.
Itse sain asiallisen vastauksen sähköpostiini laitettuani häiriöilmoitussivulle viestin,
sekä tarkan selvityksen toimintaongelmasta.
Eikä kestänyt kuin päivän verran.

Vierailija

Lainaus:

Tässä kysellään ihmisiltä kokemuksia, ei pyydetä tuomitsemaan jonkun kokemusta vääräksi.

Ettäkö herneet nenään jos ei yhdy kuoroon? :)

Vierailija

Hoitele kuorosi missä tahansa muualla. Täälä pyritään pitämään edes joku ketju asiallisen, joten tuollaista jokapaikan kyttää ei kaivata viljelemään typeryyksiä.

Vierailija

Lainaus:

Haista vittu itse ett ymmärrä mistään mitään kusipää.

Vierailija

Lainaus:

Hoitele kuorosi missä tahansa muualla. Täälä pyritään pitämään edes joku ketju asiallisen, joten tuollaista jokapaikan kyttää ei kaivata viljelemään typeryyksiä.

Hoitele vaan perseesi puhtaaksi äläkä huutele vieraisiin pöytiin.

Vierailija

Kiitos sinulle, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tänäpäivänä ei voida näiltäosin puhua
enää minkääntasoisesta palvelusta. Silkkaa rahastusta.

Vierailija

Lainaus:

Edellisen viestin tarkoitin sinulle.

Vierailija

Lainaus:

Just näin se menee. Kiitos Sinulle, on hyvä että täällä kirjoittelee joku järkeväkin ihminen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat